بازدید 2818

ایرادات طرح امر به معروف و نهی از منکر رفع شد

کد خبر: ۴۸۳۹۷۳
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۸:۵۷ 15 March 2015
عضو هیئت رئیسه کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس گفت: به منظور تامین نظر شورای نگهبان،طرح اعاده شده حمایت از آمرین به معروف و ناهیان از منکر در کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس بررسی و ایرادات آن رفع شد.

ابولفضل ابوترابی در گفت وگو با خانه ملت در تشریح دستور کار جلسه امروز کمیسیون قضایی و حقوق مجلس گفت: بررسی طرح اصلاح موادی از قانون آیین‌دادرسی کیفری در دستور کار امروز این کمیسیون قرارداشت و مواردی از این طرح اصلاح شد.

نماینده مردم نجف آباد و تیران و کرون در مجلس شورای اسلامی افزود: یکی از موارد اصلاح شده در طرح فوق مربوط به این بود که آیا پرونده ها در دادگاه های تجدید نظر هم از اول وقت تعیین و به آنها رسیدگی شود همچنین در مورد تعدد قضات در دادگاه کیفری دو هم بحث شد.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس تصریح کرد:همچنین در ادامه این جلسه طرح اعاده شده حمایت از آمرین به معروف و ناهیان از منکر که شورای نگهبان ایراداتی به ان گرفته بود بررسی و این ایرادات رفع شد.

وی در خصوص انتخاب اعضای هیأت رئیسه کمیسیون مشترک رسیدگی به طرح صیانت از حجاب و عفاف که در دستور کار جلسه امروز کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس قرار داشت نیز گفت: این موضوع به جلسات بعدی کمیسیون موکول شد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر