بازدید 3765

فالکائو به خاطر ناکامی در منچستریونایتد اشک ریخت

کد خبر: ۴۸۵۳۷۸
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۱ 22 March 2015

مدیر برنامه‌های مهاجم کلمبیایی تیم فوتبال منچستریونایتد فاش کرد ناکامی این بازیکن در یک فصل حضورش در اولدترافورد فشار روانی سنگینی بر او وارد کرده است.

به گزارش تسنیم، سیلوانو اسپیندولا، مدیر برنامه قدیمی رادامل فالکائو گفت که افت محسوس عملکرد این بازیکن کلمبیایی از تابستان سال گذشته تاکنون در منچستریونایتد که کارش را به بازی در میان بازیکنان زیر 21 سال باشگاه کشانده، آن قدر به او فشار آورده که اشک از چمشانش سرازیر شود.

فالکائو تابستان سال گذشته با رقمی هنگفت اما به طور قرضی از موناکو به منچستریونایتد پیوست هرچند تئاتر رویاها برای او بیشتر شبیه صحنه‌ای برای به نمایش درآمدن روزهایی کابوس‌وار در دوران بازیگری‌اش بوده است. این بدان معناست که با تداوم روند فعلی منچستری‌ها در پایان فصل قید ادامه همکاری با مهاجم پیشین اتلتیکو مادرید را خواهند زد.

اسپیندولا درباره وضعیت فالکائویی که در این فصل در 18 بازی‌اش در لیگ برتر انگلیس تنها 4 گل به ثمر رسانده و به شدت مورد انتقاد واقع شده است، به نشریه آس کلمبیا گفت: من و رادامل زیاد با هم حرف می‌زنیم. نمی‌گویم که او از وضعیتش راضی است چون ناراضی است. ما بارها با هم حرف زده‌ایم و حتی با هم گریه کرده‌ایم. وضعیت رادامل وضعیت جالبی نیست چون هر بازیکنی می‌خواهد بازی کند و هر گلزنی می‌خواهد گلزنی کند و این یک میل طبیعی است.

مدیربرنامه‌های پیشین فالکائو ادامه داد: در حال حاضر اما فالکائو گل نمی‌زند و این هم بخشی از فوتبال است. البته او کم‌‌کم دارد به روزهای اوجش برمی‌گردد. آخرین بازی که ما با هم صحبت کردیم به او گفتم که از این اتفاقات برای هر مهاجمی ممکن است رخ دهد و اینکه این دوران افت به پایان خواهد رسید. زمانی که شما گل نمی‌زنید، خواه ناخواه تحت فشار قرار می‌گیرید.

اسپیندولا عنوان کرد: رادامل زمانی که در مسیر رسیدن به ورزشگاه برای بازی در تیم زیر 21 ساله‌ها بود با من تماس گرفت. ما 20 دقیقه صحبت کردیم تا اینکه او به ورزشگاه رسید. در آن مکالمه او به من گفت که هرگز شرایطی مانند چیزی که الان دارد را تجربه نکرده و نمی‌داند که چگونه باید با این مشکل دست و پنجه نرم کند.


تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار