بازدید 5523

محکومیت آتش افروزی جدید آمریکا در منطقه

کد خبر: ۴۸۵۸۳۹
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۶ 26 March 2015
رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس حمله نظامی عربستان به یمن را که منجر به کشته و زخمی شدن ده ها غیر نظامی شد را محکوم کرد

به گزارش مجلس نیوز علاالدین بروجردی، رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی و عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت ضمن محکومیت حمله عربستان به یمن گفت: این آتش افروزی بدون تردید پیامدهای خطرناکی به دنبال دارد و با توجه به حساسیت های منطقه جهان اسلام در ابعاد گسترده ای دچار بحران می شود.

 نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی در ادامه این مطلب افزود: این که عربستان آتش جنگ جدیدی در منطقه برافروخته نشان از بی توجهی و بی مسئولیتی به مشکلات امت اسلامی است و دود این آتش به چشم خود عربستان خواهد رفت چرا که جنگ همیشه محدود به یک نقطه باقی نمی ماند.

وی با بیان این که نیروهای مسلح و مردم یمن هم به دفاع از تمامیت ارضی کشورشان خواهند پرداخت، تصریح کرد:امیدواریم که این عملیات نظامی هر چه سریع تر متوقف و مشکل یمن از طرق سیاسی حل شود.

بروجردی با تاکید بر نقش آمریکا در حمله عربستان به یمن گفت: آمریکا در راس اتش افروزی در منطقه است از این کار حمایت کرده و بدون شک عربستان و تعدادی کشورهای شورای همکاری عرب نیز بدون مجوز آمریکا دست به این اتش افروزی نزده و این اختیار را ندارند.

رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان این که باید هر چه سریع تر نقطه پایانی بر این درگیری گذاشته شود، تاکید کرد: آمریکا بعد از بحرانی که سال های طولانی است به عراق و سوریه و افغانستان تحمیل کرده در عمل بحران و کشتار دیگری را به جهان اسلام آغاز کرده و این اقدام به شدت محکوم است
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر