بازدید 3531

گزارشی از ال کلاسیکوی 263

کد خبر: ۴۸۵۳۷۰
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۵ 22 March 2015

تیم های فوتبال بارسلونا و رئال مادرید در حالی یکشنبه شب برای دویست و شصت و سومین بار در دیدار سنتی 'ال کلاسیکو' به مصاف یکدیگر می روند که هم اکنون فقط با اختلاف یک امتیاز برای قهرمانی در رقابت های فصل جاری لالیگای اسپانیا با هم رقابت می کنند.

به گزارش ایرنا، دو تیم بارسلونا و رئال مادرید تا کنون 262 بار به مصاف هم رفته اند که سهم پیروزی های بارسلونا از این تعداد 107 برد و سهم رئال مادرید 96 برد بوده است. در این دیدارها بارسلونا 452 گل و رئال مادرید 429 گل به ثمر رسانده اند.

هم اکنون در جدول لالیگای اسپانیا تیم بارسلونا با 65 امتیاز در صدر است و رئال مادرید با 64 در مکان دوم قرار دارد.

از این رو نتیجه دیدار فردا شب در نیوکمپ با توجه به 11 بازی باقی مانده تا پایان فصل و همچنین روند نزولی تیم اتلتیکو مادرید، مدافع عنوان قهرمانی، در هفته های اخیر، نقش تعیین کننده ای در قهرمانی خواهد داشت.

در ال کلاسیکو قبلی در فصل جاری، رئال مادرید توانست با گل های کریستیانو رونالدو، په په و کریم بنزما با نتیجه 3 بر یک به پیروزی برسد. تک گل بارسلونا را نیز نیمار در دقایق ابتدای بازی به ثمر رسانده بود.

بنزما در این باره گفت: فشار زیاد حاکم بر بازیکنان طبیعی است چون مسابقه بزرگی در پیش داریم. هر بازیکنی که عاشق فوتبال باشد دوست دارد در این مسابقه بازی کند. در حال آماده شدن برای این مسابقه هستیم. همگی می خواهیم برای برد به بارسلونا برویم. فقط به پیروزی فکر می کنیم و با یک دفاع خوب موفق خواهیم شد.

وی افزود: می توانیم نتیتجه نیمه اول فصل را تکرار کنیم. ما رئال مادرید هستیم و آمادگی خوبی داریم. برای اینکه بتوانم دوباره گل بزنم به کمی شانس نیاز دارم و بس.

اما مثل همیشه بیشتر توجه ها در این مسابقه به دو فوق ستاره است. لیونل مسی و کریستیانو رونالدو که همچنان بحث های زیادی در مورد اینکه کدام یک بهترین بازیکن روی کره زمین هستند، وجود دارد.

مسی با 32 گل در لالیگا و 43 گل در تمامی مسابقات پرچم دار گلزنی در مسابقات فصل جاری است در حالیکه رونالدو تا کنون در مسابقات لالیگا 30 گل و در کل مسابقات 41 گل به ثمر رسانده است.

تیم رئال مادرید تحت رهبری کارلو آنچلوتی در چند هفته گذشته در مقابل تیم های ویارئال و اتلتیک بیلبائو امتیاز از دست داد و بدین ترتیب شاگردان لوییس انریکه در بارسلونا با کسب 9 پیروزی در 10 مسابقه جای آنها را در صدر جدول لالیگا گرفتند.

هر دو تیم به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان باشگاه های اروپا صعود کرده اند و در این مرحله رئال مادرید باید فینال فصل گذشته را مقابل اتلتیکو مادرید تکرار کند اما بارسلونا باید به مصاف پاری سن ژرمن قهرمان لوشامپیونه فرانسه برود.

مسابقه یکشنبه شب همچنین با رویارویی مسی، نیمار و لوییس سوآرز در مقابل رونالدو، بنزما و گرت بیل، تقابل بین خطرناک ترین خط حمله های فوتبال جهان هم هست.

جرارد پیکه در این باره گفت: ال کلاسیکو یکی از خاص ترین مسابقات سال بین دو تیم بزرگ با بازیکنان بزرگ است. باید از چند روز قبل آماده شد. با وجود این همیشه مسابقه ای است که واقعا انتظارش را می کشید.

بنابراین گزارش، تنها نگرانی رئال مادرید در این مسابقه به خاطر خامس رودریگز است که از اوایل ماه فوریه به دلیل آسیب دیدگی بازی نکرده است. اما در تیم بارسلونا سرخیو بوسکتس پس از غیبت در سه مسابقه به دلیل مصدومیت، دوباره در ترکیب بازیکنان قرار گرفته است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس