بازدید 3392

لزوم کاهش میزان واردات دام

کد خبر: ۴۸۴۳۸۳
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۴ 17 March 2015
عضو کمیسیون کشاورزی مجلس گفت: با توجه به ظرفیت‌های بالای مرغداری در کشورمان حمایت از تولید و صادرات زمینه‌ساز رونق و اشتغالزایی خواهد بود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛بهرام بیرانوند عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی ظرفیت‌های ایجاد شده در صنعت مرغداری در کشور را بیش از مصرف داخل دانست و تاکید کرد: بایستی تولید مرغ در کشور را تقویت و زمینه رونق صادرات و کاهش واردات را فراهم کرد.
وی تصریح کرد: خوشبختانه با ظرفیت‌های فراوانی‌ که در کشور داریم و با حمایت از تولیدکنندگان روند اشتغالزایی در این صنعت گسترش خواهد یافت.
 
بیرانوند اظهار داشت: باید تلاش کرد تا با کاهش میزان واردات دام، نان و خوراک مرغداری‌ها تامین شود.
نماینده مردم لرستان در ادامه افزود: چنانچه تولیدکننده از تولید خود متضرر شود، مصرف کننده هم با مشکلاتی مواجه خواهد شد.
 
عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی قیمت مرغ در طی چند ماه قبل را به ضرر تولیدکنندگان داخلی دانست و افزود: باید بین فرآیند جوجه‌ریزی، تامین علوفه و هزینه‌های تولیدی با قیمت عرضه مرغ روند متعادلی برقرار کرد.
 
وی یادآور شد: قیمت فعلی تا حدودی می‌تواند جبران هزینه‌های تولیدی برخی تولیدکنندگان باشد.
 
بیرانوند خاطرنشان کرد: افزایش قیمت مرغ  ادامه‌دار نیست و افت قیمت را در پی خواهد داشت و در آستانه نزدیک شدن به سال جدید قیمت‌ها روند تعدیل خواهند یافت.
 
عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: مرغ منجمد داخلی با مرغ گرم تفاوت زیادی ندارد و مصرف کننده نباید دغدغه‌ای در راستای تامین گوشت مرغ داشته باشد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار