بازدید 10322

عدم پاسخگویی ایرانخودروبه مخاطب آملی

کد خبر: ۴۸۴۱۱۰
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۳ 16 March 2015
با تشکر،سرویس با بینندگان ، مطلب زیر توسط یکی از کاربران تابناک و از طریق ایمیل اختصاصی با بیینندگان ( karbar@tabnak. ir ) برای سایت ارسال شده است. تابناک بر حسب کارکرد رسانه ای خود، تلاش خود را برای پاسخگویی سازمان و مسئولان مرتبط با این درخواست به عمل آورد که نتیجه این پیگیری در قالب گزارش زیر برای اطلاع مخاطب محترم منتشر می گردد.

طرح مشکل:
مدیر محترم سایت وزین تابناک
با عرض سلام و ادب و احترام به استحضار می رساند اینجانب در اسفند ماه 90 مبادرت به پیش خرید یک دستگاه اتوموبیل پژو 206 sd وی دو به رنگ سفید نمودم که قرار بود در تیر ماه 91 تحویل اینجانب گردد با واریز کل هزینه خرید اتومبیل در خردادماه 91 در تیر ماه از طرف نمایندگی ایران خودرو در آمل با بنده تماس گرفته شد و بیان نمودند چون رنگ سفید وجود ندارد شما یک رنگ دیگر را انتخاب نمایید که اینجانب قبول نکردم و پس از پی گیری های مختلف وبا تاخیر حدود یک ماه و اندی موفق به دریافت اتومبیل خود با رنگ سفید شدم پس از حدود 900 کیلومتر کار کردن و پاره شدن تسمه تایم اتومبیل بنده در یکی از نمایندگی های ایران خودرو در نور مازندران (فرهادی )و تعویض موتور اتومبیل که حدود پنجاه و چند روز طول کشید مبادرت به تحویل اتومبیل خود شدم در این مدتی که اتومبیل در نمایندگی قرار داشت فرم خواب ماشین توسط نمایندگی  تکمیل و به ساری ارسال گردید و مرکز ساری از بنده شماره حساب دریافت نمود تا خسارت بنده را به حسابم واریز نماید ولی اکنون که حدود بیش از دو سال  از این جریان می گذرد هیچ گونه نتیجه ای حاصل نشد . پی گیری های زیادی نمودم ولی موفق نشدم لذا از آن جائیکه بنده یکی از مخاطبین هرروزه سایت شما می باشم دست یاری به سمت شما دراز نمودم تا شاید راهگشا باشد . در ضمن شماره شاسی اتوموبیل بنده cj621556 می باشد.

توضیح تابناک:
طي نامه ارسالي با شماره 113/317 مورخ 93/09/09 به روابط عمومی ایران خودرو  متأسفانه جوابي دريافت نشد لذا طبق قولي كه بينندگان عزيز داده بوديم گزارش رسيده بدون جواب منتشر مي شود.
شايان ذكر است در صورت دريافت هرگونه پاسخ از آن سازمان، «تابناك» پاسخ مربوط را درج خواهد نمود.





www.tabnak.ir
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر