بازدید 2250

شورای عالی جوانان در سال آتی پررنگ تر فعالیت کند

کد خبر: ۴۸۳۵۸۳
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۲ 14 March 2015
عضو هیات رئیسه فراکسیون جوانان مجلس شورای اسلامی از عملکرد دولت در حوزه جوانان در سالی که گذشت انتقاد کرد.

رحمت‌الله نوروزی در گفت‌وگو با خانه ملت، تاکید کرد: وزارت ورزش و جوانان، هیچ اقدام قابل دفاعی در زمینه جوانان انجام نداد. جوانان ایران زمین مشکلات متعددی در زمینه اشتغال، ازدواج، سربازی و غیره دارند که این وزارتخانه هیچ کاری برای آنها انجام نداده است.

نماینده مردم علی آباد کتول در مجلس شورای اسلامی افزود: اعتقاد دارم نباید از اول موضوع جوانان با بحث ورزش در یک وزارتخانه اقدام می‌شد. این کار باعث شد مشکلات جوانان که بسیار مهم است، در سایه ورزش و فوتبال قرار گیرد و حق جوانان کشور به واسطه توجه مسئولان به ورزش خورده شود.

عضو کمیسیون کشاورزی در مجلس نهم ادامه داد: این در حالی است که موضوع جوانان اینقدر گسترده است که باید سازمان و نهاد جدا و مستقلی باید متولی امر باشد.

وی به شورای عالی جوانان اشاره کرد و اظهار داشت: این شورا با ریاست حسن روحانی تشکیل شده است اما در سال 93 خروجی نداشت و هیچ کدام از مشکلات جوانان این مرز و بوم رفع نشده است.

عضو هیات رئیسه فراکسیون جوانان تاکید کرد: انتظار می‌رود در سال جدید، توجه مسئولان به حوزه جوانان که بیشترین جمعیت کشور را به خود اختصاص داده‌اند بیشتر باشد. قبول داریم که مشکلات اقتصادی زیادی بر کشور متحمل شده است اما نباید در اولویت بندی، بحث جوانان فراموش شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها
آخرین اخبار