بازدید 3312

پازاج: پول ندارم به سفر خارجی بروم

کد خبر: ۴۸۵۵۹۲
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۱ 24 March 2015

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان گفت: پول ندارم به سفر خارجی بروم و اردبیل را به همه جای دنیا ترجیح می‌دهم.

احد پازاج در گفت‌و‌گو با تسنیم، در خصوص سال 93 و اینکه این سال برای کشتی فرنگی چگونه بود، اظهار داشت: سال پرباری را برای کشتی فرنگی پشت سر گذاشتیم و قهرمانی در دنیا و در مسابقات آسیایی و همچنین حضوری موفق با نفرات جوان در جام جهانی موفقیت‌هایی بود که به دست آوردیم.

وی افزود: البته نیاز است تلاش بیشتری داشته باشیم تا به موفقیت‌های بیشتری دست یابیم. کشتی ایران باید نشان دهد که همیشه خوب است و با کسب موفقیت‌ها باید دل مردم را شاد کرد.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان در خصوص اینکه در لحظه سال تحویل چه دعایی کرده است، خاطرنشان کرد: عموما برای تمام مردم دعا می‌کنم و ورزش نیز جزئی از آن است. آرزو کردم تا روز به روز پیشرفت کنیم و در قله افتخار قرار بگیریم تا مردم که از همه چیز مهم‌تر هستند، شاد باشند.

پازاج در پاسخ به این سؤال که قشنگ‌ترین صحنه سال 93 از نظر وی چه بوده است، عنوان کرد: قشنگ‌ترین صحنه، قهرمانی دنیا برای اولین بار توسط کشتی فرنگی ایران بود و این به اعتقاد من صحنه‌ای فراموش نشدنی بود.

وی در ارتباط با تلخ‌ترین صحنه سال 93 نیز گفت: در سال 93 لظحه تلخ نداشتیم و به نظر من شکست‌ها نیز جزئی از ورزش هستند.

قهرمان پیشین کشتی فرنگی کشورمان در خصوص اینکه آیا شکست عبدولی در بازی‌های آسیایی اینچئون با ناداوری و زجری که کادر فنی کشید، صحنه تلخی نبوده است، تصریح کرد: شکست عبدولی در اینچئون هم زیبایی خاص خودش را داشت و این صحنه‌هاست که کشتی را زیبا می‌کند.

پازاج ادامه داد: در سال جدید و از 5 فروردین ماه اردوها آغاز می‌شود. ما درخواست کردیم تا نوروزی و سوریان در تورنمنت بلغارستان شرکت کنند و یک تیم آماده کرده‌ایم تا در 2 جام حضور داشته باشیم، البته از دل همین مسابقات نیز باید نفراتی انتخاب کنیم تا در مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی آسیا با رقبا مصاف دهیم.

وی در خصوص اینکه آیا در مسابقات قهرمانی آسیا قرار است با نفراتی جوان به میدان برویم، عنوان کرد: کلا قرار نیست تیم جوان شود اما از 50 درصد از جوانان در مسابقات قهرمانی آسیا استفاده خواهیم کرد تا جدا از مدال‌آوری در پشتوانه‌‍‌سازی نیز موفق باشیم.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان در ارتباط با عملکرد ضعیف کریم‌فر در مسابقات اخیر و جام جهانی کشتی فرنگی نیز خاطرنشان کرد: ما تمامی عملکردها را بررسی خواهیم کرد و همه فرنگی‌کاران را مورد نقد و بررسی قرار می‌دهیم.

وی افزود: در مسابقات اخیری که شرکت کردیم تیم‌ها با نفرات خوبی راهی مسابقات می‌شوند، هر چند در گذشته اینگونه نبود و تورنمنت‌ها چندان مورد توجه قرار نمی‌گرفتند اما اکنون تمامی مسابقات با حضور بهترین‌های دنیا برگزار می‌شود. این برای ما از لحاظی خوب است و کشتی‌گیران در کوران مسابقات قرار می‌گیرند.

پازاج اظهار داشت: با توجه به اینکه سوریان و نوروزی نیز قصد داشتند تا محکی بخورند با درخواست آنها برای حضور در مسابقات بلغارستان موافقت شد و آنها راهی این مسابقات می‌شوند تا روند آماده‌سازی خود را دنبال کنند.

سرمربی تیم ملی ایران در پاسخ به این سؤال که آیا از وضعیت عبدولی و رضایی مطلع است یا خیر، گفت: هیچ صحبتی با این 2 کشتی‌گیر نداشته‌ام. آنها صلاح خود را بهتر می‌دانند و با توجه به اینکه قهرمان جهان و المپیک هستند، می‌توانند در اردوها باشند و کشتی فرنگی برای آنهاست و باید خود را آماده کنند. آنها باید برای مسابقات انتخابی خودشان را آماده کنند.

وی در خصوص اینکه در ایام عید آیا راهی تعطیلات نوروزی نشده است، تصریح کرد: من اردبیل هستم و پول ندارم سفر خارجی بروم، البته اگر پول هم داشتم نمی‌رفتم و هیچ کجای دنیا را به اردبیل ترجیح نمی‌دهم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی