بازدید 25674

تصادف خونین دختر پراید سوار در اتوبان همت

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از حادثه برخورد یک دستگاه پراید با گاردریل های کنار جاده در اتوبان همت خبر داد.
کد خبر: ۴۸۵۸۷۹
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۶ 26 March 2015
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از حادثه برخورد یک دستگاه پراید با گاردریل های کنار جاده در اتوبان همت خبر داد.

 سید جلال ملکی در گفت‌وگو با مهر در تشریح جزییات این تصادف گفت: ساعت ۲۱:۴۹ شب گذشته حادثه تصادف در مسیر شرق به غرب اتوبان همت، نرسیده به اشرفی اصفهانی به ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی اعلام شد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران ادامه داد: بلافاصله ایستگاه ۵۵ آتش نشانی به محل حادثه اعزام شد که مشاهده شد یک دستگاه خودو پراید به دلیل نامعلومی از مسیر خود منحرف و با گاردریل های کنار جاده به شدت برخورد می کند.

وی افزود: شدت برخورد به حدی بود گاردریل های کنار حاده وارد اتاق خودرو شده بودند و راننده که یک خانم ۲۱ ساله بود در میان گاردریل ها و اتاق خودرو محبوس شده بود.

ملکی در ادامه بیان داشت: ماموران آتش نشانی بلافاصله عملیات خود را آغاز کردند و خانم جوان را که به شدت از ناحیه دست و پا دچار صدمه شده بود را خارج و تحویل عوامل اورژانس دادند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی خاطر نشان کرد: آتش نشانان پس از انجام عملیات ایمن سازی محل را برای شناسایی علت حادثه تحویل عوامل پلیس راهور دادند و عملیات خود را در ساعت ۲۳:۳۲ دقیقه به پایان   رساندند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار