بازدید 5450

153 میلیون یورو برای نجات بیل از فوتبال اسپانیا

کد خبر: ۴۸۵۷۵۷
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۶ 25 March 2015

گرت بیل روزهای خوبی را در فوتبال اسپانیا و رئال مادرید سپری نمی کند و نشانی از فوق ستاره نجات بخش فصل گذشته ندارد.

به گزارش "ورزش سه"، هرچقدر گرت بیل در بازی های مهم فصل گذشته رئال موفق به زدن گل های حساسی شد و در کسب 4 افتخار ارزشمند این تیم نقشی اساسی داشت، در فصل جدید اوضاع برای فوق ستاره ولزی و گرانترین بازیکن حال حاضر جهان، خوب پیش نمی رود.

دیلی تلگراف در مورد حال و روز این روزهای بیل می نویسد :" ال کلاسیکو می توانست بزرگترین میدان برای بازگشت دوباره گرت بیل به روزهای اوج و اثبات دوباره توانایی هایش باشد . با وجود ارائه یک بازی خوب در نیمه اول و زدن یک گل که آفساید اعلام شد، او نیز در نیمه دوم همچون اکثر بازیکنان رئال دچار افت شد و نتوانست بازی خوبی از خود به نمایش بگذارد. بیل حالا می داند که برای قرار گرفتن در ترکیب رئال و محبوب ماندن،نمی تواند به انتقال گرانقیمتش تکیه کند و اوضاع برای او در حال تغییر است."

بیل پس از بازگشت کاروان رئال به مادرید، یکی از بازیکنانی بود که به شدت مورد انتقاد رسانه های اسپانیایی و هواداران رئال قرار گرفت. دیلی میرور امروز در گزارشی ادعا کرده است که دو باشگاه منچسترسیتی و منچستریونایتد قصد دارند در فصل تابستان، برای به خدمت گرفتن بیل و به نوعی نجات او از فوتبال اسپانیا، مبلغ 153 میلیون یورو هزینه کنند. در این گزارش البته آمده است که بیل تمایلی برای جدایی از رئال ندارد و دوست دارد در این تیم مانده و بار دیگر خود را ثابت کند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل