بازدید 2442

حمایت رهروان از تیم مذاکره کننده

کد خبر: ۴۸۳۸۳۲
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۹ 15 March 2015
سخنگوی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت گفت که در جلسه امروز اعضای شورای مرکزی بر لزوم رعایت خطوط قرمز تبیین شده از جانب مقام معظم رهبری تاکید کردند و آشفتگی در جبهه مقابل را نتیجه مقاومت ملت ایران، تدابیر رهبری و قدرت دیپلماسی دانستند.

صفر نعیمی رز در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی ایسنا در تشریح جلسه صبح امروز شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت، گفت: در این جلسه موارد مربوط به موضوع هسته‌ای و مذاکرات 1+5 مطرح شد از جمله آن این بود که اقدام سناتورها جو بی‌اعتمادی را افزایش داد و همین دلیل تیم مذاکره کننده باید با دقت بیشتری به موضوع بیندیشد.

وی افزود: در این جلسه بر این موضوع تاکید شد که طرف مقابل قصد بر هم زدن مذاکرات را دارد البته نهایتا نامه سناتورها به نفع ما بود چون مشخص شد که مردم آمریکا نیز با تصویب مجلس سنا مخالف هستند.

سخنگوی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت ادامه داد: جمع بندی جلسه بر این بود که در جریان مذاکرات نکات مثبتی مشهود و ملموس است امید است مذاکرات به نتیجه برسد البته مسائل فنی پیشرفت چشم‌گیری داشته است.

نعیمی رز افزود: فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت ضمن تقدیر و تشکر از تیم مذاکره کننده بر رعایت خطوط قرمز تبیین شده از جانب رهبری تاکید دارد و آشفتگی در جبهه مقابل را نتیجه‌ی مقاومت ملت ایران و تدابیر رهبری و قدرت دیپلماسی می‌دانند.

به گفته‌ی نعیمی رز، در جلسه امروز این فراکسیون همچنین مسائل اقتصادی و معیشتی مردم و مسائل مربوط به بودجه و برنامه ششم توسعه نیز مورد بررسی قرار گرفت و محوریت برنامه ششم بر تولید قلمداد شد.

سخنگوی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت با بیان اینکه در این جلسه مسائل سیاست خارجی از جمله داعش و موفقیت‌های اخیر ارتش و نیروهای داوطلب مردمی عراق در بیرون راندن آنها از تکریت مورد بررسی قرار گرفت گفت که موضوع یمن نیز مورد بحث قرار گرفت.

وی افزود: در مورد عراق بزرگی عملیات و موفقیت حاصل شده ضربه سنگینی به داعش وارد کرده است در مورد یمن نیز موضوع اعمال فشار اقتصادی به یمن و پیش بینی عملیات نظامی بر این کشور و دامن زدن به ایجاد اختلافات بین شیعه و سنی در دستور کار قرار گرفته که اینها نیز در جلسه مورد بررسی قرار گرفت.

نعیمی رز در ادامه گفت که این فراکسیون ضمن تبریک موفقیت‌های اخیر به دولت و ملت عراق امیدوار است که با همین اتحاد و اتفاق مردم دولت عراق نسبت به انهدام باقیمانده این گروه تروریستی منحرف از اسلام اقدام کنند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل