بازدید 2917

آهی: تعطیلی به نفع من است

کد خبر: ۴۸۴۲۵۱
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۵ 16 March 2015
تعطيلات به نفع هر کس که نباشد، به مدافع ملواني ها که در اين مدت به دليل بيماري نتوانسته تيمش را همراهي کند، سود مي‌ رساند.

به گزارش "ورزش سه"، احمد آهی در مورد شرایط ملوان گفت: امروز آخرین جلسه تمرینی مان در سال 93 را انجام دادیم و از چهارم فروردین دوباره به تمرینات بازمی گردیم. متاسفانه ما نه عید داریم، نه سیزده بدر تازه شانس آوردیم که در عید بازی برگزار نمی‌ شود وگرنه خیلی بدتر می‌ شد.

او در مورد وقفه هایی که در لیگ به وجود می‌ آید ادامه داد: این وقفه های بیشمار باعث می‌ شود بدن بازیکن بسوزد. آقا فیروز هم کاری از دستش برنمی آید به جز اینکه برای بچه ها دوره بدنسازی بگذارد. ما این فصل 3، 4 بار بدنسازی کردیم و واقعا به ما فشار آمده است. خدا کند که هیچ وقت دیگر از این وقفه ها پیش نیاید. البته این را هم بگویم که این تعطیلی حداقل برای من خالی از لطف نیست به دلیل اینکه اگر نبود من کل نیم فصل را از دست می‌ دادم چون در این مدت می‌ توانم تمرین و ریکاوری کنم و انشالله از بازی با سایپا در اختیار تیمم باشم.

بازیکن ملوان در مورد امضای قرارداد 3 ساله با فیروز کریمی نظرش را اینگونه بیان کرد: بهترین کار ممکن را انجام داده اند چون اینطوری باعث می‌شود که همه بازیکنان با همدیگر هماهنگ شوند و مربی هم بیشتر آنها را بشناسد. بستن قرارداد سه ساله برای خودش عرف خاصی دارد و قطعا اگر آقا فیروز نتیجه نمی‌ گرفت با او چنین قراردادی امضا نمی‌ کردند. در ایران کمتر از این جور مسائل می‌ بینیم و هر سال باشگاه و تیم دست یک فرد بخصوص است.

آهی در پایان افزود: بعد از عید روزهای بسیار حساسی را پیش رو داریم و اگر می‌ خواهیم خیالمان از بابت سقوط نکردن راحت شود باید حتما امتیازها را جمع کنیم تا چند وقت پیش 4 امتیاز با نفت‌مسجدسلیمان اختلاف داشتیم و همه کارشناسان می‌ گفتند در حالت عادی 7 هفته طول می‌کشد تا شرایط تیم درست شود اما ما در 4 هفته این کار را انجام دادیم.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر