بازدید 26408

حشره مصنوعي؛ جاسوس رژيم صهيونيستي

یک منبع امنیت فناوری اطلاعات روز دوشنبه فاش کرد یگان های مقاومت فلسطین به تازگی چندین حشره جاسوسی (حشره مصنوعی) که حجم شان کوچکتر از یک گنجشگ کوچک است در نوار غزه کشف کردند.
کد خبر: ۴۸۵۵۵۱
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۰:۳۰ 24 March 2015
یک منبع امنیت فناوری اطلاعات روز دوشنبه فاش کرد یگان های مقاومت فلسطین به تازگی چندین حشره جاسوسی (حشره مصنوعی) که حجم شان کوچکتر از یک گنجشگ کوچک است در نوار غزه کشف کردند.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، این منبع به پایگاه امنیتی « المجد » وابسته به جنبش حماس گفت: « رژیم صهیونیستی از این فناوری برای رصد کردن تحرکات عناصر مقاومت با هدف کشف محل اختفای نظامیان اسیر این رژیم در غزه استفاده می کند.»

وی افزود این پشه های جاسوسی برای رصد کردن مناطقی که نیروهای مقاومت در آن تردد می کنند به کار گرفته می شوند به امید این که محل اختفای نظامیان اسراییلی مشخص شود یا حداقل به سر نخی دست یابند.

به گفته این منبع ، اگر از دور مشاهده شود این حشره های مصنوعی تنها شبیه یک پرنده عادی کوچک به نظر می رسند ولی در واقع دستگاه جاسوسی ساخت آمریکاست و دستگاه های اطلاعاتی رژیم صهیونیستی از آن برای جاسوسی استفاده می کنند.

این حشرات مصنوعی دستگاه هایی برای تعیین موقعیت های جغرافیایی ( جی پی اس ) از طریق ماهواره در اختیار دارند و قادر هستند علائمی از طریق بی سیم منتشر کنند ، می توانند پرواز کنند و می توانند مانند گنجشک و پشه از طریق روزنه های کوچک به داخل ساختمان های مختلف نفوذ کنند. این حشرات مصنوعی از راه دور و از مرکز کنترل از طریق ماهواره ها هدایت می شوند.

یکی از مهم ترین ویژگی های این حشرات مصنوعی جستجو ، رصد و هدف قرار دادن شخصیت های مخالف و دشمن در مرکز شهرها و مناطق مسکونی و انتقال اطلاعات است. این اشیاء مصنوعی همچنین می توانند مواد منفجره را کشف و برای منفجر کردن آن ها تلاش کنند ، به هدف نزدیک شوند با شلیک گلوله آن را از بین ببرند یا این که خود را در هدف منفجر کنند.

ارتش آمریکا به تازگی از هواپیماهای بدون سرنشین بسیار کوچکی ( پرنده های کوچکی ) خبر داد. ویژگی این پرنده های کوچک مسلح شدن آن ها به سلاخ مرگبار است و بدون این که شناسایی شوند ماموریت های مهمی انجام می دهند. نیروی هوایی آمریکا اعلام کرد این تجهیزات از سال 2015 آماده فعالیت و ایفای نقش خواهد بود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی « الرساله نت » از اراضی اشغالی فلسطین ، ارتش آمریکا اکنون در حال بهینه سازی مجموعه ای از دستگاه های جاسوسی بسیار کوچک شبیه پرندگان و حشرات بالدار موسوم به « Micro Air Vehicles » ( دستگاه های پرنده کوچک ) است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار