بازدید 3146
اتهامات وارد شده به کی‌روش صحیح نیست

کاشانی: ما خوش استقبال و بد بدرقه هستیم

کد خبر: ۴۸۵۸۹۶
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۳ 26 March 2015
جعفر کاشانی عضو هیات مدیره پرسپولیس معتقد است وقتی هنوز تکلیف باشگاه های بزرگ ما مشخص نیست، قطعا تیم‌ملی هم برنامه و هدف مشخصی ندارد.

کاشانی در گفت‌وگو با خبرنگار "ورزش سه" گفت: ما در ابتدا باید ببینیم که از ورزش به جدا می‌ خواهیم برسیم. هنوز تکلیف باشگاه های بزرگ ما مشخص نیست. معمولا فوتبال ملی از فوتبال باشگاهی روح می‌ گیرد اما وقتی هنوز تکلیف باشگاه های بزرگ مشخص نیست، چطور ما می‌ توانیم اهداف بلندمدت داشته باشیم.

او ادامه داد: فوتبال که فقط برد نیست باید ببینیم در سطح بین المللی از لحاظ فرهنگی، اقتصاد و ارتباطات چه کمکی به فوتبال ما شده است و این را در عملکرد کی‌روش بسنجیم. اما فکر نمی‌ کنم اصلا اهداف اینچنینی مطرح بوده که حالا بخواهیم آنها را مورد بررسی قرار بدهیم.

وی افزود: همه هزینه هایی که می‌ شود را باید صرف فوتبال پایه کنیم که نقش بیشتری در سازندگی فوتبال دارد. یک مساوی را مربی داخلی و خارجی هر دو می‌ توانند بگیرند اما باید ببینیم از لحاظ فرهنگی و روابط بین الملل چکار کرده ایم؟! وقتی اهدافمان مشخص نشده فرقی نمی‌ کند که آدم بزرگ در فوتبال ما باشد یا کوچک چون ما دنبال نتیجه گیری مقطعی از فوتبال ملی هستیم و بدون مطالعه و برنامه کار می‌ کنیم.

کاشانی در رابطه با موضوع دخالت وزارت ورزش در جدایی کی‌روش و البته اتهامات این مجموعه به سرمربی تیم‌ملی هم چنین می‌ گوید: متاسفانه در فرهنگ ما خوش استقبال و بد بدرقه بودن وجود دارد. صحبت هایی که الان درباره کی‌روش می‌شود اصلا صحیح نیست چون ایشان مربی بزرگی است ضمن اینکه بهتر است آقای کی‌روش با خاطره خوب از ایران جدا شود چون بعدها او در سطح بین الملل از این دوران و خاطراتش صحبت می‌ کند. من در مورد اختلافات وزارت ورزش و فدراسیون هم فکر می‌ کنم حرفم را همان اول زدم وقتی که گفتم ما باید به صورت کلان به ورزش نگاه کنیم و باید ببینیم از ورزش کردن دنبال چه اهدافی می‌ گردیم.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان
آخرین اخبار