بازدید 5073

نگاه شما: در انتظار حق الزحمه انتخابات 92

بخش «نگاه شما» برای ارائه و معرفی «نگاه» مخاطبان «تابناک» به همه موضوعات است. هر مخاطب «تابناک» می‌تواند با مد نظر قرار دادن شرایط همکاری با این بخش، «نگاه» خود را ارسال کند تا در معرض دید و داوری دیگر مخاطبان قرار گیرد.
کد خبر: ۴۸۴۸۲۵
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۰ 20 March 2015
عباس جبلی: ... اولین باری بود که می خواستند به همه عوامل صندوق انتخاباتی حق‏ الزحمه بدهند. قبلا فقط به کارمندان دولت به صورت اضافه‏ کاری از طریق اداره مربوطه ‏شان واریز می‏کردند. اینبار قرار شده بود مستقیم به کارت عابر واریز کنند خارج از اینکه در کجا شاغل هستی. در چند دوره انتخابات گذشته بدون چشم داشت و برای خدمت در مسجدمان گرد هم می ‏آمدیم و حتی در مسجد ما، مسجد حضرت حمزه(ع) که به عنوان مسجد مادر محله مطرح است دو سه روزی پای صندوق بودیم و جز چند ورق تقدیرنامه که بعدها برای برایمان می ‏فرستادند چیز دیگری در کار نبود. حال بعد از قول و قرار مسئولین و گذشت تقریبا 2 سال از انتخابات ریاست جمهوری، بعد از چندین بار پیگیری از مراجع ذیربط مانند آموزش و پرورش منطقه 17 در آخرین جوابی که به ما دادند گفتند شهریور بودجه ‏ای آمده و دیگر تمام شده.

جالب است بدانید عوامل دیگر مانند ناظران محترم شورای نگهبان کمتر از یک ماه پس از انتخابات مبالغی که بیشتر از عوامل اجرایی صندوق نیز بوده با احترام و عزت به حسابشان واریز شده و امثالی مانند بنده و چند نفری از دوستانم در مسجد هنوز منتظر بودجه ‏ای هستیم که شاید بیاید شاید هم نیاید و اگر هم بیاد شاید بدهند و شاید هم ندهند. بد نیست بدانید حق ‏الزحمه ‏ای که قرار است بدهند مبلغ ناقابل نود هزار تومان برای هر یک از دوستان است...
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار