بازدید 13982

بازتاب بین‌المللی سخنرانی رهبر انقلاب

یک خبرگزاری انگلیسی با پوشش بخش‌هایی از سخنرانی مقام معظم رهبری در جمع زائران امام رضا علیه السلام نوشت که رهبر ایران تاکید کرد که تهران تنها درباره موضوع هسته‌ای و نه موضوعات منطقه‌ای با قدرت‌های غربی مذاکره می‌کند.
کد خبر: ۴۸۵۲۶۸
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۷ 21 March 2015
یک خبرگزاری انگلیسی با پوشش بخش‌هایی از سخنرانی مقام معظم رهبری در جمع زائران امام رضا علیه السلام نوشت که رهبر ایران تاکید کرد که تهران تنها درباره موضوع هسته‌ای و نه موضوعات منطقه‌ای با قدرت‌های غربی مذاکره می‌کند.

 به گزارش تسنیم، خبرگزاری انگلیسی رویترز بخش‌هایی از سخنرانی مقام معظم رهبری را در جمع زائران در مشهد مقدس پوشش داد.

این خبرگزاری نوشت: "آیت‌الله علی خامنه‌ای" رهبر معظم ایران روز شنبه آمریکا را متهم کرد که با استفاده از فشار اقتصادی و زورگویی تلاش دارد ایرانی‌ها را مقابل نظام اسلامی قرار دهند.

رویترز نوشت که رهبر ایران در میان فریادهای "مرگ بر آمریکا" تاکید کردند که تهران با قدرت‌های جهانی تنها درباره موضوع هسته‌ای و نه موضوعات منطقه‌ای مذاکره می‌کند.

این خبرگزاری انگلیسی نوشت که در میان فریادها‌ی مرگ بر آمریکا، رهبر ایران گفت: البته مرگ بر آمریکا، چون آمریکا منبع اصلی این فشار است. آنها اصرار دارند تا بر اقتصاد مردم عزیز ما فشار بیاورند. هدف آنها چیست؟ هدف آنها قرار دادن مردم در مقابل نظام است.

مام خامنه‌ای در سخنرانی امروز در در اجتماع زائران حضرت ثامن الحجج (ع) فرمودند: آمریکا عامل اصلی فشار‌هاست و خودشان هم اصرار دارند تا متمرکز شوند روی اقتصاد ملت ما. هدف این است که مردم را در مقابل دستگاه قرار دهند. به دروغ گاهی ادعا می‌کنند که حامی ملت هستند که نمی شود باور کردو هدف آن‌ها هدف سیاسی است و می‌خواهند امنیتی که در کشور است که در منطقه غرب آسیا بی‌نظیر است. امروز در هیچ کشوری نه در شرق، غرب ، شمال و جنوب امنیتی مانند امنیت امروز حاکم بر کشور وجود ندارد. می‌خواهند به دست مردم این امنیت را از بین ببرنند. تحریک می‌کنند و کارمی کنند و با جدیت و با شدت به‌دنبال آن هستند که این چالشی بزرگ است. مسئله اقتصاد را باید جدی بگیریم.

ایشان افزودند: این مذاکراتی که در جریان است، که با دولت‌های اروپایی و آمریکایی است مذاکره با آمریکا در مسئله هسته‌ای است و لاغیر. در مورد مسائل منطقه‌ای مذاکره نمی‌کنیم چراکه هدف آن‌ها نقطه مقابل هدف ماست. ما تسلط ملت‌ها و آرامش را می‌خواهیم آن‌ها ناامنی می‌خواهند. آن‌ها در مقابل بیداری اسلامی که به وسیله ملت‌ها شروع شد، ضد حمله شروع کردند. ما نه در مسئله داخلی، تسلیحات نظامی و منطقه‌ای مطلقا مذاکره و صحبتی نداریم.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر