بازدید 3212

پیشنهاد منچسترسیتی به آنچلوتی جدی است؟

کد خبر: ۴۸۶۱۳۱
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۵ 27 March 2015
بنا به ادعای نشریه گازتا دلو اسپورت، سران باشگاه منچسترسیتی برای سپردن هدایت تیم‌شان به کارلو آنچلوتی ابراز تمایل کرده‌اند.

به گزارش ایسنا، کارلو آنچلوتی ایتالیایی که اکنون هدایت رئال مادرید اسپانیا را به دست دارد، در صورت پایان همکاری‌اش با این تیم باید به دنبال گزینه‌های مختلف خود برای مربیگری باشد.

بر اساس اعلام نشریه گازتا دلو اسپورت چاپ ایتالیا، آنچلوتی با سران منچسترسیتی گفت‌وگویی داشته تا جانشین احتمالی مانوئل پیگرینی شیلیایی باشد. روسای این باشگاه انگلیسی از آنچلوتی خواسته‌اند تا 30 آوریل (10 اردیبهشت) پاسخ آنها را بدهد.

درست است که قرارداد آنچلوتی با رئال مادرید تا ژوئن 2016 اعتبار دارد اما ادامه حضور این مربی در سانتیاگو برنابئو به جام‌هایی بستگی دارد که او برای تیم کسب می‌کند. فلورنتینو پرس، رییس باشگاه رئال مادرید هم چندی پیش در گفت‌وگویی اعلام کرده بود هر اتفاقی که بیفتد، آنچلوتی تا پایان فصل جاری هدایت رئال را به دست خواهد داشت اما او از ادامه همکاری با این مربی سخنی به میان نیاورد.

سرجیو راموس، کاپیتان رئال در مصاحبه با شبکه رادیویی ال‌ لارگوئرو به حمایت از آنچلوتی پرداخت و گفت که سران باشگاه باید این مربی را برای فصل‌های بعد حفظ کنند. از سوی دیگر، سران سیتی می‌خواهند مربی‌ای روی نیمکت تیم‌شان بنشیند که بتواند آنها را به قهرمانی در لیگ برتر انگلیس برساند. کسب قهرمانی برای سیتی در این فصل بسیار سخت شده است. این تیم اکنون و در حالی که یک بازی هم بیشتر از چلسی انجام داده، 6 امتیاز از آنها عقب افتاده و این در حالی است که تنها هشت هفته به پایان رقابت‌های لیگ برتر انگلیس باقی مانده است.

باید بگوییم یک ماه و نیم باقی مانده از رقابت‌های لیگ فوتبال اسپانیا برای کارلو آنچلوتی بسیار سرنوشت‌ساز است. رئالی‌ها در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا باید به مصاف اتلتیکو مادرید بروند و در لیگ اسپانیا هم دیدارهای بسیار سختی انتظار آنها را می‌کشد. رئال مادرید در لیگ هم با چهار امتیاز اختلاف نسبت به بارسلونا در رتبه دوم قرار دارد.

بر اساس اعلام نشریه گازتا، جانشینان آنچلوتی در رئال مادرید هم یورگن کلوپ آلمانی که اکنون هدایت بوروسیا دورتموند را به دست دارد و زین الدین زیدان، سرمربی رئال مادرید کاستیا هستند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها