بازدید 3630

بررسی مسائل صندوق آینده ساز در کمیسیون اجتماعی

کد خبر: ۴۸۴۱۱۶
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۳ 16 March 2015
کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی مسائل و مشکلات مربوط به صندوق آینده ساز را بررسی کرده و با توجه به اینکه مسئولان مربوطه گزارشی را ارائه نکردند آن را به هیات رییسه جهت ارجاع به تشکیلات قضایی ارائه کرد.

محمد اسماعیل سعیدی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با بیان این مطلب افزود‌: صندوق آینده ساز صندوقی مستقل است که بخشی از آن به سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران وابسته است.

وی تصریح کرد: در هفته گذشته برای بررسی مسائل و مشکلات مربوطه جلسه‌ای برگزار شد و نهایتا یک هفته مهلت داده شد تا مصوبات خود را به کمیسیون بفرستند اما تا به امروز گزارشی ارائه نشد لذا مقرر شد براساس ماده 236 آیین نامه داخلی مجلس این موضوع به هیات رییسه منتقل شود تا اقدامات لازم برای ارجاع به تشکیلات قضایی صورت گیرد.

این عضو کمیسیون اجتماعی مجلس همچنین افزود: این صندوق متاسفانه نتوانسته است به تعهدات خود عمل کند و کسانی که عضو آن هستند براساس ماده 10 قانون نوسازی صنایع درخواست انتقال یا برگشت به سازمان تامین اجتماعی را دارند اما ما به التفاوت این مساله اعداد و ارقام بسیار بالایی خواهد بود.

سعیدی در پایان اظهار کرد: موضوعات مربوط به اپراتورهای برق نیز در کمیسیون مورد رسیدگی قرار گرفت و ادامه بررسی آن به جلسه بعدی موکول شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها