بازدید 2285

وزیر ورزش درگذشت دو خبرنگار ورزشی را تسلیت گفت

کد خبر: ۴۸۵۸۹۲
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۱ 26 March 2015
وزیر ورزش و جوانان در پیامی، درگذشت دو خبرنگار ورزشی را در سانحه سقوط هواپیمای آلمانی تسلیت گفت.

به گزارش  پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، در پیام دکتر محمود گودرزی آمده است: "خبر درگذشت میلاد اسلامی و حسین جوادی از خبرنگاران جوان و فعال حوزه ورزش در سقوط هواپیمای آلمانی مایه تاسف و تاثر است.

درگذشت این دو عزیز را تسلیت می گویم و برای خانواده‌های داغدار ایشان و جامعه ورزش و رسانه کشور آرزوی صبر و سلامتی دارم. از درگاه ایزد متعال می‌خواهم در ایام معنوی فاطمیه، غفران الهی و رحمت خود را بر این دو عزیز از دست رفته جاری سازد."

مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان نیز این ضایعه غم‌انگیز را به جامعه ورزش و رسانه کشور تسلیت می گوید و برای خانواده محترم اسلامی و جوادی و همکاران ایشان در خبرگزاری تسنیم و روزنامه وطن امروز آرزوی صبر و طول عمر دارد.

کمیته ملی المپیک هم درگذشت این دو خبرنگار را تسلیت گفت.

در متن پیام تسلیت کمیته ملی المپیک در پی درگذشت میلاد حجت الاسلامی و حسین جوادی دو تن از خبرنگاران با اخلاق و فعال در حوزه ورزش کشورمان در سانحه سقوط هواپیمای آلمانی درجنوب کشور فرانسه آمده است: بار دیگر جامعه ورزش کشور و به خصوص اصحاب زحمتکش و خستگی‌ناپذیر رسانه در غم اندوه عزیزانی به سوگ نشست که برای پوشش خبری و تصویری موفقیت‌های ورزشی کشورمان رنج سفر را به دوش کشیده بودند. لذا ضمن عرض تسلیت این ضایعه بزرگ به جامعه ورزش کشور به خصوص اصحاب رسانه و خانواده محترم‌شان، برای این دو عزیز از دست رفته به درگاه خداوند متعال اجری جزیل و برای خانواده محترم‌شان صبری جمیل آرزومندیم.‎

میلاد اسلامی و حسین جوادی که برای پوشش خبری بازی های تدارکاتی تیم ملی و پوشش خبری ال‌کلاسیکو به اروپا رفته بودند، روز گذشته در سانحه سقوط هواپیمای آلمانی جان خود را از دست دادند. این هواپیما از شهر بارسلون اسپانیا راهی دوسلدورف آلمان بود.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار