بازدید 6796

توصیه‌های وزارت راه به مسافران نروزی

مسافران نوروزي با توجه به حجم ترافيك درون شهري در روزهاي پاياني سال، لازم است زودتر از زمان معمول به سمت پايانه‌هاي حركت كنند.
کد خبر: ۴۸۵۰۷۱
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۰ 20 March 2015
مسافران نوروزي با توجه به حجم ترافيك درون شهري در روزهاي پاياني سال، لازم است زودتر از زمان معمول به سمت پايانه‌هاي حركت كنند.

به گزارش مهر، وزارت راه و شهرسازی به شهروندان توصيه كرد كه براي به موقع رسيدن مسافران به پايانه‌هاي‌ مسافري در حوزه برون شهري از جمله حمل ونقل جاده‌اي، ريلي و يا هوايي در شهر تهران لازم است به ترافيك درون شهري روزهاي پاياني سال توجه داشته باشند و زودتر از زمان معمول از منزل حركت كنند.

به دلیل عدم امکان تأمین جا برای جاماند‌گان و براي انجام امور مربوط به کنترل بلیت لازم است مسافران طوری برنامه‌ریزی کنند که یک ساعت قبل از زمان حرکت در ایستگاه  حاضر باشند.

با توجه به اینکه ساعت رسمی کشور در ابتدای هر سال یک ساعت به جلو کشیده می شود ، هیچ تغییری در برنامه زمان بندی حرکت ناوگان حمل ونقل از جمله اتوبوس‌هاي برون شهري، هواپيماها، قطارهاي و شناورها  به وجود نمی آید و حرکت قطارها طبق ساعت درج شده در بلیت و ساعت رسمی کشور خواهد بود.

مسافران لازم است در طول سفر شناسنامه یا کارت شناسایی معتبر را همراه و در دسترس داشته باشند تا در صورت درخواست بازرسان، آن را ارائه دهند.

تمامی مسافران وسايل حمل ونقل عمومي بدون محدودیت سنی از بدو ورود به ایستگاه مبدأ تا رسیدن به ایستگاه مقصد در برابر حوادث، تحت پوشش بیمه هستند.

وزارت راه و شهرسازي در تمام ساعات شبانه روز در ايام نوروز آماده پاسخگويي به شهروندان از طريق شماره تلفن‌هاي 141 اطلاعات راه‌ها، 134 هواشناسي، 1539 اطلاعات قطارها، 199 اطلاعات پروازها و شماره 1550 امداد دريايي در بنادر را پاسخ مي‌دهند.

این وزارتخانه ذبا اشاره به باراني بودن هوا در بیشتر مناطق کشور به مسافران توصیه مي كند، لباس مناسب همراه داشته باشند.

سازمان هواشناسي كشور با پيش بيني بارش در سراسر كشور در روزهاي آينده تاكيد كرد: بيشترين طول دوره بارش براي استان‌هاي فارس، بوشهر، كهگيلويه و بوير احمد، شمال خوزستان، لرستان، ايلام، جنوب غربي آذربايجان غربي، شمال غربي كردستان، كرمان، غرب كرمانشاه، غرب مازندران و شرق گيلان است كه بيش از ۵۰ ميلي متر و در مناطق مرتفع به شكل برف خواهد بود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر