بازدید 4304
لیگ برتر والیبال باشگاه‌های ایران؛

جام بیست و هشتم به پیکان رسید

بیست و هشتمین دوره رقابت‌های لیگ بر‌تر والیبال باشگاه‌های ایران با قهرمانی تیم پیکان تهران به پایان رسید. شهرداری ارومیه نیز که نمایش قابل تقدیری داشت، نایب قهرمانی را از آن خود کرد.
کد خبر: ۴۸۴۷۷۹
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۸:۵۴ 18 March 2015
بیست و هشتمین دوره رقابت‌های لیگ بر‌تر والیبال باشگاه‌های ایران با قهرمانی تیم پیکان تهران به پایان رسید. شهرداری ارومیه نیز که نمایش قابل تقدیری داشت، نایب قهرمانی را به خود اختصاص داد.

به گزارش مهر، دیدار فینال این دوره از مسابقات عصر امروز چهارشنبه بین تیم‌های پیکان تهران و شهرداری ارومیه در سالن والیبال مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد که در پایان تیم پیکان با نتیجه ۳ بر ۲ به پیروزی رسید و قهرمان شد.

گیم اول این دیدار را پیکانی‌ها با نتیجه ۲۵ بر ۱۸ به سود خود خاتمه دادند؛ اما در گیم دوم شرایط متفاوت شد و این تیم شهرداری ارومیه بود که عملکرد بهتری داشت و توانست این گیم را ۲۵ بر ۱۸ از حریف نامدار و مدعی تهرانی خود ببرد.

پیکانی‌ها که نمی‌خواستند نتیجه گیم سوم را به حریف ارومیه‌ای واگذار کنند با جدیت بیشتری گیم سوم را آغاز کردند اما باز هم این شهرداری بود که نمایش بهتری داشت و با دفاع‌های خوب، موفق شد حریف تهرانی را شکست دهد. شهرداری گیم سوم را ۲۵ بر ۲۰ به سود خود پایان داد.

گیم چهارم را دو تیم پایاپای پیش بردند و فاصله امتیازات بسیار نزدیک پیگیری شد. پیکانی‌ها در این گیم اشتباهات کمتری داشتند. با این حال در برخی دقایق این گیم تنش‌هایی بین بازیکنان و تماشاگران پیش آمد که با تذکر داور ختم به خیر شد. در ادامه پیکانی‌ها نمایش بهتری داشتند و در حالی که امتیازات تا ۲۰ مساوی و نزدیک پیگیری می‌شد در ‌‌نهایت این پیکان بود که گیم چهارم را با نتیجه ۲۵ بر ۲۲ به سود خود خاتمه داد تا کار به گیم پنجم کشیده شود.

در این گیم که طبیعتا تیم شهرداری ارومیه استرس بیشتری داشت، پیکانی‌ها با روحیه بهتری کار را شروع کردند. با این حال این تیم شهرداری بود که شروع خوبی داشت و توانست ۵ بر ۲ از حریف خود پیش بیفتد. اما در ادامه پیکانی‌ها کمی به خودشان آمدند و کمی فاصله را کم کردند و تا ۷ بر ۶ هم رسیدند ولی این شهرداری ارومیه بود که به امتیاز ۸ رسید تا زمین‌ها عوض شود.

شهرام محمودی که در گیم‌های گذشته یکی از خوب‌های شهرداری بود در چند ضربه نتوانست عملکرد خوبش را ادامه دهد تا دو تیم در امتیاز ۸ برابر شوند و در ادامه این پیکان بود که نمایش بهتری داشت و ۱۱ بر ۹ پیش افتاد و در ‌‌نهایت با نتیجه ۱۵ بر ۱۲ به پیروزی رسید و قهرمان شد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر