بازدید 6681

بالا بردن تعرفه‌ها منوط به افزایش خدمات بیمه‌ای است

کد خبر: ۴۸۴۵۰۸
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۰ 17 March 2015
 عضو‌ کمیسیون‌ بهداشت و‌ درمان مجلس گفت: افزایش تعرفه‌ها در صورتی امکان پذیر است که سازمان بیمه قدرت پوشش کامل خدمات را داشته باشد در غیر این صورت تعرفه‌ها نباید افزایش پیدا کند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛سلیمان عباسی عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس اظهارداشت: افزایش تعرفه‌ها در صورتی امکان پذیر است که سازمان بیمه قدرت پوشش کامل خدمات را داشته باشد در غیر این صورت تعرفه‌ها نباید افزایش پیدا کند در حال حاضر بابت حق بیمه تکمیلی، هزینه‌های چند برابری از مردم کسر می‌شود اما خدمات مناسبی به بیماران ارائه نمی‌شود.
وی ادامه داد: عملکرد کنونی بیمه‌های تکمیلی رضایت بخش نیست و باید اساسنامه و حیطه تعهدات این بیمه‌ها مورد بازنگری قرار گیرد.

وی با بیان اینکه عدم نظارت بیمه مرکزی بر عملکرد سایر بیمه‌ها منجر به نارضایتی مردم می‌شود خاطر نشان کرد: این امر نیازمند نظارت مداوم وزارت بهداشت و درمان و بیمه مرکزی بر عملکرد بیمه هاست تا در سایه این نظارت بتوان ضمن تقویت پوشش خدمات نقاط ضعف را نیز شناسایی نمود.

وی تصریح کرد: متاسفانه به خاطر تعرفه بالای بیمه تکمیلی اقشار کم درآمد توان خرید خدمات را ندارند و لذا تا زمانیکه بیمه‌ها تعهدات خود را به خوبی انجام ندهند نمیتوان تعرفه‌ها را افزایش داد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار