بازدید 6934
۸

پنهان کردن اختلاف سني انگيزه جدايي

کد خبر: ۴۸۴۹۲۲
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۶ 19 March 2015
زن جوان وقتی دید شوهرش اختلاف سنیشان را از بقیه پنهان می‌کند تصمیم به جدایی گرفت.

به گزارش ابتکار، چندی پیش زوج جوانی با مراجعه به دادگاه خانواده درخواست طلاق دادند.

 زن جوان درخصوص علت آن به قاضی گفت: آقای قاضی من ۴ سال از شوهرم بزرگ‌تر هستم. روزی که با او آشنا شدم او ادعا کرد که این اختلاف سنی برایش اهمیتی ندارد و می‌تواند با این موضوع کنار بیاید. من هم چون عاشق شوهرم شده بودم قبول کردم و ما با هم ازدواج کردیم. ولی از وقتی ازدواج کردیم شوهرم سن و سال مرا از همه پنهان می‌کند و هرکس از او می‌پرسد همسرت چند ساله است به دروغ می‌گوید با هم همسن هستیم.

وی ادامه داد:شوهرم حتی به نزدیک‌ترین دوستانش هم دروغ گفته است و من احساس می‌کنم که او با اینکار به من توهین می‌کند. هرچه به او می‌گویم اینکار را نکند باز هم فایده‌ای ندارد. شوهرم از سن و سال من خجالت می‌کشد و من هم تصمیم به جدایی گرفتم.

بعد از صحبت‌های این زن شوهر وی به قاضی گفت: آقای قاضی من فقط دوست ندارم کسی از سن و سال من و همسرم با خبر باشد و فکر نمی‌کردم این موضوع همسرم را تا این اندازه ناراحت کرده باشد. ولی او هر روز با من جنگ و دعوا می‌کند و زندگی را برای هردویمان جهنم کرده است. بعد از حرف‌های این زوج قاضی سعی کرد آن‌ها را از جدایی منصرف کند.

 در ‌‌نهایت قاضی این زوج را به مشاوره خانواده معرفی کرد تا مشکلشان حل شود. بعد از آن اگر باز هم اصرار بر جدایی داشتند درخصوص این پرونده تصمیم گیری می‌کند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۸
انتشار یافته: ۸
فقط دوست نداشتم کسی از سن و سال ما باخبر باشد که نشد حرف. بگو چرا دوست نداشتی؟ با اینکارت داری میزنی زیر حرف و قولت که گفتی اختلاف سنی تون برات مهم نیست. با اینکارت داری میگی که خیلی هم برات مهم هست و همسرتو تحقیر میکنی و احساس شو جریحه دار میکنی. اگه جنبه نداشتی از اول نمیرفتی خواستگاری دختری که ازت بزرگتر بود.
مگه بزرگتر بودن زن از مرد چه اشکالی داره که این آقا باید اینطور احساس خجالت کنه؟! اتفاقا وقتی دروغش رو شه همه متوجه میشن که چجوری فکر میکرده و چه احساسی به این موضوع داشته که دروغ گفته و این که درونیات آدم به این شکل واسه بقیه رو شه خیلی ضایع تره. اگه از اول سن ئاقعی رو میگفت همه باغرور و روشنفکر و جتلمن میشناختنش ولی الان همه میگن بیچاره خجالت میکشیده
با سلام خدمت این آقای محترم.
اگر در روز اول موافقت کردی. اول از همه چه اصراری داری که سنتان را بیان کنید و اون طرفی که از شما میپرسه چقدر سن داری میخواد از این مسئله چه استفاده ای بره که به موجب آن مجبور میشوی دروغ بگی و همسرت را ناراحت میکنی. اگر کسی پرسید اصلا جوابش را نده که بخواهی دروغ بگی. ابن هم راه حل این سئوال. اگر ریگی به کفش نداری.
معمولا خانمها از  پرسيدن سنشان ناراحت ميشوند و انرا به كسى نميگويند، اصولا هم كار درستى نيست كه از كسى مخصوصا خانمها سنشان را پرسيد، به كسى چه مربوطه كه سن ديگرى چقدر است.
چه اطرافیان فضولی که از سن و سال همسر آدم هم می پرسن.
عجب داستان مسخره ای. چه زن سبک مغزی.خوب شوهرت لابد نمیخواد مردم هی در مورد این قضیه حرف بزنن و دخالت کنن
- ! +
واااااااااااااااي چه خبر مهمي
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار