بازدید 2979
هفته ۲۵ بوندسلیگا

پیروزی پرگل بایرن مونیخ در زمین وردربرمن

کد خبر: ۴۸۳۷۵۸
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۸:۱۱ 15 March 2015
شاگردان پپ گواردیولا موفق شدند به راحتی در برابر رقیب خود به پیروزی برسند.

دو تیم در حالی به مصاف یکدیگر رفتند که بایرن مونیخ می‌توانست با پیروزی در این بازی، به نوعی کار خود برای قهرمانی را آسان کند و در طرف دیگر، وردربرمن فرصت این را داشت که شانس خود برای رسیدن به سهمیه اروپایی را امتحان کند. همچنین این بازی در حالی برگزار می‌شد که بایرن مونیخ در چهار بازی گذشته خود، ۲۴ گل را وارد دروازه برمن کرده بود.

در نیمه اول بازی، با توجه به اینکه وردربرمنی‌ها میزبان بازی بودند، بایرن نتوانست آن طور که باید قدرت نمایی کند؛ اما رفته رفته اوضاع به سود بایرن ‌گشت و توماس مولر موفق شد روی غفلت مدافعان وردربرمن، دروازه این تیم را باز کند (‌۲۴). این درحالی بود که وولف پیش از به ثمر رسیدن گل، به خوبی مانع گل زنی مولر شده بود، ولی ناهماهنگی مدافعان باعث به ثمر رسیدن این گل شد. پس از گل نیز هرچند اتفاق خاصی رخ نداد، ‌برتری بایرن در بازی باعث شد تا در لحظات پایانی نیمه، دیوید آلابا بتواند بار دیگر، روی حرکتی هنرمندانه از روی یک ضربه آزاد دروازه برمن را باز کند (‌‌۴۵) د تا خیال گواردیولا و شاگردانش آسوده شود.

با آغاز نیمه دوم اما، برمن به دنبال جبران مافات بود و بایرن که خیال خود را از نتیجه آسوده می‌دید، به دنبال مدیریت بازی بود. به همین دلیل به دنبال حملات برمنی‌ها، دفاع آن‌ها متزلزل ‌و فضای ضد حمله برای بایرن ایجاد می‌شد که کوسه‌های سرخ از یکی از همین فرصت‌ها به خوبی استفاده کردند و روی فرار زیبای توماس مولر و ضربه تمام کننده لواندوفسکی اختلاف را به سه گل رساندند («۷۶). زهر آخر مهاجم لهستانی بایرن اما در آخرین دقیقه ریخته شد و این بازیکن بار دیگر موفق شد روی پاس مولر، گل دوم خود را برای بایرن به ثمر برساند (» ۹۰).

شرح گل‌ها

 توماس مولر (برمن ۰ـ۱بایرن) («۲۴): توماس مولر با یک ضربه زیبا و فنی، موفق شد دروازه ولف را باز کند.

 آلابا (برمن ۰ـ۲بایرن) (» ۴۵): ضربه آزاد آلابا به زیبایی وارد دروازه برمن شد.

 لواندوفسکی (برمن ۰ـ۳بایرن) («۷۶): روی پاس چیپ مولر، لواندوفسکی با یک ضربه سر راحت دروازه برمن را باز کرد.

 لواندوفسکی (برمن ۰ـ۴ بایرن): دروازه خالی‌ای دیگر در اختیار لواندوفسکی قرار گرفته شد تا یان بازیکن به راحتی خود را در این بازی دو گله کند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار