بازدید 5858

مردم ایران بارها دسایس دشمنان را خنثی کرده اند

کد خبر: ۴۸۵۸۴۱
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۵ 26 March 2015
 رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور مجلس، گفت: قطعا زمانی اقتصاد مقاومتی و فرهنگ جهادی در کشور محقق می شود که در میان مردم و ارکان دولتی و نظام همدلی و همزبانی وجود داشته باشد، از طرف دیگر نمایندگان مجلس عصاره ملت هستند، از این رو دولت و مجلس هم باید با تبعیت از این شعائر در جهت وحدت و حمایت بیشتر از یکدیگر گام بردارند.

امیر خجسته ، با اشاره به نام‌گذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به نام «دولت و ملت، همدلی و هم‌زبانی»، گفت: قطعا اگر به شعائر رهبر معظم انقلاب در 20 سال گذشته توجه کنیم، متوجه می شویم که این شعارهای تنها معطوف به یک سال نیست و در تمامی ادوار جاری است.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: رهبر معظم انقلاب سال گذشته را به اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی نام گذاری کردند، که این موضوع نشان دهنده اهمیت مسائلی مانند اقتصادی مقاومتی و مقوله فرهنگ بود، حال شعار سال 94 مبنی بر همدلی و هم زبانی دولت و مجلس در راستای شعار سال گذشته است.

وی افزود: قطعا زمانی اقتصاد مقاومتی و فرهنگ جهادی در کشور محقق می شود که در میان مردم و ارکان دولتی و نظام همدلی و همزبانی وجود داشته باشد، از طرف دیگر نمایندگان مجلس عصاره ملت هستند، از این رو دولت و مجلس هم باید با تبعیت از این شعائر در جهت وحدت و حمایت بیشتر از یکدیگر گام بردارند.

خجسته ادامه داد: در شرایط کنونی استکبار جهانی از راه های مختلف به دنبال جدا کردن مردم از نظام است، اما مردم در 36 سال اخیر اثبات کرده اند که به هیچ وجه دست از انقلاب اسلامی بر نمی دارند، همچنین ملت ایران تحریم های ظالمانه را یکی پس از دیگری خنثی کردند.

وی گفت: رهبر معظم انقلاب بارها تأکید فرموده اند که دولت و مجلس باید توجه ویژه ای به مردم داشته باشند تا همدلی و همزبانی در میان مردم و دولت تقویت شود، از طرف دیگر رفم مشکلات جامعه باید در دستور کار مسئولان قرار گیرد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر