بازدید 2347

انتخابات اعضای ناظر کمیسیون صنایع در دستگاه ها برگزار شد

کد خبر: ۴۸۳۹۷۴
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۸:۵۸ 15 March 2015
سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس از برگزاری انتخابات اعضای ناظر کمیسیون صنایع و معادن در دستگاه های مختلف خبر داد.

روح الله عباسپور در گفت و گو با خانه ملت، در تشریح دستور کار کمیسیون متبوعش، گفت: اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس در جلسه امروز، برخی مواد لایحه بیمه اجباری مسئولیت مدنی دارندگان وسایل نقلیه موتوری زمینی در مقابل شخص ثالث را تصویب کردند.

نماینده مردم بوئین زهرا در مجلس شورای اسلامی افزود: همچنین دستور کار دیگر جلسه امروز، تعیین چهارنفر از نمایندگان مجلس، برای انتخاب دونفر از آنها جهت عضویت در شورای‌عالی استاندارد توسط مجلس شورای اسلامی به عنوان ناظربود که نمایندگان خانمحمدی نماینده ابهر، فولادگر نماینده اصفهان، علی لو نماینده شبستر و بیگلری نماینده سقز برای این امر انتخاب شدند.

وی تصریح کرد: در خصوص تعیین دو نفر از نمایندگان مجلس، برای انتخاب یک نفر از آنها جهت عضویت در شورای‌عالی فضائی توسط مجلس شورای اسلامی به عنوان ناظر نیز منصوری نماینده لنجان و فتاحی نماینده شهر بابک انتخاب شدند.

به گفته وی دستورکار دیگر جلسه مذکور، تعیین دونفر از نمایندگان مجلس، برای انتخاب یک نفر از آنها جهت عضویت در شورای‌عالی فناوری اطلاعات توسط مجلس شورای اسلامی به عنوان ناظربود که حسینی نماینده قائم شهر و سبحانی فر نماینده سبزوآر به این منظور انتخاب شدند.

نماینده مردم بوئین زهرا در مجلس افزود: برای عضویت در شورای‌عالی صنایع دریایی کشور به عنوان عضو ناظر نیز قاضی پور نماینده ارومیه و زارعی بویر احمد و دنا انتخاب شدند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل