بازدید 102194

مدیران رسانه ملی مسئول روابط خصوصی بازیگران و مجری‌ها هستند؟!

روابط خصوصی بازیگران، مجریان و دیگر چهره‌ها همچون همه شهروندان ایران، به شخصی ارتباط ندارد و مشخصاً نباید مبنای قضاوت برای فعالیت حرفه‌ای ایشان قرار گیرد، به خصوص اگر ارتباطی با حوزه حرفه‌ای نداشته باشد. با این اوصاف، اگر ادعای نامداری صحت داشته باشد و مستندی برای حذف او از رسانه ملی به جز این ماجرا نباشد، رفتار مدیران رسانه ملی تأمل برانگیز است.
کد خبر: ۴۸۵۵۲۱
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۳ 23 March 2015
اظهارات تازه آزاده نامداری درباره حذف برنامه‌اش از جدول پخش به دلیل اتفاقاتی که میان او و همسر پیشینش رخ داده ـ در صورت صحت ـ با نقدی جدی نسبت به رویکرد در پیش گرفته شده توسط تصمیم گیران رسانه ملی مطرح است؛ نقدهایی حول این محور که آیا مدیران رسانه ملی، پیگیر و مسئول روابط خصوصی بازیگران و مجری‌ها هستند؟!

به گزارش «تابناک»، ماجرای ازدواج و جدایی فرزاد حسنی از سال ۱۳۹۲ تاکنون استمرار دارد؛ ازدواجی که در تلویزیون به شدت پوشش داده شد و آنچنان در دوره مدیران پیشین رسانه ملی مورد توجه قرار گرفت که فرزاد حسنی روی آنتن برای آزاد نامداری شعر عاشقانه خواند و در ادامه نیز اجرای برنامه نوروزی سال ۹۳ نیز به این زوج سپرده شد؛ اما تب تند زود به عرق نشست و از میانه سال ۹۳، جدایی این دو رسانه‌ای شد و اکنون در نوروز سال ۹۴، التهابات به اوج خود رسیده است.

آزاده نامداری که علاوه بر مجری‌گری، در حکم برنامه‌ساز نیز فعالیت داشت، در این مدت مجموعه برنامه «خانومی که شما باشی» را ساخت که در خصوص گروهی از خانم‌ها با ویژگی‌های خاص بود و قسمت‌های تازه‌ای از این مجموعه نیز قرار بود در نوروز ۹۴ پخش شود و نامداری نیز بار‌ها در اینستاگرامش خبر داده و از محتوای سری جدید این برنامه‌ها سخن به میان آورده بود.

مدیران رسانه ملی مسئول روابط خصوصی بازیگران و مجری‌ها هستند؟!
ورود رسانه ملی به زندگی دو چهره و پوشش این واقعه در قالب‌های مختلف و آغاز یک خطا

به گفته نامداری، مجموعه «خانومی که شما باشی» که قرار بود در نخستین روزهای فروردین در جدول پخش باشد و روی آنتن تلویزیون برود، مستندی شش قسمتی است که برای ایام فاطمیه تدارک دیده شده بود و درباره شش خانم که به طرز دردناکی همسران خود را از دست داده بودند و البته زمان پخش این مجموعه نیز مشخص بود.

پیش از نوروز، آزاده نامداری در اینستاگرامش ابتدا از عدم پخش برنامه نوروزی‌اش خبر داد و نسبت به دلیل این کار اظهار بی‌اطلاعی کرد و البته این اتفاق را به کسانی‌ که بابت آن خوشحال شده‌اند تبریک گفت؛ اما ساعتی بعد نامداری این پست را حذف کرد و به جای آن نوشت که بابت عدم پخش برنامه پیگیر شدم و گفتند که انشاءالله در یک فرصت مناسب پخش خواهد شد.

نامداری اندکی بعد در صفحه اینستاگرامش پستی گذشت که محتوای آن اینچنین بود: «نوشته‌ای در یکی ازسایت‌ها باعث شد امروز تعداد زیادی از همکاران و دوستانم به ویژه اهالی رسانه به من زنگ بزنند و صحت و سقم مطلب این سایت محترم رو جویا بشن. تاالان ساکت بودم، اما فکر می‌کنم باید به نکاتی اشاره کنم، من آزاده نامداری هستم، یازده سال در تلویزیون کارکردم و با قلبم کار کردم.

الان مستند من پخش نشد، آنتن روتین ندارم. مجری سال تحویل نیستم... اما، اما، من هرگز به وطنم، به تفکرم، به عقایدم، پشت نمی‌کنم. شاید برای فرصت مطالعاتی دلم بخواد برای مدتی مهاجرت کنم اما هرگز و هرگز این به معنی حضور درشبکه‌های غیرداخلی نیست. من متعلق به این خاک و به این قابم. حتی اگه سال‌ها ازش دور باشم. من آزاده نامداری هستم. شاید مدیران محترم منو با وجود این همه مجری تقلبی و فیک فراموش کردن اما من با عرق وکلی طرح و ایده و علاقه همچنان سرزنده هستم... و به سرزمینم پشت نمی‌کنم. هرگز‌
».

مدیران رسانه ملی مسئول روابط خصوصی بازیگران و مجری‌ها هستند؟!
دعوت فرزاد حسنی و خانواده‌اش به تلویزیون پس از حواشی جدایی و ادامه خطا

این نوشته در واکنش به ادعای یک سایت خبری غیرمسئول بود که از پیشنهاد شبکه‌های فارسی زبان برای رفتن آزاده نامداری به او خبر داده بود. وضعیت آزاده نامداری از‌‌ همان زمان جدایی و رسانه‌ای کردن این موضوع در گفت‌و‌گو با یک روزنامه، به چنین شرایطی سوق یافت و کم کم حضور نامداری در تلویزیون کمرنگ شد و در جدول پخش، زمان ثابتش را از دست داد؛ مسأله‌ای که عنوان می‌شد به علت مخالفت مدیران وقت با فعالیت او، پس از حواشی جدایی‌اش بوده و ظاهراً حتی به او گفته شده بوده که مسئولان نیروی انتظامی خواسته‌اند تا ممنوع التصویر شود.

این موضوع توسط اسماعیل احمدی مقدم فرمانده وقت نیروی انتظامی به صراحت بیان شد. احمدی مقدم در دیدار با جمعی از مسئولان صداوسیما در آبان سال گذشته، مباحث مطرح شده پیرامون ممنوع‌التصویر کردن افراد توسط ناجا را تاکتیک صداوسیما گفته بود: «صداوسیما به عنوان یک تاکتیک برای فشار به افراد می‌گوید که نیروی انتظامی خواهان ممنوع‌التصویری از سوی شما شده است. ما زیر آن نامه نوشتیم که ما مخالفتی با اجرای برنامه توسط این مجری زن نداریم و اساساً نقشی هم در ممنوع‌التصویر کردن ایشان نداشته‌ایم».

با تغییر ترکیب مدیران رسانه ملی اما ظاهراً وضعیت آزاده نامداری تغییر نکرده و اکنون از جدول پخش نوروزی نیز حذف شده تا او با انتشار یک پست و تصویر جنجال برانگیز مدعی شود: «متأسفم که مجبورم این عکس خصوصی رو منتشر کنم. اما دیگه باید... باید... این عکس مستنده و بسیاری از مدیران محترم تلویزیون خودمو و حالمو رویت کردن... امروز به لطف دروغگویی ایشون مستند من پخش نشد و هزار اتفاق تلخ دیگه... من الان سرپام، خوبم. زندگی می‌کنم. درس میدم. کار می‌کنم و دوباره زنده شدم. متأسفم برای رادیویی که آنتن زنده شو می سپره دست کسی که به نزدیک‌ترین کسش هم رحم نکرد، به تایید دوستاش ازدواج با من فقط یه شو یا نمایش بیشتر نبود.

مدیران رسانه ملی مسئول روابط خصوصی بازیگران و مجری‌ها هستند؟!
و سرانجام عاقبت دخالت‌ها و ایجاد تداخل و ارتباط میان فعالیت حرفه‌ای ستاره‌ها و روابط شخصی

به لطف پدرم من حق طلاق داشتم و گرنه شاید الان زنده نبودم. این عکس تلخه ولی واقعیه، برای هوادارایی میگم که آزادیشون بت ساختن، بتی که به هیچ مسلکی پایبند نیست، دیگه کسی تو کامنتای من حق نداره اسمی از ایشون بیاره. آقای حسنی میدونم دهنت باز میشه به هر تهمتی اما من واگذارت میکنم بخدا... و خوشحالم که دیگه نمی بینمت. فقط بدون چهل تا فایل صوتی دست من داری که مدت‌هاست حتی خودم گوشش ندادم... والسلام.» و البته این پست نیز پس از چند ساعت از صفحه اینستاگرامش حذف شد!

آنچه مسلم است، روابط خصوصی بازیگران، مجریان و دیگر چهره‌ها همچون همه شهروندان ایران، به شخصی ارتباط ندارد و مشخصاً نباید مبنای قضاوت برای فعالیت حرفه‌ای ایشان قرار گیرد، به خصوص اگر ارتباطی با حوزه حرفه‌ای نداشته باشد و با این اوصاف، اگر ادعای نامداری صحت داشته باشد و مستندی برای حذف او از رسانه ملی به جز این ماجرا وجود نداشته باشد، رفتار مدیران رسانه ملی تأمل برانگیز است.

این یک حقیقت است که از گذشته تاکنون، برخی مدیران رسانه ملی پیگیر روابط خصوصی بازیگران و مجری‌ها بوده و گروهی از ایشان نیز ممنوع‌التصویر هستند؛ اما آیا رویه، پاسخگوی دوران کنونی نیز هست و آیا اساساً مدیران رسانه ملی در موقعیتی هستند که درباره چنین مسائلی قضاوت داشته باشند؟ این‌ها مسائل تأمل برانگیزی است که نیاز به پاسخگویی دارد و چه زمانی بهتر از این برای پاسخگویی؟

تکمیلی: پخش ویژه برنامه آزاده نامداری پس از جنجال‌های اخیر آغاز شد و امشب ـ دوشنبه سوم فروردین ماه ـ برنامه «خانمی که شما باشید» روی آنتن شب دو سیما رفت؛ اتفاقی که پس از حواشی فوق الاشاره قابل تأمل است.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۸۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۲۱۷
من به عنوان یه هموطن نه خودمو مدیون تو میکنم که بگم حق بااونه.نه مدیون اون که بگم حق با توست.چبزی که میدونم من از اهالی مشهور راست و دروغ زیاد دیدم.این عکسم نمیدونم چیه!راسته یا دروغه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۳
خودت فهمیدی چی گفتی
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۳
من فهمیدم چی گفتم .منظورم عکسی که نامداری گذاشته بود.ولی تو نفهمیدی انگار.
عبس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۳
صدا و سیما و سینمای ما چیه که بخاطرش اینهمه سر وصدا میکنن ... فقط مقواااااا
سامان
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۳
قاضی خداست ما چکاره ایم که قضاوت کنیم .
عبس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۳
اونوقت که شعر عاشقانه براتون میخوند از این خبرا نبود ...
ناشناس
| United States |
۲۱:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۳
اگه خودت فهمیدی چی گفتی به ما هم بگو بفهمیم
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۳
اره من هم فهمیدم . کمی دقت کنی متوجه میشید که چی میگه . راست و دروغ رو دیگه ادم از چشماش هم نمیتونه ببینه !
بهلول
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۳
موافق هستم چیزی را ثابت نمی کند این عکس
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۳
دوباره و سه باره و ... بیا بگو فهمیدی چی گفتی !! ولی گمان نکنم فلانی !!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۴
فیلمها و عکسهای داعش هم چیزی رو ثابت نمیکنه تو برو اگه دیدی واقعیت داره بیا برای ما تعریف کن
جفری1
| Iran, Islamic Republic of |
۰۲:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۴
در وحله اول شاید متوجه نشوید ناشناس19:49 چی گفته ولی اگر دقت شود ظرافت خاصی در نوشتارش است. باید باحوصله بخوانیداتفاقا جالب هم هست.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۴
یک داستانی پشتش هست.شک نکنید
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۴
نمیدونم چزا همیشه تو فیلمها هم کبودی حاصل از مشتها زیر چشم نشون داده میشه؟
کریم
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۴
شما سعی کن بیشتر به فرزاد حسنی فکر کنی و الگوش قرار بدی
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۴
من خوشحالم ازاده عکسشو انتشار داد دستت درد نکنه خانمی که شما باشید
مینا
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۵
آره ما ملت تو خونمونه که به عنوانه هموطن کار به بدبختی جامعه نگیریم اونم به بهانه مدیون شدن
چه لغت زیبایی!!
سرباز ضرغامی
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۵
فرزاذ حسنی
خدایا
ختم به خیرش کنه
زن مظلومه
پاسخ ها
سجاد
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۳
طلاق یه واقعیته که مسئولین تلوزیون نمیخوان باهاش کنار بیان .
اشتغال زنان هم واقعیت دیگه ایه که مسئولین فرهنگی نمیخوان باهاش کنار بیان .
حالا این دو مورد که بیشتر بدلیل مسائل اقتصادی روز به روز رو به گسترش هستن در خانم نامداری جمع اند!
یعنی یک خانم برنامه سازمطلقه که درباره اشتغال و خودکفایی خانمها برنامه میسازه . . .
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۴
این دیدگاهو قبول ندارم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۵
احسنت سجاد خان، زدی تو خال
نفر اول
در این مواقع باید به وجدان خودت مراجعه کنی
معمولا آدم های با وجدان بی اعتنا نمی مانند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۳
اشتباه مثبت دادم.وجدان من اینه که اینا هیچکدوم بی مشکل نبودن.این خانم هم برنامه هاشو دیدم!
ولله رهبر کره شمالی شوهر عمه ی خودشو کشت اینقدر جار و جنجال راه ننداخت که این دو نفر از زندگی خصوصی خودشون راه انداختند

اینم بساطی شده واسه رسانه ها
پاسخ ها
مه صفا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۴
....والله تو هم خیلی نظر توپی دادی و یک میلیون لایک داری...آفرین
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۴
گل گفتی!!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۵
عالی بود، نکته سنجی شما در قالب طنز خیلی محشر بود
واقعا رویه ای که در صدا و سیما پیش گرفته شده خجالت اوره! منتظر تغییرات بودیم هیچ اتفاق محسوسی نیوفتاد!این هم از این کارشون که مانع پخش برنامه ای شدند که تبلیغ شده بود!
پاسخ ها
باد صبا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۵
تشکر
قشنگ بود
خانم نامداری،
آیا در زندگی شما فقط و فقط دعوا و بدی و خشونت و اینها بوده...؟
آیا روزهای خوبی با هم نداشتید...؟
آیا یادتان رفته که چطور وقت و بی وقت با هم به تلوزیون می آمدید و قربون صدقه هم میرفتید؟ اگر شما فراموش کردید ما نکرده ایم،
آیا ابراز علاقه های همسر سابقت رو جلوی میلیونها آدم به خودت فراموش کردی؟ ما که فراموش نکردیم.
آیا او الان نمیتونه مثل شما بی اخلاقی بکنه و مسائل خصوصی با شما رو به رسانه هایی که تشنه این مطالب هستند بگه ؟
آیا او از شما عکس بدون حجاب نداره ؟؟
آیا او از شما عکس خصوصی که در کشور ما که آبرو و حریم خصوصی به معنای کشک است، ندارد ؟ آیا نمیتواند به معرض همه قرار دهد ؟
آیا سزاوار است که تصاویر و فایل صوتی زمان زن و شوهری، بعد از طلاق و آن هم به دلیل یک حسادت زنانه به سمع و نظر سایرین برسد؟
و سوال آخر
آیا شما اخلاق را رعایت کردید؟؟؟؟
به خدا قسم که من هم حال حسنی رو میتونم حدس بزنم و هم علت طلاق و اختلافتتون رو
و به خدا قسم که من در حال حاضر بهترین فرد هستم که حسنی رو درک کنم
والسلام
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۳
الان بحث سومدیریت صدا و سیما است نه طلاق و طلاق کشی!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۳
نفعش برای تو چیه که این زیر مقاله نوشتی؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۳
کاملا درسته
محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۳
من و شما از هیچ چیز این دونفر خبر نداریم. پس بهتره فقط مطلبو بخونیم و بگذریم. (البته اگه نخونیم هم چیزی از دست ندادیم)
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۳
اگه عکس بی حجابش رو منتشر کنه خیلی راحت با شکایت شاکیه می افته زندون آب خنک بخوره، مطمئن باش از ترس ش هست که نمیکنه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۴
ایشون یادشون نرفته ولی ظاهرا شما یادتون رفته که ایشون روزاهای خوششون هم در صدا و سیما ظاهر میشدن اما این صدا و سیماست که سیاست یک بام و دو هوا داره! میگه اگه عروسی داشتید منم هستم اما اگه طلاق بود فقط اقاهه باید ساپورت بشه! شما سوالی از اقای حسنی ندارید؟؟! ی موقع رو دربایستی نکنید ها ایشون ناراحت میشن
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۴
عکس بدون حجاب؟
واقعا مثل اینکه از پشت کوه اومدی. کافیه اون یارو حسنی همچین کاری کنه بلافاصله تو رخت خواب میان میبرنش و حسابی از خجالتش در میان.
تو هم یک وقت همچین کاری بفکرت هم نرسه که تا اخر عمر و تا پیدا شدن اخرین عکسها باید اب کاملا خنک بخوری
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۴
منفی ها رو حال کن برای متنت
ناشناس
| Netherlands |
۱۹:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۴
خیلی داری تند میری!! مگه شما چقدر از زندگیشون خبر داری که قسم میخوری؟!!!
ضمنا انتشار عکس بی حجاب از زن سابقش که ناموسش بوده، به معنای آبروریزی خودش نیست؟!!! چه برگ برنده ایه که بخواد اینکارو کنه؟!! بیشتر دقت کن و منصفانه حرف بزن....
ناشناس
| United Kingdom |
۲۰:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۴
فکر کنم منفی ها جوا تو را داد.
واقعا جای تاسف داره، خدا شما خواهر خوبم را حفظ کند.
باید تحقیق روانشناسی صورت بگیره که چطور فردی که در جلو دوربین مردم را تشویق به ملاطفت در رفتار با همسر و خانواده میکند خود رفتاری 100 درصد متضاد با گفتهایش در زندگی دارد!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۳
یادمه آقای حسنی در یکی از برنامه هاشون می فرمودند ، خانم ها ریحانه هستند !!!
سيد حسين احمدي
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۴
جمله خانم ها ريحانه هستند رو پيامبر اكرم فرمودند به دخترشون
آزاده حمايتت مي كنيم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۴
اگه میدونستی جریان چیه
این حرفو نمیزدی
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۵
من که کاملا گیچ شدم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۵
تو که میدونی جریان چیه بگو ما هم بدونیم
مجری بودن شرایطی داره که متاسفانه در سیمای جمهوری اسلامی این شرایط جایش را با روابط عوض کرده. با دقت به صداهای گویندگان و چهره ها میتوانید به این نتیجه برسید. هستند اشخاصی که نه صدای مناسب دارند و نه چهره دلنشین اما آنتن در اختیارشان است. آقای حسنی هم رک بودن را با بی ادبی در هم آمیخته و برخورد زشت ایشان در برنامه زنده رادیویی با مسخره کردن اجرای آقای مدیری در اختتامیه جشنواره فجر گویای این ادعاست.
پاسخ ها
سهیل
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۳
احسنت گل گفتی به خدا
جفری1
| Iran, Islamic Republic of |
۰۲:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۴
با حرفت موافقم جالب گفتی
آخه مسائل خصوصی اینا به ما چه ؟! آه آه آه
پاسخ ها
ناشناس
| United States |
۰۷:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۴
این مسائل خصوصی میتونه باعث روشنگری و آموزش رفتارهای اجتمایی بشه.
ببین بنده خدا خانم نامداری چی بهش میگذره که از آبروش گذشته
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۴
یعنی چی؟ کسی که کتک خورده آبروش رفته؟
ضروری است یک تیم کارشناسی روی این موضوع کار کنند که در چنین مواقعی چه باید کرد. بنظر من زندگی خصوصی آنها - تا حد زیادی - به ما مربوط نیست. ممکن است هر دو خوب باشند ولی ازدواج غلط باعث این مسائل شده باشد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۳
به ما مربوط نیست، هی خودشون مربوطش می کنن.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۴
موافقم . مربی تیم رو هم بدین کفاشیان انتخاب کنه . اصلا صحنه آهسته اش رو هم بدین آقای فغانی ببینه شاید بشه بفهمیم تقصیر کیه !!؟؟
مسایل خصوصی شما خانم مربوط به شما وخانواده شما است نه مردم .چرا نوشته اید چون امسال به شما کار پیشنهاد نشده وخیلی از افراد ممنوع التصویر شدند ولی هیاهو واین بازیها را در نیاوردند .عکس ونوار صوتی شما چه به درد ملت می خوره .امثال شما در این کشور زیادند
پاسخ ها
نسا
| Canada |
۲۱:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۳
مسائل خصوصی؟!! شما احیانا بیان خشونت خانگی رو بیان روابط خصوصی میدونین؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۳
خانم نسا خصوصی نیست؟مطمینی فقط به خلطر زن بودن نامداری این حرفو نمیزنی؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۳
واقعا اگه این خانوووم میخواد مثلا همسر سابقشو پیش مردم بی آبرو کنه خوووب شد آقای خسنس ازش طلاق گرفت
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۴
حتی اگر خانم نسا بخاطر خانم بودن این نظر را دارن کاملا صحیح است خشونت خانوادگی ی معضل برای کشور ماست که هر زودتر باید مورد توجه قرار گیرد زیرا ریشه بسیاری از مشکلات نلهای بعدی در همین مشکل است
آزاده جان ناراحت مباش ما خانوما هواتو داريم
مگر همه زن و شوهر هایی که دعوا می کنند یا طلاق می گیرند ، صدا و سیما تو کارشون دخالت می کنه که تو این یکی هم دخالت می کنه ؟!!! لطفاً حریم خصوصی مردم را رعایت کنید .
واقعا جای تاسف داره، خدا شما خواهر خوبم را حفظ کند.
آزاده نامداری کیه دیگه
؟
پاسخ ها
جفری1
| Iran, Islamic Republic of |
۰۲:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۴
خوش به حالت که توی باغ نیستی
اتفاقا" صدا وسیما و مدیرانشون که به زیر دستانشون یاد ندادن که با مردم و من جمله مخاطبین تلویزیون چگونه برخورد کنند و مردم را سوژه ی شهرت خود نکنن مسئول هستند و باید جوابگو باشند.
برنامه ی آزاده آماده برای پخش بوده چرا تعطیلش کردندبه مدیران ربط دارد.
چرا حسنی با خانواده میاد روی آنتن به مردم و مدیران ربط دارد.
این عکس به تأیید کی رسیده ؟ من توی اینستاگرام بهیچ وجه ندیدم... چرا چیزی که هنوز واقعیت نداره یا خود طرف تأیید نکرده ، آتیش بیار معرکه میشی تابی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۳
قبلا به تایید پزشک قانونی رسیده
ناشناس
| Japan |
۰۶:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۴
نامداری این پست را حذف کرد و به جای آن نوشت که بابت عدم پخش برنامه پیگیر شدم و گفتند که انشاالله در یک فرصت مناسب پخش خواهد شد
بابک
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
شما بابت این نظرت 5 نمره منفی می گیری تا اطلاع بعدی هم نیا تو اینترنت
موج احساسات مردم کمکت خواهد کرد
اما برای هیچکدام از ما واقعیت موجود در ذهن و قلب شما و ایشان مطرح نیست
زیرا همگیتان برای قدرت میجنگید
قدیت=شهرت پول رابطه ....
خانم ازاده نامداری از مجریان محبوب و توانای کشورمون هستند سوای مشکلات خانوادگی که براشون پیش اومد و ما نیز حق تفحس و قضاوت در این باره رو نداریم. صدا و سیما بااااااااااااااااااااااااااااید از ایشون استفاده کنه و حق نداره به راحتی ایشون رو بذاره کنار و درد و رنج ایشون رو مضاعف کنه
پاسخ ها
ناشناس
| Spain |
۲۰:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۳
اشتباه منفی دادم ببخشید
مه صفا
| United States |
۱۶:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۴
....تابی شما که نظرات منو درج نمیکنی لااقل بذار غلط املایی بگیرم:

اردبیلی جان تفحص صحیح است....
کتک زدن یک زن به هیچ عنوان و وجه من الوجوه توجیه پذیر نیست.کاش مساءل کاری خانم نامداری تحت تاثیر مسایل خصوصیشون و چیزای دیگه قرار تمیگرفت و صدا و سیما به برنامه ایشون اجازه پخش میداد.
صدا وسیما در زمان ضرغامی مریض شد خیلی هم حالش بده و با مدیر جدیدش هم تغییری نکرد با قرص درست نمیشه . جراحی میخواد تا مدیران جز ء که بیشتر از یک قشر خاص هستند از این سازمان نرن چیزی درست نیمشه !
پاسخ ها
علیرضا
| United Kingdom |
۰۲:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۴
آفرین...مثل یارانه ها که میگفتن جراحی اقتصادیه اولش درد داره بعد خوب میشه.الان بعد از جراحی داره همه رو میکشه چون جراحان هیچ علمی برای این کار نداشتن.
تلوزیون مگه سازمان خانوادگیه هر کی خانوادشو ورداره بیاره توش؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۲:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۵
نه بلكه يك محل كاره كه مثل همه جاي ديگه بايد به فكر زندگي خصوصي كارمنداش باشه نه اينكه فقط حراستش گير بده خانوم اينجوري لباس نپوش آقا با اون خانوم هر و كر نكن
زندگی کلا مسخرس
کاش زود تر تموم بشه
پاسخ ها
علیرضا
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۴
عمر دست خداست، حتی اگرم از خدا بخواهی که بمیری طبق حدیث پیامبر برآورده نمیشه تا اجلت سر برسه. پس برو زندگیتو زندگی کن. این خانم هم کار بدی کرد که این موضوع رو رسانه ای کرد. خودش بیشتر باز لطمه میخوره حتی اگر تمام حرفاش درست باشه. حرمت امام زاده دست متولیشه.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۲:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۵
يك بار برو بهشت زهرا وقتي ميت رو تو قبر ميذارن و صرتش رو باز ميكنن ببين چطور دستش از دنيا كوتاهه هيچ كاري نميتونه بكنه اونوقت ببين تو مسخره اي يا زندگي
تابناک بدتر از همه رفتار کرد ، زندگی خصوص مردم (چه شهیر چه غیر شهیر) هیچ ارتباطی به بقیه نداره.
لطفا در زندگی خصوص مردم وارد نشوید
پاسخ ها
ناشناس
| Australia |
۰۶:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۴
شما نکته رو اشتباه گرفتی . بجث دخالت دادن مسائل خصوصی در رفتار مدیران خیلی جاها از جمله صدا و سیما است
مرتضی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۶:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۴
مخصوصا این که یارو عکس خودشو از اینستاگرامش پاک کرده اما بازم تابناک میاره نشونش میده
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۲:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۵
اين يه نمونه خوب براي بقيه جوونهاست يك درسه
عجب مشتی خورده بنده خدا
خدابه راه راست هداىتتون کنه
پاسخ ها
بابک
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
چرا منفی دادین بگه خدا به راه چپ هدایتتون کنه؟
خدا همه ما رو به راه راست هدایت کنه
زندگس شخصی دیگران حریم خصوصی آنهاست. خانم نامداری و آقای حسنی همون چیزی واسه ما هستند و خواهند بود که تو کار حرفه ایشون بودن و ما با این چیزا اونا رو شناختیم. گیریم راست و دروغ به ما هیچ ربطی نداره. فقط دعا کنید هر جا هستن خوشبخت باشن.
تابناک حالا به نظر تو چی میشه؟؟
این دو نفر هزینه شون برای صدا و سیما بیش از فایده شون است بهتره از خیرشون بگذره و هر دو را به حال خودشون بذاره برن با هم کنار بیان.!
مردم به اندازه کافی مسائل مهم در زندگی دارن و وقت توجه به خاله زنک بازیها ندارن.!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۲:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۵
بي ش.ع و.ر اونموقه كه برنامه ميساختن خوب بودن حالا بد شدن
دوستان عزيز اينقدر احساسي نباشين و زود قضاوت نكنين اونم وقتي كه هيچي از ماجرا معلوم نيست
پاسخ ها
سلام
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۳
معلوم نیست؟!!!
چشاتو باز کن ببینی!
تابناک رسانه نیست؟ تابناک الآن در این مسئله دخالت نکرده؟ مدیران تابناک مسئول روابط خصوصی بازیگران و مجری‌ها هستند؟!
فریاد بر آورم،

«الهی و ربی من لی غیرک»
تصویر این خانم اگر واقعیت داره که به نظر میرسه داره چقدر تلخ و ناراحت کنندست
دستش بشکنه هر کی زدتت
من نظری ندارم اومدم اینو بگم
پاسخ ها
شهرام
| Canada |
۱۹:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۴
ای بابا زحمت افتادی دکتر جون. حالا که تا اینجا اومدی با اون Phd ات یه آزمایش هم از ما بگیر. به نظرم چربی ام رفته بالا. راستی زحمت بکش اسید اوریک ام رو هم تست کن. قربون دستت
دلم سوخت براش حق داشته.دررفته خواهر خوبم من منتظر برنامه هاي خوبت در صداسيما هستم
سلام
در همسایگی ما یه جانبازی هستش که از سال 65 تا به حال یعنی نزدیک 29 ساله که از گردن به پایین فلجه و خانمش با اینکه سنش بالاست ازش پرستاری میکنه .
خانمهای محله احترام فوق العاده ای به ایشون دارند ولی بیرون از محل کسی از فداکاریها و ایثارگریهای این خانم خبر نداره.
وقتی جای قهرمانها عوض میشه و الگوها بر اساس زیبایی و صدا و مدرک و ... میشه و خبری از اخلاق و فداکاری و گذشت نباشه همینه دیگه....
پاسخ ها
مه صفا
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۳
علی جان گل گفتی ممنونم ازت که به این مثال خیلی مهم و با ارزش اشاره کردی....اما مردم متاسفانه عقلشون شده چشماشون و گوشاشون...ای خدا
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۴
اینجا بحث باید در مورد این باشه که وقتی تو زندگی مشکلی پیش اومد چکار کنیم ایا اجازه داریم از ابزار قدرت استفاده کنیم یا نه؟ یا اینکه اگه در زندگی مورد خشونت خانوادگی قرار بگیریم چه کار کنیم؟ یا اینکه ایا مطرح کردن این موضوع بوسیله ی ی شخص معروف کمکی بهاز بین رفتن این اخلاق زشت در اقایون میکنه یا نه؟ بحث شرایط انتخاب همسر نیست!!!!
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۴
احسنت ،
واقلا چه زیبا و درست گفتی علی آقا
ناشناس
| Australia |
۰۶:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۴
بحث مدیران صدا و سیماست. بجث اجتماعی است . بجث دونفر آدم نیست علی آقا
پریناز
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۴
اتفاقا علی آقا اصلا بحث انتخاب همسر رو پیش نکشیده....داره میگه صدا سیما و رسانه ها به جای دامن زدن به این گونه اتفاقات و برجسته کردنشون اگه راست میگه بره با این نوع زندگی ها و اصول و روشهای مثبتی که دز پیش گرفتن ورود کنه به برنامه های اجتماعی تا هم الگو باشن و هم جایگزین محکمی باشه برای اینگونه اخبار و گزارشات شبه هالیوودی ...حالا متوجه شدید ناشناسان محترم ؟ پس اول نظر رو بخونید بعد کامنت بذارید
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۴
پریناز خانم اینقدر کامنت ناشناسان واضحه که رغبت نمیکم برای شما که به دقت کامنتا رو خوندید توضیح بدم!!فقط باید متاسف بود
نامداری خیلی خوشم اومد مدرک گذاشتی باید رسوا شوند این جور افراد اصلا معلوم بود که رسانه ملی به ناحق وارده این ماجرا شده وگرنه رو چه حسابی باید با خانوادش رو آنتن آفتابی بشن مگه کیه حسنی
مجری های تربیت شده شماها هستد دیگه
ازاده عزيز، حالت رو مي فهمم. خيلي تلخه كه ادم شخصيتش زير سوال بره و هر جا بخواد كاري كنه سايه سنگين مشكلاتش رو سرش باشه و مانع فعاليتش بشه. عزيزم سعي كن خوددار باشي و بذار اين مرحله بگذره. اگر بخواهي هر چند وقت به اتش اين مساله بدمي شعله اش هيچوقت خاموش نمي شه. به خدا توكل كن. جقيقت هيچوقت در پرده نمي مونه. خدا تو رو تحت حمايتش قرار بده ان شاءالله
خب شما که می خواستی ایشون رو واگذار کنی بخدا چرا 40 تا فایل صوتی ازش نگه داشتین خانم محترم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۴
آخه خدا عقل هم داده به آدم.
اگه اعتقاد شما اینجوریه از امروز بشین یه گوشه و فقط به خدا توکل کن و هیچ کاری هم نکن، تا هم مسائلت حل شه برادر
سیاوش
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
دوست عزیز اعتقاد من هم اینه که ادم باید تکلیفش با خودش مشخص باشه این مظلوم نمایی هست که من واگذارش کردم بخدا ایشون 40 تا فایل صوتی پر کردن نه یکی نه 2 یعنی شاید برای هر مرحله که بخوان شوهر سابقشونو تحت فشار بذارن یک دونشم کافی هست فکر نمی کنم ایشون اینقدر که ادعا می کنن فریبخورده باشن البته قصد هیچ توجیه کار اقای حسنی رو ندارم ولی کار ایشون می تونه 40 برابر زشت تر باشه
دمت گرم که سکوت نکردی همین سکوتای مزخرف باعث همچین جیزایی میشه ودمت گرم که شجاعت بخرج دادی اون جیزی که واضح هستش تو زنی و مطمئن هستم هر کاری هم کرده باشی اجازه این کار نداشتوودمت گرم دمت گرم بقیه هم یاد بگیرند
زده ترکوندش نامرد
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom |
۰۱:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۴
نه خورده به در کابینت
منكه تلويزيون نگاه نمي كنم ولي شماهايي كه راي داديد خيلي بي كاريد
به قول قديمي ها
برو فكر نون باش كه خربوزه اب
این قضیه کلا مشکوکه، ولی اولین موضوع اینه که ماه و خورشید و فلک در کار شدند تا این دوتا معروف تر شوند خدا میدونع پشت ماجرا چیه؟
داستان غم انگیزیه!!!!!!!!!!!!
تابناک ، تو که بدتر کردی قضیه رو....
واقعا اخلاق رسانه ای رو رعایت نکردی.
اگه راست میگی این پست رو منتشر کن و نظر مردم رو بدون. این درسته که یه پست موقت رو در پربازدید ترین سایت خبری ایران انعکاس بدید؟
شبکه دو خانومی که شما باشینو همین الان داره میزاره
الان تلویزیون داره برنامه خانم نامداری رو پخش ميکنه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۴
از روی ترسشون دارن پخش میکنن
خانم نامداري گرامي بهتره نيم نگاهي به اين نكات داشته باشين:
١ اگر جاي فرزاد حسني يكي از جووناي بي نام و نشون ولي موفق كشورمون خواستگارتون بودن هم جواب بله ميدادين؟!
٢ يه طرفه به قاضي رفتن و رسانه اي كردن روابط و مسايل خصوصي يعني دست و پا زدن و غرق شدن هردوتون باهم
٣ كسي كه حق طلاق رو داده يعني يه قدم بزرگ سمت شما برداشته اميدوارم كه با اين نوع رفتارهاي ناگهاني از اون حق هم سواستفاده نكرده باشين
٤ هر قدمي كه تو راه اشتباه برداشته ميشه يعني خودتونو از آرامش ده قدم دورتر ميكنين، اميدوارم كمي عاقلانه تر رفتار كنين و پيشينه خودتون و همسر سابقتونو بيشتر ازين آلوده حاشيه هاي هاليوودي نكنين
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۴
ای کاش قبل از نظر دادن ی ذره فکر میکردی
احمد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۵
اگه حرف درست حسابی دارین (و نه متلک) مطرح کنین آقای فکور ناشناس. نظرش به نظر منم منطقیه
بابک
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
در حین نظر دادنم فکر کن!
بعضی وقتها برای حال خودم تاسف می خورم که وقت عزیزم رو پای برنامه های رسانه ای می گذارم که مجریانش به ویژه در برنامه های پخش زنده که مثلا هفت خان گزینش و حراست رو پشت سر گذاشته اند هر چند وقت به چند وقت مشکلات حادی پیدا می کنند. یکی رو که سحر ماههای رمضان به شوق برنامه اش تلویزیون روشن می کردیم! اون طور شد. این دو تا هم که این طوری شدند. دیگران رو هم که اگه شماره کنیم سر به فلک خواهد زد. آقای مسئول یا مسوولان صدا و سیما، رسانه ملی است قراره فرهنگ بسازه. قرار فرهنگ مون تقویت بشه. البته تا یادم نرفته این را هم بگم که انسانهای شریف و خوب و با فرهنگ و مومن توی رسانه به ویژه داخل مجریان کم نیستند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۴
منفی دادم تا بفهمی اونها هم مثل شما انسان هستن و در ضمن نبینی که کی میگه بشنوی که چی میگه و بعدش با عقل خودت درستی مطلبو بسنجی
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۲:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۴
من هم دقیقا منفی دادم به همون دلایلی که مخاطب قبلی گفت...
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۵
من هم منفی دادم بخاطر اینکه داری وقتت رو با رسانه میلی تلف می کنی و فکر می کنی که قراره فرهنگت ساخته بشه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
من مثبت دادم تا به اون دوتا آدم قبلی که منفی دادن بگم کسی که میاد جلوی میلیون ها نفر هی جانماز آب میکشه و خدا و امام میکنه لا اقل باید توی زندگی شخصیش یکمی شبیه اون نقشی که داره بازی میکنه باشه تا یک عده را بی اعتقاد نکنه
صدا سيما اگر بخواد افرادي كه مطلقه شدن و مردم هم همه از زندگي اونا با خبر شدن ، براي عادي نشدن اين مسائل ، بايد براي جلو دوربين رفتن با دقت عمل كند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۴
خیلی ابلهی!نظرت چیه مطلقه ها برن بمیرن !! اتفاقا باید طلاق نسبت به زندگی در هر شرایطی عادی بشه تا شاید بچه های نسل بعد شاد باشن و حداقل معنای ارامش خانوادگی رو لمس کنن
ناشناس
| Australia |
۰۶:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۴
جدا از اینکه با نظرت مخالفم که خوب مهم نیست . خیلی بی انصافی . اگر طلاق بده فرضن جرا فقط برای زن بده ؟..... آدم منصفی هستی به نظرت؟
ناشناس
| Denmark |
۱۵:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۴
متاسقم برات
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۴
فقط درمورد خانوما؟؟؟ اگه آقایون مطلقه روآنتن برن ایرادی نداره؟؟!!
باسلام. بنظر شما ارتباطی بین فایل های صوتی که خانوم گفتن دارن و شروع پخش برنامه هستش؟!اگر باشه که جای تاسف بسیار هستش!
ايران زندكي نمي كنم اما اين خانم بعد طلاق همش مي خواست فرزاد حسني رو تحريك كنه مدام مصاحبه مي كرد اما فرزاد حسني سكوت كرد نمي دونم تا كي مي خواد به اين كارش ادامه بده
پاسخ ها
ناشناس
| United States |
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۴
الان تو دانمارکم عید شده؟ :)
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۴
شما از این رفتی قوانین اینجا رو هم فراموش کردی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
چه ربطی به قوانین اینجا و اونجا داره این حرفی که زده ؟!
ضمنا حرفی که مینا خانوم زدن هم ربطی به زندگی در ایران و غیر ایران نداره !!
همین امشب سوم فروردین شبکه دوم سیما نیم ساعت پیش یک قسمت از سریال « خانومی که شما باشین » که تهیه کننده ان خانم نامداری هستند و خودشان هم حضور داشتند پخش شد . مستند جالبی است . نمی دانم ایا پاتک خانم نامداری در پخش ان تاثیر داشت ؟
خانم نامداري خداوند با انسانهاي مظلومه و مكافات خونه همين دنياست هركي اذيتت كرده حوالش كن به حضرت زهرا به حق اين شباي عزيز
واقعیت تلخه ولی
وقتی که جیک جیک مستونت بود فکر زمستونت بود
پاسخ ها
ناشناس
| Australia |
۰۶:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۴
یعنی چی؟ یعنی وقتی ازدواج کرد باید فکر این روز رو می کرد؟ منظورت الان اینه ؟ اگر این نیست میشه بگی منظورت چیه؟
تابناک!
الان این کار خودت اسمش چیه؟
مداخله, برجسته سازی, و انتشار مطالب مربوط به زندگی خصوصی مجری ها و بازیگران به درد دنیا و آخرت مردم نمی خوره, البته شماید به درد دنیای رسانه ها بخوره! ضمن اینکه یه مجری یا بازیگر باید بدونه در صورت مشهور شدن نمی تونه از آفات شهرت در امان بمونه, خانم نامداری هم باید بدونه خدمت به خدا و خلق خدا فقط اجرا تو رسانه ملی نیست.
امان از قضاوت یک طرفه
خانم نامداری بسپار به خدا ان شالله که همین این دنیا و هم اون دنیا شرمنده بشه
تابی
تو رو سننه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۴
جای امن و نزدیک به ایران میخوا !!!!؟؟؟ خخخخخخخ

هوای پاک و مدیترانه ای میخوا ؟ تابناک میخوا .....
آزاده نامداری داره مظلوم نمایی میکنه
باید حرف های فرزاد حسنی رو هم گوش داد و بعد قضاوت کرد
دوستان عدالت و تقوا یادتون نره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۴
!!!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۴
الان شما قضاوت نکردی دیگه!!!!تهمت زدی انوقت دم از تقوا میزنی!!!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۴
کانال 3 آوردش کم بود بازم جواب بشنویم>؟
ناشناس
| Thailand |
۱۵:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۴
-0-
20
خانم نامداری عزیز کار شما الان خیلی زشت تر از کار زشت همسر سابقتان است.من به عنوان یک دختر که به شدت با خشونت مردان مخالف هستم اما الان فقط خشونت یک زن را می بینم که چشمش را روی همه چیز بسته.واقعا متاسفم شدم برای صدا و سیما واقعا این سوال باید از مدیران صدا و سیما پرسیده شود معیارشان و ملاک شان از انتخاب مجریان چیست.در این ماجرا مشخص شد بیچاره افرادی که پای برنامه های این مجری ها نشسته.
پاسخ ها
پارسی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۴
کجاش زشته؟ توی کشور های دیگه اگر یه نفر این کارو کنه طرف میره شکایتش میکنه از زندگی ساقطش میکنه ، این خانوم فقط شخصیت اون اقا رو نشون داده، بابا ای ولا، خوبه خودت زنی
محسن
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۴
کجا فریاد مظلوم زشته ؟؟؟؟؟

حرف شما زشته نه حرف خانم نامداری.
کار هر دو نفر خیلی زشته.کار حسنی زشت و کار نامداری ناهنجار.این خانم معنای شبکه اجتماعی را نمی دونه شما چه بخواهید و چه نخواهید دیده می شید.ایا رابطه خصوصی یک زن و مرد باید این گونه برگ برنده شما برای برگشت به روزگار خوبتان در روی انتن شود.در یک ازدواج موفق زن ومرد هر دو شریک هستند و در یک ازدواج ناموفق هم هر دو طرف در شکست شریک هستند.الان قصد خانم نامداری این بوده که بگه من مظلوم بودم همسرم ظالم با شناختی که از شما دارم اصلا ادم مظلومی نیستید خصوصا الان که همسر سابقتون رو با فایل صوتی تهدید می کنید.فکر می کنم سکوت همسرتان عاقلانه تر هست.
آیا همه ما ایرانیها میتونیم خانواده مون رو بیاریم توی سیما
آخه میگن رسانه ملی شده ؟؟؟؟؟؟
لطفا سرافراز جون یه وقتی هم به ما بده
من به این کار خانم نامداری می گم با ابروی ادم ها بازی کردند وقتی برنامه شما رو روی انتن نمی برن چه ربطی به همسرتان داره.یک عکس گذاشتید و کلی تهدید کردید درسته که خشونت مرد قابل قبول نیست اما یعنی شما کلا ساکت بودید؟؟وقتی قرار ه اینجوری با تیشه بزنید به ابروی یک ادم بهتر بود حداقل می گفتید چرا این اتفاق افتاده.تا اون موقع حق مطلب ادا بشه.الان توقع دارید با این کارتان که به نظر من سوء استفاده کردید از مخاطبتان و نشون دادید درک درستی از مشهور بودن ندارید برگردید سرکارتون؟؟؟اون وقت عالم و ادم به صدا و سیما نمی خندن؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۴
فعلا که با همین کارشون، برنامه توقیف شدشون پخشش شروع شد !!!
فرزاد حسنى كيه ديگه؟؟؟؟؟؟
من نمیدونم چی بینتون گذشته اما هر کسی دست روتون بلند کرده بی وجوووووووده
گرفتن حق طلاق و تهیه فایل صوتی و عکس همه به یک منظور خاص بوده و حالا تهدید به افشای اون ادامه همون ماجراست. چه اصراری دارن بعضی ها برای در صحنه و مطرح بودن به هر قیمتی
انتشار كار زشت بدتر از كار زشت است
مگه سایت محل قضاوته باباهرکی کتک خورده بره دادگاه شکایت کنه قضاوت ایین وضابطه داره .اینطوری که هرکی میتونه ادعایی بکنه وماهم حکم بدیم متاسفم.
درسته که افراد مشهور در خانه شیشه‌ای زندگی می‌کنند و وقتی مطلبی را در جایی منتشر کردند، با فرض برداشتن مطلب، رفع مسئولیت از اون‌ها نمیشه. ولی تابناک جون! وقتی یکی پستی می‌ذاره و بعد اون را برمی‌داره، یعنی اون رو مصلحت دیده منتشر نشده. بنابراین اخلاق به شما این اجازه را نمی ده که این مطلب را بنویسید.
تابناک بانی خیر بشه این دو نفر را دوباره به هم برسونه ثواب داره کوبیدن بر طبل اختلاف و جدایی خدا را خوش نمی اد
خانوم ها جواب بدن
کدومتون چهل تا فایل صوتی از دعواهاتون با شوهر هاتون دارین؟
پاسخ ها
پری
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۵
نداریم ولی اگر شوهره ناتو باشد 100% ازش مدرک جمع میکنیم..
پیشنهاد می شود برای اینکه برخی انتقادات از بهانه جویان گرفته شود , براساس یک برنامه زمانبندی شده به همه مردان متاهل کشور فرصت داده شود تا عاشقانه ای در سیما برای همسرانشان بسرایند و در یک برنامه نیز خانواده خود را به ملت معرفی نمایند ! با اینکار هم عدالت رعایت شده هم همسران در آینده ضمانت اجرایی بهتر از سکه پیدا می کنند هم افراد مسئله برای مشغول شدن ! موضوع ابی و قرمز هم دیگر کم رنگ شاید هم بی رنگ شود !
یعنی ملت بیکارتر از ما وجود نداره ، کسی از مردن هزاران نفر ککش نمی گزه و زندگی شخصی دو نفر شده مشکل اساسی ما
این رویکرد رسانه ملی زیاد عجیب نیست
اولین بارشون هم نیست
یه آقا فرزاد دیگه هم بود ..... همینجوری حمایت میشد
سلام
کار خانم آزاده خیلی درسته
بعدش چطور برا یه معلم که یک کلاس دستشه هزار جور پالایش می زارن!میگن معلم باید الگو باشه اونوقت یه مجری که کلی مخاطب زنده داره میگید زندگی شخصیش ربطی به تلویزیون نداره!؟بازم یک بام و دو هوا!؟
یه آقایی با خانمش مشکل داشت دوستاش ازش می پرسیدن مشکل خانمت چیه اون آقا جواب داد آدم که پشت سر زنش حرف نمیزنه وقتی هم که طلاق گرفتند دوستاش می پرسیدن حالا بگو چش بود گفت آدم که پشت سر دختر مردم حرف نمیزنه!!!!!!
نامداری مظلومه؟!!!!!!!!!!
سلام من به خودم حق نمی دهم. که در مورد جدایی این زوج هنری اظهار نظر کنم. چون نه قاضی هستم. و نه مشاور خانواده . ولی یک حرفی برای این دو عزیز هنرمند دارم بالاخره شما یک سری اشتراکاتی داشتید. که با هم ازدواج کرده بودید. بیاید با زنده کردن دوباره آن اشتراکات دوباره با هم زندگی کنید. و دیگر اشتباهات گذشته را تکرار نکنید . و مثل بهار که هر سال می اید. و تکراری شیرین است .دوباره بهار شیرین زندگیتان را تکرار کنید. و استمرار دهید. و آن را غنی سازید.خواهش می کنم این مطلب من را هر دوتان بخوانید. و قدر خود و موقعیت و جایگاهتان را در جامعه بیشتر بدانید.لعنت بر جدایی و دورود بر بخشش و محبت و عشق.
خب که چی از اول نباید به تلوزیون اجازه ورود به زندگی خصوصیتان را می دادید که این وضع را شاهد باشید تلوزیون هم بیکاره ها والله
بابا صلوات بفرستید. تمومش کنید
تابناک جان اصصصصصصصلا تابلو نیست که طرفدار فرزاد حسنی هستیااااا...!!!
یه نظرم گذاشتم که اصلا منتشر نکردی
این دیگه اظهر من الشمس است زیر چشم این بنده خدا رو نمیبینید . به چه حقی مشت زده باید دیه بده.
طرف پست رو حذف کرده رسانه ها ول کنش نیستند
خب حالا اگه دوست داشتید راجع به موضوع اصلی که خشونت خانگیه صحبت کنیم!!!
خانم نامداری و اقای حسنی/به هر دو شما عزیزان سلام میکنم و براتون سال خوبی ارزومندم/
زندگیتونو با عشق شروع کردید همه اینو میدونن// بزارین این مزه عشق زیر زبون دوستدارن شما کمافی السابق ماندگاربمونه. حالا اتفاقی براتون افتاده اسمان که به زمین نیومده//توصیه من به شما بزرگوارن اینه که این اتفاق رو مدیریت کنین. دنیارو چه دیدید؟شاید انشالله بزودی زود به زندگی خودتون باز گشتین.
ای ملت بیکار!!! ادامه بدید!
من از فرزاد حسنی حمایت میکنم :)
انشاء الله


اشتی میکنن و بر میگردن سر خونه زندگیشون
قضاوت در مورد دونفر که اززندگیشون خبر نداریم کار درستی نیست ونباید فراموش کنیم شخصیت این افراد در تلویزیون همان شخصیتشون توی زندگی خصوصی شون هست ممکنه فرق داشته باشه
رسانه فامیلی را اسمشو بگذارن ملی همین میشه
ازدواج دو بازیگر یا مجری چرا باید در برنامه های رسانه منعکس شود که بعدا با این برنامه هاشون هم جار و جنجال درست کنن؟
انها واقعا فکر کردن پخین؟
چرا باید زندگی دو مجری اینقدر مهم شود؟! خانم نامداری چرا فکر کرده که خودش و حسنی اینقدر مهم هستن که باید عکسشون پخش بشه. اینا هم مثل بقیه مردم. خیلی خجالت اوره پخش عکس شخصی.
آقایون به من منفی بدید که متن خبر رو ول کردم نشستم نظرات شما رو می خونم
نظرم رو نزدید یه شکل دیگه میگم
آقای سرفراز ما رو هم خانوادگی دعوت کنید تلویزیون
آخه میگن رسانه ملی تلویزیون
فاطما گل ورژن ایرانی رسید
تحفه ها
چرا باید قانون ما طوری باشه که زن ها انقدر مورد ظلم قرار بگیرند؟ کی می تونه منکر این نابرابری و ظلم توی قانون باشه. اصلا بحث سر طلاق دو نفر نیست، بحث روی قوانین و نگاه تنها شبکه ملی به یک زن اسیب دیده ست.
خدا لعنت بکنه کسی که زنش اذیت میکنه
یعنی مسائلی مهمترازاختلاف یک زوج نداریم که اینچنین به آن پرداخته میشه اینجامقصراصلی رسانه ملی است که بجای اینکه ملی عمل کنه داره شخصی عمل میکنه.همین کارهارامیکنندکه مردم میرن دنبال ماهواره
بله مربوطه وقتی میتونی بفهمی چه شخصیو گذاشتی پشت تریبون رادیوت
اگه مهم نیست پس تحقیقات در استخدامها و سایر سوالاتی که میشه برا چی هست جناب.
؟!
بابا آزاده نامداري..... بابا فاطما گل....... سكوت نكن
وای خدای من، عجب سند مستندی/
خدا وکیلی ببینید این مردم به چی فکر می کنند . واقعا نمیدونید با این سوژه سر کارمون گذاشتند
خیلی ضایع هست که طرفدار حسنی هستی تابناک. من چند تا پیام گذاشتم که هیچ مشکلی نداشت فقط راجب حسنی خوب نگقته بودم و تو نذاشتی. هم این دنیا و هم اون دنیا نتیجش رو بگیرید که از رسانه به نفع خودتون و دیگران استفاده میکنید... وای به حال شما
تابناک حسنی فامیلته؟؟؟؟ خیلی هواشو داری. متاسفم برات.
فرزاد حسنی یکی از مشکلات صدا و سیما است
امیدوارم افشای عکس و فیلم خصوصی به همینجا ختم بشه عکسای خصوصی درگرو حالا فاش نکنه حکایت اون خانم بازيگره چند سال پیش
رسانه وزین تابناک ! آیا واقعا افرادی مثل نامداری و حسنی ارزش این همه مطلب و پیگیری اوضاع خصوصی اونها را دارند . فکر نمیکنی با پرداختن به مسائل مانند نشریات زرد عمل می کنی !
لطفا به فهم و شعور و وقت مخاطبین احترام بگذارید
Gone Girl
دوستان هر کدام نظری را خودشان برداشت کرده بودند بیان کردند برداشت من هم این هست که متاسفانه صدا و سیما خوب عمل نکرد و نبایستی بعد از طلاق فرزاد حسنی او را با خانواده اش به یک برنامه زنده دعوت کنه چه لزومی داشت چرا تا حالا این کار را نکرده بودند مگه این خانواده چه کار برزگی برای کشور عزیز ما کرده شهیدی داده یا جانباز یااینکه نخبه ای بین این خانواده بود که چندین دقیقه از وقت رسانه ملی را صرف آن نمودند من تاسف می خورم برای برخی از مسئولین صدا و سیما
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان