بازدید 3661

پیگرینی: به مسی باختیم

کد خبر: ۴۸۴۸۷۷
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۸:۵۹ 19 March 2015
سرمربی منچستر سیتی درخشش مسی را باعث حذف شدن تیمش از لیگ قهرمانان اروپا دانست. او می گوید تفاوت بین بایرن مونیخ و بارسلونا ستاره ای به نام مسی است.

به گزارش ایسنا، تکلیف هشت تیم راه یافته به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مشخص شد. در یکی از حساس ترین دیدارهای دور برگشت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا بارسلونا در نوکمپ به مصاف منچستر سیتی رفت و توانست برابر این تیم با یک گل به پیروزی برسد تا در مجموع با نتیجه سه بر یک جواز صعود به دور بعد را به دست آورد.

مانوئل پیگرینی سرمربی آرژانتینی منچستر سیتی بعد از بازی به ستایش از لیونل مسی پرداخت و او را دلیل اصلی صعود بارسلونا به دور بعد دانست. این مربی شیلیایی گفت: برابر دو تیم بزرگ بایرن و بارسلونا بازی کردیم. این دو تیم چه فرقی با هم داشتند؟ بدون شک مسی. او هر کاری را که دوست داشته باشد در زمین انجام می دهد. مسی مانند همیشه سرنوشت ساز ظاهر شد و توانست با ذکاوت بالایی که دارد تیمش را پیروز کند. خطرناک بودن مسی فقط در گل زدن نیست بلکه پاس های گل او نیز بی نظیر است.

این مربی شیلیایی که به احتمال زیاد آخرین فصل حضور در منچستر سیتی را تجربه می کند، ادامه داد: نتیجه بدی که در دیدار رفت به دست آوردیم باعث شد تا نتوانیم جواز صعود به دور بعد را به دست آوریم. در نیمه دوم بازی بهتری را به نمایش گذاشتیم و می توانستیم در 20 دقیقه پایانی نتیجه را تغییر دهیم. چند فرصت خوب گلزنی داشتیم اما نتوانستیم از آنها استفاده کنیم.

او افزود: بارسلونا در نیمه دوم با ستاره همیشگی خود یعنی لیونل مسی بهتر هم شد. بازی بسیار سختی بود. شکست دادن بارسلونا در نوکمپ آن هم با دو گل بسیار سخت است. همچنانکه پیش از این هم گفتم نتیجه بدی که در دیدار رفت به دست آوردیم باعث شد تا از این مرحله حذف شویم.

پیگرینی در پایان سخنان خود گفت: این واقعا برای ما یک نا امیدی به شمار می آید. حذف شدن برابر بارسلونا آن هم برای دومین فصل پیاپی بسیار ناراحت کننده و ناامید کننده است. امسال نسبت به سال گذشته شرایط بدتری داریم و این به خاطر محرومیتی است که یوفا برای ما قرار داده است چرا که نمی توانیم بازیکنانی را که به آنها نیاز داریم جذب کنیم. شکست برابر بارسلونا من را مثل هر هوادار منچستر سیتی ناراحت کرد اما باید به کار خود ادامه داد. زمانی که پنالتی آگوئرو از دست رفت متوجه شدم که دیگر بازی برای ما به پایان رسیده است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس