بازدید 5181

هاشمیان: برای گرفتن تیم عجله ندارم

کد خبر: ۴۸۶۱۳۶
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۹ 27 March 2015
بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران می‌گوید، دوره‌های مربیگری را اصولی و پله‌به پله پشت سر گذاشته است و برای گرفتن تیم عجله ندارد.

وحید هاشمیان - بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران - در گفت‌وگو با ایسنا، درباره قبولی‌اش در آزمون پرولایسنس فدراسیون فوتبال آلمان اظهار کرد: مدت‌ها بود که در کلاس‌های مربی‌گری شرکت می‌کردم و دوره‌های زیادی را پشت سر گذاشتم تا اینکه در آزمون پرولایسنس فدراسیون فوتبال آلمان شرکت کردم و خداراشکر توانستم با موفقیت این آزمون را پشت سربگذارم.

وی افزود: اعتقاد من بر این است که همیشه باید پله به پله در کار مربی‌گری پیشرفت کنم. به خاطر همین موضوع تمام دوره‌ها را به صورت اصولی و با برنامه پشت سرگذاشتم. برای گرفتن تیم هم به هیچ عنوان عجله‌ای ندارم. اول می‌خواهم دوره‌های مربیگری و آموزشم را کامل پشت سربگذارم و سپس وارد دنیای مربیگری شوم. البته در آینده هر چه خدا بخواهد همان اتفاق خواهد افتاد.

او تصریح کرد: خدا را شکر می‌کنم که برای گرفتن مدرکم اصولی جلو رفتم اما برای گرفتن تیم عجله‌ای نخواهم کرد. البته گرفتن مدرک که یک کاغذ است مهم نیست، مهم این است که دوره‌های آموزشی را به خوبی پشت سر بگذارم تا همه چیز را یاد بگیرم. منتظرم ببینم در آینده چه اتفاقی رخ می‌دهد و هرجا که برای من مناسب باشد کارم را در آنجا شروع می‌کنم. هر چه خدا بخواهد همان خواهد شد. من همیشه سعی می‌کنم ابتدا روی تلاش خودم کارهایم را پیش ببرم و امید دارم در آینده به موفقیت‌های بیش از این برسم.

هاشمیان در بخش دیگری از صحبت‌های خود به رکوردشکنی جواد نکونام اشاره کرد و گفت: متأسفانه نتوانستم بازی تیم ملی مقابل شیلی را به طور کامل تماشا کنم اما از بابت رکودشکنی جواد نکونام به او تبریک می‌گویم. من جواد را از زمانی که در پاس تهران بود می‌شناسم و مدتی هم با او هم‌بازی بودم. او زحمات زیادی برای فوتبال ایران کشیده است.

بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران همچنین درباره سقوط هواپیمای شرکت جرمن وینگز اظهار کرد: از شنیدن خبر سقوط هواپیما واقعا تأسف خوردم، نه فقط به خاطر دو ایرانی که در آن هواپیما بودند بلکه به خاطر دانش‌آموزانی که در آن پرواز حضور داشتند. شرکت جرمن وینگز یک شرکت هواپیمایی معتبر است و خود من بارها بیش از 30 بار از خدمات هوانوردی این شرکت استفاده کردم و کوچکترین مشکلی تا به حال نداشتم. نمی‌دانم چرا این اتفاق افتاد. البته شنیده‌ام کمک خلبان قصد خودکشی داشته است. با این حال به خاطر این موضوع واقعا متأسفم. من سال گذشته زمانی که در ایران بودم به خبرگزاری تسنیم رفتم و با میلاد اسلامی که یکی از جان‌باختگان این حادثه بود، یک مصاحبه انجام دادم.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل