بازدید 3136

شواهد واشنگتن از حملات سایبری چین و روسیه

مدیر اف‌بی‌آی تأکید کرد که آمریکا شواهدی در اختیار دارد که نشانگر مشارکت وسیع هکرهای چینی و روسی در حملات سایبری علیه پایگاه‌های اطلاعاتی آمریکا است.
کد خبر: ۴۸۵۹۹۹
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۲ 27 March 2015
مدیر اف‌بی‌آی تأکید کرد که آمریکا شواهدی در اختیار دارد که نشانگر مشارکت وسیع هکرهای چینی و روسی در حملات سایبری علیه پایگاه‌های اطلاعاتی آمریکا است.

به گزارش تسنیم به نقل از اسپاتنیک، جیمز کومی مدیر اف‌بی‌آی روز گذشته در نشست استماع کمیته تخصیص بودجه مجلس نمایندگان آمریکا تصریح کرد که واشنگتن اسناد و شواهدی در اختیار دارد که هکرهای روسیه و چین سهم زیادی در حملات سایبری علیه پایگاه‌های اطلاعاتی آمریکا دارند.

آمریکا پیش از این نیز هکرهای روسی را به دست داشتن در حملات متعدد سایبری از جمله حمله به دولت آمریکا متهم کرده است. در فوریه 2015 میلادی، جیمز کلاپر مدیر اطلاعات ملی آمریکا گفت که روسیه، چین، ایران و کره شمالی مهمترین تهدیدات سایبری علیه آمریکا به شمار می‌روند.

جیمز کومی نیز در نشست روز گذشته مجلس نمایندگان آمریکا گفت: روسیه یک بازیگر مهم به‌همراه چین در عملیات‌های سایبری علیه آمریکا به شمار می‌روند. وی در پاسخ به این سؤال که آیا اف‌بی‌آی اسناد و شواهدی دارد که نشان دهد دولت‌های چین و روسیه مسئول حملات سایبری علیه آمریکا هستند، تأکید کرد: بله. فضای سایبری یکی از ویژگی‌های هر تهدیدی است که اف‌بی‌آی مسئول رسیدگی به آن است. در حال حاضر همه فکر می‌کنند که سرقت اطلاعات آمریکا رایگان است ولی ما باید هزینه سرقت اطلاعات آمریکا را برای این افراد، افزایش دهیم.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل