بازدید 3917

کشف مستندات دست‌داشتن آمریکا در حوادث یمن

عضو کمیته اجرایی جنبش «انصار الله» یمن تاکید کرد، این جنبش مستنداتی بدست آورده که از دست داشتن آمریکا در عملیات های تروریستی جاری در یمن پرده بر می دارد.
کد خبر: ۴۸۵۹۸۳
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۷:۴۸ 27 March 2015
عضو کمیته اجرایی جنبش «انصار الله» یمن تاکید کرد، این جنبش مستنداتی بدست آورده که از دست داشتن آمریکا در عملیات های تروریستی جاری در یمن پرده بر می دارد.

«علی قاسم الشهدی»، عضو کمیته اجرایی جنبش «انصار الله» یمن در گفت‌وگو با فارس در صنعا تاکید کرد که جنبش «انصار الله» بر پرونده های ویژه ای دست یافته که نشان دهنده عملیات های تروریستی است که با حمایت آمریکا در یمن انجام می شود.

عضو کمیته اجرایی جنبش «انصار الله» در این خصوص توضیح داد که این جنبش این اسناد را پس از سیطره رزمندگان و انقلابیون بر دفتر امنیت ملی یمن که سازمان «سیا» و دیگر دستگاه ها و آژانس های اطلاعاتی دیگر کشورها در آن مشغول بودند، بدست آمده است.

الشهدی با بیان اینکه ارتش و نیروهای مردمی یمن در یک صف واحد در برابر تجاوز خارجی قرار دارند، افزود: گزینه های بسیاری در برابر مردم یمن وجود دارد و بدون تردید مقابل این تجاوز سعودی نه با گُل که با قدرت وعزم و اراده استقبال خواهند کرد.

وی با اشاره به اینکه آنچه در یمن جریان دارد، جنگی اعلام شده از سوی آمریکا و هم پیمانانش در منطقه علیه مردم یمن است، از نفوذ تعدادی از کمیته های مردمی جنبش «انصار الله» یمن به داخل اراضی سعودی و حمله به تجمع نظامیانی از این کشور و به اسارت گرفتن شماری از آنها خبر داد.

قبایل یمن در سراسر این کشور از صعده گرفته حتی تا عدن با اعلام آماده باش عمومی از فرزندان این کشور خواستند، با حمل سلاح به مقابله با تجاوز وحشیانه سعودی علیه مردم بی پناه این کشور بشتابند.

منابع آگاه نظامی یمن اعلام کردند که ارتش یمن ده ها سکوی شلیک موشک «اسکاد» را در مرزهای مشترک این کشور با عربستان جهت مقابله با هرگونه تجاوز احتمالی سعودی نصب کرده است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی