بازدید 3491

سیمئونه: شاید مثل فصل قبل باشیم

کد خبر: ۴۸۴۶۸۹
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۰ 18 March 2015
سرمربی آتلتیکومادرید از صعود تیمش به جمع هشت تیم برتر اروپا ابراز خوشحالی کرد.

به گزارش ایسنا، آتلتیکومادرید با برتری برابر بایرلورکوزن به جمع هشت تیم برتر لیگ قهرمانان اروپا راه یافت.

نایب قهرمان فصل پیش در وقت قانونی با تک گل ماریانو سوآرس به گل رسید تا نتیجه‌ بازی رفت را جبران کرده باشد. بازی دو تیم در دو وقت 15 دقیقه گلی در بر نداشت و در ضربات پنالتی آتلتیکومادرید با درخشش اوبلاک، دروازه‌بان خود و بی‌دقتی پنالتی‌زن‌های لورکوزن به جمع هشت تیم برتر اروپا رسید.

دیگو سیمئونه، سرمربی آتلتیکومادرید پس از صعود تیمش به جمع هشت تیم برتر لیگ قهرمانان اروپا گفت: به خاطر خوشحالی هواداران من هم خوشحالم. بازی بسیار سختی را پشت سر گذاشتیم. فشار زیادی را تحمل کردیم تا توانستیم لورکوزن را حذف کنیم. مدافعان لورکوزن بسیار خوب و با برنامه عمل کردند. حالا یک بار دیگر در جمع هشت تیم برتر اروپا هستیم. وقتی این را به زبان می‌آورم موهای بدنم سیخ می‌شود و احساس غرور می‌کنم که توانستم آتلتیکومادرید را به جمع هشت تیم برتر برسانم. ماموریت ما در این جا تمام نمی‌شود. برای بازی‌های مرحله بعد نیز برنامه داریم. شاید بتوانیم عملکرد خوبمان در سال گذشته را تکرار کنیم.

سرمربی آتلتیکومادرید با تمجید از فرناندو تورس گفت: تورس همیشه و در هر حالی در خدمت تیم است. سابقه او به خوبی نشان می‌دهد که چه بازیکن با ارزشی محسوب می‌شود. به خاطر همین پنالتی پنجم را به تورس دادم. می‌دانستم که اگر یک بازیکن باشد که بتواند فشار ضربات پنالتی را تحمل کند آن بازیکن تورس است. دیدید که اشتباه هم نمی‌کنم.

یان اوبلاک، دروازه‌بان آتلتیکومادرید در این فصل عملکرد بسیار خوبی از خود نشان داده است و توانسته به عنوان یک دروازه‌بان بااستعداد در سطح جهان خودش را مطرح کند تا نبود تیبو کورتوآ در ویسنته کالدرون حس نشود.

سیمئونه با تمجید از دروازه‌بان تیمش نیز گفت: از همان ابتدای فصل می‌دانستم که اوبلاک دروازه‌بان با ارزشی است. من در یک مقطع به خاطر چند اشتباه کوچک او را نیمکت نشین کردم تا به خودش بیاید. او با وجود سن کمی که دارد دروازه‌بان بسیار خوبی است و آینده خوبی در انتظارش است.

فرناندو تورس مهاجم آتلتیکومادرید نیز پس از صعود همراه آتلتیکو گفت: خوشحالم. واقعا خوشحالم که می‌بینم تماشاگران ما از این دیدار لذت بردند. واقعا می‌خواستم چنین شب‌هایی را کالدرون تجربه کنم. به خاطر تجربه کردن چنین شب‌هایی به آتلتیکو برگشتم. آخرین بازی لیگ قهرمانان که اینجا حضور داشتم در چلسی بودم و تجربه متفاوتی بود. حالا حمایت هواداران را می‌دیدم و این خیلی برای من لذت‌بخش بود. تجربه چنین چیزی در داخل زمین بسیار جذاب است. فقط می‌توانم از هواداران تشکر کنم. آنها تا آخرین لحظه تشویق می کردند. آنها بهترین تماشاگران دنیا هستند. هیچ شکی ندارم که اینجا موفق خواهم شد. این فراموش نشدنی است.

تورس در ادامه گفت: بعد از گلزنی بازی را کنترل کردیم اما این آسان نبود. نتیجه ناعادلانه نیست. شانس سهم زیادی در ضربات پنالتی دارد. اوبلاک؟ او شایسته این بود. وقتی شما بازی نمی کنید آسان نیست اما او بازی فوق العاده‌ای داشت و برای ما سودمند بود. ما به او کمک خواهیم کرد تا رشد کند. او می‌تواند برای سال‌ها دروازه‌بان ما باشد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس