بازدید 32296
کی‌روش در آخرین روز سال از تیم ملی جدا شد؛

چه اتفاقاتی دست به دست هم داد تا کی‌روش از تیم ملی جدا شود؟

کارلوس کی‌روش در آخرین روز سال همکاری خود را با تیم ملی ایران پایان داد و شاید این مهم‌ترین اتفاق ورزشی کشور ما در سال ۱۳۹۳ باشد؛ اما چه اتفاقاتی موجب این جدایی شد؟
کد خبر: ۴۸۵۱۸۱
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۲:۱۴ 21 March 2015
کارلوس کی‌روش در آخرین روز سال، همکاری خود را با تیم ملی ایران پایان داد و شاید این مهم‌ترین اتفاق ورزشی کشور ما در سال ۱۳۹۳ باشد؛ سرمربی پرتغالی و محبوبی که در یک سال اخیر، جدال بزرگی بر سر تمدید قرارداد و ماندن و رفتن او وجود داشت و سرانجام زور مخالفان به موافقان چربید و کی‌روش در آخرین روز سال از ادامه همکاری با تیم ملی انصراف داد و بازی با سوئد و شیلی در ایام نوروز آخرین همکاری او با تیم ملی خواهد بود.

به گزارش «تابناک»، پس از کش و قوس‌هایی که بین فدراسیون فوتبال و کارلوس کی روش به وجود آمده بود، صبح امروز جمعه، جلسه‌ای بین علی کفاشیان و این مربی پرتغالی برگزار شد و در پایان، طرفین برای قطع همکاری به توافق رسیدند. مرور تیتر روزنامه‌های ورزشی در یک هفته اخیر، نشان می‌دهد گویا ماجرای پیوستن جهانبخش و آزمون به تیم امید یا تیم ملی بزرگسالان، بزرگ‌ترین چالش سرمربی تیم ملی با مسئولان فدراسیون تیم ملی بود؛ اما همه می‌دانند این ماجرا اینقدر‌ها هم مهم نبود که کی‌روش آن را عامل ماندن یا رفتن خود در تیم ملی معرفی کند.

کمتر کسی تصور می‌کرد حضور دو بازیکن جوان و غالبا نیمکت نشین تیم ملی بزرگسالان در اردوی اتریش تا این اندازه در فوتبال ایران بحران آفرین شود!

داستان از جایی شروع شد که محمد خاکپور برای بازی‌های مقدماتی المپیک ـ که از فروردین ماه سال ۹۴ به میزبانی تهران آغاز می‌شود ـ به حضور علیرضا جهانبخش و سردار آزمون نیاز مبرم دارد. از سوی دیگر، کارلوس کی‌روش در لیست جدید خود دوباره نام این دو بازیکن را گنجاند و در آخرین نشست خبری خود تلویحا گفت، به حضور این دو بازیکن نیازمند است، زیرا کمتر پیش می‌آید تیم ملی فوتبال ایران با تیم‌های ملی فوتبال سوئد و شیلی بازی کند؛ از این روی، برای آینده این دو بازیکن هم خوب است در اختیار تیم ملی باشند.

اما اوج تندخویی کی‌روش در خصوص حضور یافتن یا نیافتن جهانبخش و آزمون در تیم ملی به مصاحبه او بعد از جلسه مهمش با اسدی، دبیرکل جدید فدراسیون فوتبال ایران بود که اعلام کرد در صورت نبودن این دو بازیکن در اردوی اتریش، او هم در تیم ملی نخواهد بود. جلسه کی‌روش و اسدی با مصاحبه مهم و معروف کی‌روش بعد از آن نشان داد که میان سرمربی تیم ملی و دبیرکل جدیدی که بعد از تغییرات به نظر اجباری رخ داده در فدراسیون، به این صندلی رسیده بود، ارتباط مناسبی وجود ندارد.

کی‌روش که چنان از این جلسه عصبانی بود به خبرنگاران گفت، اسدی به او و خانواده‌اش توهین و تلویحا اعلام کرده که دیگر نمی‌تواند با تیم ملی همکاری کند؛ بنابراین، پیش کشیدن ماجرای جهانبخش و آزمون از سوی کی‌روش به نظر چیزی جز بهانه‌جویی به نظر نمی‌رسد.

علاوه بر جلسه کی‌روش و اسدی، خیلی‌ها روابط فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش و جوانان را در رخ دادن این اتفاق بی‌تأثیر نمی‌دانند. اخبار ورزشی شبکه سه در گزارش امروز خود درباره قطع همکاری کی‌روش، صحبت‌های وزیر ورزش و جوانان را در این اتفاق بی‌تأثیر ندانست.

وزیر امروز در گفت‌وگو با ایسنا درباره اختلافات با فدراسیون فوتبال گفت: «مبنای اختلاف من این است که نگاه من به فوتبال یک نگاه علمی، تحلیلی و دقیق است. فوتبال ما آسیب دیده، فوتبال ما توسعه پیدا نکرده، فوتبال ما رو به عقب رفته. سال ۱۹۷۸ در نخستین جام جهانی که رفتیم، دو بازی باختیم یک بازی را بردیم. در دوره بعد یعنی سال ۹۸ که بعد از انقلاب شد، دو مسابقه را باختیم، یک مساوی و یک برد داشتیم. دوره بعد از آن دو بازی را باختیم و یک بازی را مساوی کردیم. دوره بعدش هم دو تا باختیم یک مساوی داشتیم. در واقع این دو باخت و دو مساوی، پسرفت و عقب نشینی است. این وضعیت فوتبال ماست. جام ملت‌های آسیا هم که این گونه است. جام‌های دیگر، جوانان، تیم امید و سایر موارد را هم نگاه و قضاوت کنید. ما برگشتیم به سال ۱۹۷۸.

اما آیا این برزیل، برزیل سال ۷۸ است؟ آیا آرژانتین‌‌ همان است؟ هلند،  انگلستان و سایر کشور‌ها‌‌ همان هستند؟ خیر. پس ما درجا زده‌ایم و منحنی رشد ما منحنی معکوس بوده و سیر نزولی داشته‌ایم. این فوتبال آسیب دیده است. این فوتبال مشکل دارد. در باشگاه‌ها هم نگاه کنید. آیا واقعاً از دیدن این فوتبال لذت می‌برید؟ واقعا برایتان جذاب است؟ ما این فوتبال را با الگو‌ها مقایسه می‌کنیم. الگوی رایج در دنیا. در تلویزیون صبح تا شب فوتبال نشان می‌دهد آن فوتبال را مقایسه کنید با فوتبال ما. تیم ملی ما را مقایسه کنید با سایر کشورهای توسعه یافته در فوتبال. نه؛ حداقل با این تیم‌هایی که در جام جهانی حضور دارند. این فوتبال آسیب دیده است. نگاه حاکم بر مدیریت این فوتبال، اصلا فوتبالی نیست. نگاهی بنگاهی و غیر فنی است که من به این گونه نگاه و مدیریت انتقاد دارم. من به مدیریت گسسته و رهبری گسیخته اصلا اعتقاد ندارم. مبنای بحث من تئوریک است و در واقع تئوری هم مبنای خود را دارد».

کارلوس کی روش در شرایطی در آخرین روز سال ۱۳۹۳ از هدایت تیم ملی فوتبال ایران کناره گیری کرد که در مصاحبه‌اش به عوامل این جدایی اشاره مستقیمی نکرد؛ اما می‌شد حدس زد منظور وی وزارت ورزش و جوانان است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱۰۰
بهتر بذار بره، الان سال نو شده، نوروز مبارک، برید بخوابید و سحر خیز باشید. شب بخیر
دليل اصلى ناكامى فوتبال ما , فوتبال اتوبوسى بيش از حد مى باشد.مشكل سرمربى نيست
متاسفانه یکی از بدترین وزرای آقای روحانی آقای گودرزی هست
همه مربیان این تیم ها افرادی مانند آقای هومن افاضلی و آقای اکبر محمدی بودند که تا چند سال پیش مفسر تلویزیونی بودند.رفتن این مربی بزرگ آن هم بعد از آشنا شدن به وضعیت فوتبال ما چیزی جز ضرر و زیان برای تیم ملی فوتبال ایران نخواهد داشت
آیا شکست های پی در پی تیم های امید و جوانان و نوجوانان هم تقصیر آقای کیروش است؟؟؟؟
اگه کرانچار سرمربی ایران شد که خوبه ولی اگه بغیر از اون یکی دیگه رو بیارن دوباره روز از نو روزی از نو
کی روش از حمایت رسانه ها برخوردار بود وگرنه هر مربی دیگه ای به عراق می باخت به صلابه کشیده می شد
این اقای وزیر که نگاه دقیق داره نتایج تیم ملیو توو دو دوره اول اشتباه میگه,, نگاه تحلیلیتون پیشکش
ما نفهميديم به وزارت ورزش چه ربطي داره كه رابطه با مربي يكي از فداراسيون ها تصميم بگيره ..... پس از. سال ها يك مربي با كلاس جهاني به ايران اومده بود ... بايد. اينجوري فراريش بديد ... دوباره از فردا مجبوريد بريد دنبال ايويچ ها .... بعدش هم تو هر بازي چند تاگل از كره جنوبي ميخوريم .... ظاهرا چيزي كه مهم نيست نظر فوتبال دوست ها است ... بيش از ٨٠٪ مردم تو برنامه ٩٠ به كي وش رأي دادند اما ظاهرا دو تا رأي اقايون مهم تره !!!!
وزیر حرف دل اکثریت فوتبال دوستها را زده.
بهتر
پول ملت بدبخت، خرج فوتبال نمیشه
طوری برنامه ریزی کردن که به تعطیلات بخوره و رسانه ها زیاد ماجرا رو پی گیری نکنن بعد از تعطیلات هم دیگه ارزش خبری این اتفاق کم میشه! این آقای وزیر میشه بفرمایند که انگلیس براساس متر ایشون چه پیشرفتی داشته !
در نتیجه ی نگاه علمی، تحلیلی و دقیق آقای وزیر همه ی تیم ها در نهایت با هم قهرمان جام جهانی می شوند چون تیم های برزیل و آرژانتین و هلند و انگلستان و سایر کشورها همه پیشرفت می کنند. البته معلوم نشد چرا هلند که سال 1978 در فینال بود با این همه پیشرفت هرگز قهرمان نشد یا انگلستان که مهد فوتبال است و در حال پیشرفت این گونه شد و ایتالیا با سه بار قهرمانی پس از پیشرفت های چشمگیر از گروهش سعود نکرد و اسپانیا و و و ...
سال 94 ، سال افول تیم ملی ایران
هیچ وقت نخواستیم پیشرفت کنیم
تنها به دنبال باند بازی و دلالی هستند
دور جدید افول فوتبال را به همگی ملت ایران در سال ۹۴ تسلیت میگم
چون آزمون سنی مذهب هستش !
اقاى اسدى ايا تخصصى در ورزش دارند البته مثال هاى وزارت ورزش نشان از نا اگاهى است كى روش امده بود تا تيم ملى فوتبال را سر سامان بدهد حيف قدر ندانستند
چند گرفتی پشت کیروش بزنی؟
من برای فدراسیون فوتبال متاسفم . لیاقت این ادم رو نداشت - کفاشیان به خاطر اینکه صندلیش رو از دست نده این کار رو کرد - شرم بر کفاشیان
تابناک یکم منصف باش همش گیر دادی به دولت و وزرا؟ مشکل مملکت ما فقط مربیه؟ چرا از اونایی میلیاردی میخورن چیزی نمی نویسی؟ آخه بی انصافی اینقدر؟
تابناک خواهش میکنم منتشر کن :

عماکرد وزارت ورزش و شخص وزیر محترم در این مدت ثابت کرد با دنیای فوتبال بیگانه هستند !
وزیر ورزش صراحتا می گوید چون پول می دهیم باید در مدیریت فدراسیون ها دخالت کنیم در حالی که کسی نیست بپرسد مگر از جیبتان هزینه می کنید ؟!
بودجه دولت از جیب مردم و بیت المال تامین می شود و اگر کسی حق دخالت داشته باشد مردم هستند ولاغیر!!
مردم دوست دارند کیروش بماند زیرا خاطره اویچ را به یاد دارند و می دانند رفتن کی روش یعنی پنبه شدن هرچه در این چهار سال رشته است
تیم ملی تازه دارد به روزهای خوبش می رسد ...

وزارت ورزش هم با وضعیتی که برای استقلال و پرسپولیس ایجاد کرد نشان داد وقتی دخالت کند چه فجایعی به بار می آورد !!

از اصحاب رسانه خصوصا خبرنگاران ورزشی خواهش میکنم واکنش نشان دهند و صدای مردم باشند تا دوباره تجربه تلخ رفتن اویچ را تکرار نکنیم
وزارت ورزش به خاطر مسائل شخصی بین مدیران وزارت و فدراسیون دارد سرنوشت محبوب ترین رشته ورزشی کشور را به خطر می اندازد ...
جواب سوال: همان اتفاقاتی که همه این سال ها در کشور ما میافتد !!!
کیروش برگرد وگرنه ایران خون به پا می شه
با سلام.من واقعاازاین تصمیم شجاعانه جناب وزیرتشکرمیکنم که ذر روزگاری آشفته از این فوتبالمان که خوذشان ذکر کرذه اندتنها نکته مثبتش حضور یک مربی بادانش بود آن راهم ازمردم گرفتند.ولی آقای وزیر تعداد ورزشگاههای ساخته شده بعد انقلاب را میداند.چیزی از علم خصوصی سازی ورزشی میداند.چیزی از رشد خرم جمعییتی میذاند.یا فقط از روی کینه توزی و با سیاست ورزشی غیر اخلاق ورزشی خواست دم عیدی حرفش رابه کرسی بنشاند.به سبک بعضی ها وبا توهین به شعور همه
کی روش یکی از بهترین مربی های جهان است که تصور می کنم فدراسیون فوتبال ایران توانایی بهره مندی از دانش و مهارت او را ندارد
نتايج اصلا خوب نيست مخصوصا در جام ملتها .و با اون رفتارها از يك مربي حرفه اي بعيده ؟
آقای گودرزی نه شما بت من هستی نه سوپرمن که بخواهی فوتبال را نجات دهی، هرکاری میخواستی بکنی چرا مثل احمدی نژاد با آبروی مللکت بازی میکنی؟با اینکارتان آیا مربی بزرگی دیگر به ایران می آید؟ در دوره آقای روحانی از شیب ملایم گرفته تا....بیشترین ضربه به این مردم خورده اینهم روش
تمسال سال بسیار خوب و قشتگی خواهد بود ! سال همدلی و همزیبانی دولت و مردم و مسئولان با مسئو.لان و مردم با مردم !!
وزير ورزش فكر ميكنه با رفتن كي روش و روي كار اومدن مجدد علي دايي يا برانكو يا قلعه نوعي وحتي فركي تيم ما پيشرفت ميكنه؟ كه با حضور اين آقايان اگر ميخواست پيشرفتي انجام بشه تا حالا شده بود!
وزير ورزش ميگه ديد من به فوتبال علمي هست اما اطلاع نداره كه هر علمي خمره رنگ رزي نيست و زمان نياز داره تا به نتيجه برسه!
كيروش فوتبال ايران رو دگرگون كرد و بازيكن سالاري رو از بين برد اقداماتي كه انجام داد يه شبه به نتيجه نميرسه بايد زمان داد كه نتيجه اون رو ديد!
پس وزير ورزش نه نگاه علمي داره نه نگاه يك مدير پرتفليو ، نگاه وزير ورزش يك نگاه نتيجه محور هست كه مطمعنا اين نگاه به فوتبال ما آسيب ميرسونه....
والا اگه احساسی قضاوت نکنیم به نظر من صحبت های وزیر کاملا منطقی است. ما واقعا تو این سالها پیشرفت نکردیم بلکه این روزنامه های فوتبالی بودن که با آب و تاب شکست ها رو جای موفقیت به خورد ما دادن.
آقای وزیر حتی آمار بازیهای ایران در دوره های قبلی جام جهانی را بلد نیست. آخر کدام بازی را در جام جهانی 78 ما بردیم؟ از هلند و پرو شکست خوردیم و با اسکاتلند مساوی کردیم. کی رو بردیم؟
یا جام 98 ما با کی مساوی کردیم؟ با آلمان و یوگسلاوی باختیم. آمریکا رو هم بردیم. مساوی کجا بود؟!
جدایی کی روش زیر سر همین آقای وزیر است.
بدترین وزیر دکتر روحانی است.
خدمت آقای وزیر عرض کنم هلند و برزیل 78 خیلی قوی تر از تیمهای کنونی شان هستند. برزیلی که از آلمان 7 گل میخورد پیشرفت داشته به نظر شما؟! واقعا که....
حرف های درستی زدین اقای رییس. حالا باید دید شما بلدین از عهده اونچه که درسته بر بیاین یا فقط .....
لطفا از وزیر ورزش بپرسید شما چی به کیروش دادید که توقع اول شدن هم دارید؟
داده های شما چی بوده؟ این هنر کیروش بود که نگذاشت 50 تا گل از ارژانتین بخورین.این هنر کیروش بود که تو آسیا رنکینگ اولیم.این هنر کیروش بود که تو تیم همدلی و همبستگی ایجاد کرد. واقعا از وزیر دکتر روحانی بعیده کارهای احمدی نژادی انجام بده.!!!
برای ما حاشیه برمتن غلبه میکند. لحظه ای فکر کنیم ایا چنین مربی که مارا از مفت بازی خلاص کرد وهم دلی وشادابی وتفکر بهتر را برای تیم ملی اورد را باسانی از دست میدهیم وحتی بضاعت فوتبالی خودرا فراموش میکنیم وبراساس تفکرات سنتی افرادی به نقطه صفر برمیگردیم .لطفن جامع فکر کنیم وسپس تصمیم بگیریم.
مافیا...
بهر حال کی روش باب و مقوله جدیدیی
در تیم ملی باز کرد و آنهم استفاده از بازیکنان دورگه و یا ساکن خارج بود و در کل مشکل عقب ماندگی فوتبالمان را داشت کم کم ولی پیوسته و موثر حل میکرد. وقتی بدون بازی تدارکاتی و برنامه ریزی و مدیریت میره جام جهانی بهتر از این نخواهد بود
باید کفاشیان استعفا میداد نه کیروش
جواب سوال: حماقت فدراسیون
این رفتار با کی روش نشان داد تو کشور ما در هیچ عرصه سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و ورزشی برای نظر مردم ذره ای ارزش قائل نیستند. تنها مربی که از حمایت آحاد مردم برخوردار بود!
آقای گسسته و گسیخته گریز!!!
واقعا چاره همه این لفاظی ها که فرمودید برکناری آقای خندوانه بود یا کرش!؟
با سلام و تبریک سال نو
خواهشمندم مسولین تصمیم گیر به نکات ذیل توجه داشته باشند:
1) ایجاد زیرساخت های مناسب و فراهم نمودن سخت افزار بعهده سرمربی تیم است؟
2)مبارزه با فساد اداری و،داوری و دلال بازی بعهده سرمربی تیم است؟
3)عدم نتیجه گیری و کیفیت بد لیگ بعهده سرمربی تیم ملی است؟
4)عدم استقبال مردم از بازی های لیگ چطور؟
لطفا شعور مخاطبین زیر سوال نبرید.ممنون
کیروش بهترین مربی برای تیم ملی است. اگر برود مسوولین بایستی پاسخ گو باشند.
کیروش بهترین مربی برای تیم ملی است. اگر برود مسوولین بایستی پاسخ گو باشند.
وزرات ورزش اگه به فکر رشد فوتبال در کشورهستش پس چرا سر واگذاری استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی هیچ انعطاف پذیری نشون نمیده چرا سازمان خصوصی سازی انقدر مانع سر راه واگذاری این دو باشگاه قرار داده آیا واقعا این دو باشگاه 290میلیارد می ارزند برچه اساسی چنین قیمتی برای این دو باشگاه گذاشته میشه به نظر این قیمت برای این گذاشته شده که کسی این دو باشگاه رو نخره بعدش بگن مشتری نداشته واگذاری انجام نشده نمی دونم این دو باشگاه چی دارند که نمیخوان اونارو از دست بدند حتی اگه به قیمت نابودی فوتبال تموم بشه.
مدیریت شما هم مثل مدیریت آلمانی هاست آقای گودرزی؟
کیروش بهترین مربی برای تیم ملی است. اگر برود مسوولین بایستی پاسخ گو باشند.
جناب وزیر مدیریت فوتبال ما مشکل دارد که ما پسرفت میکنیم نه مربی تیم ملی!!!
همه امور این مملکت بازیچه دست یک عده ادم سیاسی است
مربیگری کارلوس کی روش هیچ تداخلی با سیاست های ورزشی این آقا ندارد،اگر وزیر ورزش کاری میخواهد انجام بدهد،باید ورزش این کشور از پایه اصلاح شود.اول باید استعداد یابی کند،دوم باید بودجه این سیاست را برای پرورش این اسنعدادها تأمین کند.سوم مربی های خوبی همچون کارلوس کی روش را به خدمت بگیرد.
1978 و دوباخت و یک مساوی 1998 دو باخت و یک برد
راحت شد که رفت طرف گلی اقا بالا سر ناتوان داشت. بهتر است هزینه را خرج ساختن چند تا ورزشگاه با تعداد سرویس دستشویی متناسب با جمعیت شود.
اخه نه بقیه جاهای مملکت مثلل کشورهای پیشرفته است.
کاشانی اول پرسپولیس رانابود کرد حالا هم تیم ملی
ای ناقلا,, آمار بازی؟!!!!آقای دکتر,, به جان تو ما می فهمیم استباط و تحلیل شما از آمار سوگیرانه هست, با جان تو ما می فهمیم
نفرات بعد از کی روش هم میان و نتیجه هایی که میگیرن نشان دهنده خواهد بود . البته نتایج بلند مدت
ما لیاقت مربی خوب را نداریم !!!! همون قلعه نویی و مایلی کهن را دوباره میارن!!!!
مشکل مالیات بود و پول همین
مسولیتش کاملا متوجه وزیر محترم ورزشه
گسیخته و گسسته جان ما تو هر جام جهانی سه تا بازی بیشتر نکردیم چجوری میگی دوبرد و دو مساوی ؟
کارلوس عزیز برای همیشه در قلب ما ایرانی‌ها میمونی مطمئن باش هیچوقت تو رو از یاد نمیبریم.تعصب تو باعث افتخار ما بود،حرکاتت کنار زمین تو بازی با لبنان و مشت گره کردت جلوی مربی کره و اون منتظر ایستادنت تو بازی با عراق تصاویری هست که هیچوقت ما از یاد نمیبریم.موفق باشی و دوستت داریم
عدم مدیریت و مافیای فوتبال (دلال)
سلام ،عيد فوتبالي ها رو از بين بردند اين اقايان فوتبال ندان، ايا توى اين كشور ٨٠ ميليونى و فوتبال فهم يك نفر مثل دادكان پيدا نميشه كه اقاى اسدى زور گو و قهرمان دو و ميدانى رو براى سر و سامان دادن فوتبال اوردند
این همه ملت غیر علمی حرف میزنن و فقط آقای وزیر درست میگه
آقای وزیر
انتظار داری از اب برات کره بگیرن
چه امکاناتی در اختیار این اقا گذاشتین ؟
اکثر امور این ممکلت با تصمیمات یک شبه برخی سیاسیون خودرای نابود میشه
واقعا جای تاسف دارد.جناب وزیر دیدگاه میلیونی قشر جوان تحصیل کرده ایرانی را غیر علمی و فقط دیدگاه خود را علمی می دانند.به نوعی خرد فردی از خرد جمعی پیشی گرفته است.
آخه اصلا آقای اسدی درسطح وحدآقای کی روش نیست که باحرفهای غی منطقی باعث شدندسرمربی محبوب تیم ملی ایران راترک کندخیلی متأسفم خیلی حیف شدرفت.
یعنی وزیر ورزش نمی دونه تیم ملی یک زمین چمن درست حسابی نداره و علت پیشرفت نکردند فوتبال مون اینه که کسایی مثل خاکپور که هیچ تجربه مربیگری نداره می شه مربی تیم ملی امید
وزير ورزش فكر ميكنه با رفتن كي روش و روي كار اومدن مجدد علي دايي يا برانكو يا قلعه نوعي وحتي فركي تيم ما پيشرفت ميكنه؟ كه با حضور اين آقايان اگر ميخواست پيشرفتي انجام بشه تا حالا شده بود!
حالا این سوال مطرح است با رفتن کی روش تمام مکسلات مد نظر جناب وزیر نیز رخت بر خواهد بست. نخیر، مشکل چیز دیگری است!!!
نظر وزير كاملا درست است بعضي وقت ها ما إيرانيان الكي به آدم ها علاقمند ميشيم به عبارت ديگه ما علاقمنديمان احساسي است نه منطقي
كلا در چه چيزى در مقياسه با آن سالها و الگوهاى كنونى پيشرفت داشتيم؟
وقتی رفتار مسولین ما و بودجه هیچ تناسبی با وضع روز تیمهای دیگر ندارد چرا ما باید مثل انها باشیم ؟
بالاخره دوستان هنوز نفهمیده اند این بچه چرا گریه میکند ؟ شاید یک ایینه مشکل را حل کند !!
وزیر ورزش باعث تشویش اذهان عمومی فوتبال شده. اکثر مردم کشورمان کیروش را دوست دارند و به او اعتقاد دارند. متاسفانه رفتار وزیر ورزش در حد یک وزیر نیست و همخوانی با دولت روحانی ندارد. بهتر است یا کنار گذاشته شود یا استیحضاح شود
خدا رو شکر که لااقل اولین سوراخ هدر رفتن بیت المال در اولین روز سال 94 گرفته شد . بهتر که رفت . بد جوری رو اعصابمون بوداااااااااا . نه غلام ؟
در سال 1978 ما كدام بازي را برديم؟
اطلاعات وزير ورزش كم است يا شما خبر را درست منعكس نكرده ايد.
آقای وزیر کی روش رفت حالا با این استدلال که حضرتعالی فرمودی نگاه شما به فوتبال علمی هست که گوشمان پراست از این حرف حدیث چه کسی رو میخایی بیاری تیم ملی که فوتبال ما رو درست کنه لابد؟؟؟؟؟؟؟؟
به نظر من جز نظم تيمي فايده ديكري كيروش براي ما نداشته ولي جاي تاسف داره براي نظم اينقدر هزينه كنيم
بوکوحرام
خوب پس فوتبال ما پس رفت داشته این که حرف غریبی نیست کاملا درست است شما اگر بازیهای سال 78 را با بازیهای الان مقایسه کنید این نتیجه گیری غلط نیست
این آقا 2.5 میلیون دلار گرفته چه گلی به سر ما زد که بقیه نتونستن؟ نه فوتبال زیبا دیدیم و نه نتیجه. تمل انتقاد هم نداره انگار که گواردیولاست
وجود کیروش ر فوتبال ایران مثل یک وصله ناهمگون بود. کیروش در فوتبال بی نظم و باری به هر جهت ایران که مملو از باندبازیها و سیاست بازیهاست جایی ندارد. ساختن تیمی جنگنده و باطراوت بدون لحاظ کردن سفارشات بعضیها چیزی نیست که مزاج رجال صاحب مسند در ورزش ایران خوش بیاید.
خداحافظی کارلوس کی روش به شدت ما را یاد قضیه مورگان شوستر و حضور وی در ایران و خداحافظی همیشگی وی از ایران می اندازد... کی روش به همان دلیلی از ایران می رود که شوستر رفت...وزیر وزرش هم احتمالاً علم روز فوتبال را بهتر از کی روش می داند که به صرف تدریس در دانشگاه چنین بهانه ای می تراشد...
چرا نظر چاپ نمي كنيد
فرارش دادند تا ملیاردها غارت و رشوه و کمیسیون از جیب ملت بیچاره و جوانان فریفته پنهان بماند
سلام تو را به خدا فوتبال را از سیاست جدا کنید تا ما هم از این همه پولی که هزینه میکنیم نتیجه بگیریم
مسئولان ورزشی ما در حد کی روش نیستن اقای وزیر فقط نتایج رو انالیز کردند اصلا به تغییر سبک بازی ابران بعد ازاین همه سال نگاه نکردند و به 88% نظر موافق مردم برای ماندن کی روش.ما منتظریم ببینیم چه گلی به سر خودتون و فوتبال ایران میزنید
کی روش یک مهره سوخته است و دیگر تحت هر شرایطی نمی تواند به فوتبال ایران کمک کند
چرا بقیه موارد را ذکر نکرده اید؟؟


مدارکی که اسدی تهدید به افشا کرد؟
از دریافت رشوه و پول توسط اقای کیروش و همکارانشان در خصوص دعوت بازیکنان جوان و اخراج بازیکنان نامی.

این مردک پرتقالی سالها زیر نظر انگلیسیها تمرین داده شده

چطور پول ودارایی شرقی ها را بچاپد
اقای وزیرصحبت کردن وشعاردادن وتئوری بافتن اسان است. شماخیلی راحت همه مسئولین فوتبال بعدازانقلاب رازیرسوال بردید
آقا یه نگاه به تاریخ کنید بعد اتهام نژاد پرستی بزنید
لعنت بر مافیای سیاه فوتبال ایران
جدا شدن کی روش از ماهها قبل کلید خورده بود با توجه به اینکه وزارت ورزش و جوانان نظر مثبتی در خصوص عملکذد کفاشیان نداشت و از طرفی سابقه تعلیق فوتبال ایران در گذشته امکان حذف کفاشیان را بصورت علنی نداشت ولی سعی کرد او را تضعیف و عملا با فراهم کردن تمام شرایط سکان فدراسیون را بدست گیرد حذفو کنار گذاشتن اقایان بهروان نبی و ایت اللهی و فریده شجاعی و کمرنگ شدن حضور اقای حسن زاده این نوید را میداد که تغییرات گسترده در خصوص اداره فدراسیون مد نظر وزارت ورزش است
میل گرد کاشتین میخواین شمش طلا برداشت کنید. فوتبال و خصوصی کنید خودش درست میشه.
میل گرد کاشتین میخواین شمش طلا برداشت کنید. فوتبال و خصوصی کنید خودش درست میشه.
اگر نگاه آقای وزیر علمی است؛ پس چرا سراغ نقطه فوت فوتبال ایران یعنی مربی تیم ملی رفته؟
چه گلی به سر تیم ملی زده که حالا منت کشی هم کنیم اگه بره صد تا بهترش هم هستش
شما که قرار نیست نظرات رو چاپ کنید بساط نظر شما رو هم جمع کنید
برکنار نمودن آقای کی روش حرکت اشتباهی است که نتیجه آن بزودی آشکار خواهد شد.
حالا هر کاری کرده باید ممنوع خروج میشد. حتی اگر دو ملیون دولار بال کشیده باشه که من نمیدونم ابروی ایران اینطوری با همه دعوا داریم
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی