بازدید 5501
۱

مرگ خاموش 2 کودک در غیاب مادر

کد خبر: ۴۸۴۹۱۷
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۱ 19 March 2015
بی‌احتیاطی مادر، کودکان را قربانی گازگرفتگی مرگبار کرد.

به گزارش ایران، در حادثه‌ای که عصر دوشنبه در مشگین‌شهر رخ داد، بر اثر نشت گاز خانگی دو کودک سه و پنج ساله در مشگین‌شهر و در روستای اور دچار گازگرفتگی شدند و در حالی که مادر این کودکان می‌توانست رقیه سه ساله و مریم پنج ساله را از مرگ حتمی نجات دهد در غفلت کامل خانه را به قصد کمک به خانه‌تکانی همسایگان ترک کرده و در مراجعه و بازگشت به خانه متوجه شد هر دو کودکش با جسم بی‌جان وسط خانه به خواب عمیقی فرو رفتند که برای همیشه مرگ خاموش به زندگی آنها پایان داده است.

هر چند بررسی‌ها روی اجساد این دو خواهر که سال نو را ندیدند همچنان ادامه دارد اما گازگرفتگی که از آن به عنوان مرگ خاموش یاد می‌شود این بار نیز خانواده‌ای را در مشگین‌شهر داغدار کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۱
چطور دلتون میاد مادری رو که بی شک از این اتفاق وحشتناک بیشترین ضربه رو نسبت به همه اطرافیان و بستگان خورده و به عنوان مادر از همه سخت تر داره ضجر میکشه اینطور زیر سوال ببرید و سرزنش کنید. آدم که کف دستشو بو نکرده پدر ها و مادر های دیگه هم گاهی شبیه این کارو میکنن و به دلایل مختلف برای ساعتی بچه هاشونو تنها میذارن و کمتر پیش میاد اتفاقی بیفته که بچه ها بمیرن چه برسه به گازگرفتگی و مرگ خاموش که احتمالش از همه اتفاقات کمتره.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها