بازدید 2912

وزیر کشور به حادثه کرمان رسیدگی کند

کد خبر: ۴۸۳۷۹۵
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۰ 15 March 2015
عضو مجمع نمایندگان استان کرمان از وزیر کشور خواست در خصوص حادثه کرمان و ضرب و شتم یک نفر جانباز، همانند حادثه شیراز پیگیری های لازم را داشته باشد.

به گزارش خانه ملت، حسین فتاحی در نشست علنی امروز (یکشنبه 24 اسفندماه) مجلس شورای اسلامی، با استناد به اصل 84 قانون اساسی اخطار داد و گفت: در شهر کرمان یکی از جانبازان دفاع مقدس و رزمندگان اسلام مورد ضرب و شتم 20 نفر از عوامل فتنه قرار گرفت ولی نه وزیر کشور دستور پیگیری این مسئله را داد و نه دیگران.

نماینده مردم شهربابک در مجلس شورای اسلامی افزود: هر ضرب و شتمی محکوم است و ما اتفاق شیراز را نیز محکوم می کنیم اما انتظار داریم وزیر کشور همانطور که در خصوص حادثه شیراز حساسیت به خرج داد، درباره حادثه کرمان هم دستور پیگیری دهد.

دکتر علی لاریجانی در پاسخ اخطار قانون اساسی این نماینده مجلس گفت: حتما وزیر کشور به این موضوع نیز رسیدگی کند تا تعدی در حق کسی نشود.

به گزارش خانه ملت، در هفته گذشته علی مطهری که به منظور سخنرانی در دانشگاه شیراز به این شهر سفر کرده بود مورد ضرب و شتم عده ای نیروهای تندرو و خودسر قرار گرفته بود که منجر به لغو سخنرانی وی در این شهر شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی