بازدید 4034

نگاه شما: اهدای خون در عسلویه

بخش «نگاه شما» برای ارائه و معرفی «نگاه» مخاطبان «تابناک» به همه موضوعات است. هر مخاطب «تابناک» می‌تواند با مد نظر قرار دادن شرایط همکاری با این بخش، «نگاه» خود را ارسال کند تا در معرض دید و داوری دیگر مخاطبان قرار گیرد.
کد خبر: ۴۸۴۸۳۰
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۰ 19 March 2015
اینجانب کارمند شرکت نفت واقع در عسلویه می باشم از سال 1383 تا کنون در عسلویه مشغول بکار می باشم طبق روال گذشته از سال 1375 تا 1381 هرسال یکبار جهت اهدای خون اقدام می نمودم ولی از سال 1383 تاکنون بارها به مراکز اهدای خون در شیراز و تهران مراجعه نموده که آنها بدلیل اینکه بنده در عسلویه مشغول بکار می باشم از اینجانب خون نگرفته اند.

تا اینکه سال گذشته موضوع" خون نگرفتن از مردم و کارکنان عسلویه" رسانه ای شد و مراجع ذیربط اعلام کردند که چنین چیزی صحت ندارد و هیچ فرقی بین خون کسانی که در عسلویه کار می کنند یا زندگی میکنند با بقیه مردم کشور وجود ندارد.

حال پس از مقدمه ای که در بالا عرض شد طی هفته جاری از سوی منطقه ویژه انرژی پارس اعلام شد با توجه به استقرار اکیپ سیار دریافت خون استان بوشهر در منطقه همکاران شرکت می توانند در روزهای پنج شنبه 21/12/93 و جمعه 22/12/93 جهت اهدای خون به سازمان منطقه ویژه مراجعه کنند.(لازم به یاداوری است که در عسلویه و شهرهای مجاور یعنی جم و کنگان پایگاه دائمی انتقال خون وجود ندارد). که اینجانب به همراه نزدیک 20 نفر از همکاران صبح جمعه به آن منطقه مراجعه نمودیم که اعلام نمودند اکیپ به پالایشگاه فاز یک منتقل شده است پس از مراجعه مجدد به آن محل و پس از اصرار زیاد بنده و همکاران مبنی بر ورود جهت اهدای خون متاسفانه به گفتند که بدلیل کمبود تخت امکان پذیرش شما و بقیه فراهم نمی باشد. و هیچ کس هم در این زمینه پاسخگو نیست .

پس از پرس و جوی زیاد جهت پیدا کردن شماره یکی از مسئولان پایگاه های انتقال خون به سایت اینترنتی پایگاه انتقال خون مراحعه کردیم تا بلکه بتوانیم شماره یکی از مسئولان محترم مربوطه را پیدا کرده و مشکل را بازگو کنیم که آن هم پس از مشکلات زیاد در بازگشایی صفحه اینترنتی هیچ شماره ای جهت تماس وجود نداشت.

با توجه به تبلیغات فراوان" اهدای خون اهدای زندگی" و همچنین اعلام مسئولان مربوطه مبنی بر کمبود خون در کشور و نیاز مبرم هموطنان دردمند چنین واقعه ای بسیار تاسف آور می باشد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر