بازدید 4533

جلسه ویژه بورسی‌ها با ۶ پالایشگاه

مسئولان سازمان بورس امروز شنبه برای تعیین تکلیف بازگشایی نماد پالایشگاه ها در بورس، جلسه‌ای با مدیران ۶ شرکت پالایشی برگزار خواهند کرد.
کد خبر: ۴۸۳۵۶۶
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۱ 14 March 2015
مسئولان سازمان بورس امروز شنبه برای تعیین تکلیف بازگشایی نماد پالایشگاه ها در بورس، جلسه‌ای با مدیران ۶ شرکت پالایشی برگزار خواهند کرد.

به گزارش مهر، مسئولان سازمان بورس امروز شنبه برای بازگشایی مجدد نماد پالایشگاه ها در بورس و فرابورس با مدیران ۶ شرکت پالایشی جلسه ای برگزار خواهند کرد تا بالاخره طلسم بازگشایی نماد این شرکت ها شکسته شود.  

پیش از این اعلام شده بود که نماد پالایشی ها و پتروشیمی ها امروز شنبه و یا حداکثر تا روز یکشنبه (فردا) بازگشایی می شود تا پس از ماه ها سهامداران این شرکت ها بتوانند سهام آنها را معامله کنند.

در هفته گذشته اطلاعات ۶ پالایشگاه اصفهان، بندرعباس، تبریز، تهران، لاوان و شیراز به بورس ارائه شد و قرار است در جلسه امروز تصمیم گیری های نهایی برای بازگشایی نماد پالایشگاه ها اتخاذ شود.

مسئولان سازمان بورس مطرح می کنند که برای اعلام قیمت خوراک و فرآورده های نفتی به پالایشگاه پیگیری های روزانه و مستمری را انجام داده اند و ابلاغیه قیمت‌ها به همه شرکت‌ها ارسال شده است.

همزمان با این رویداد، سازمان بورس از ۶ پالایشگاه پذیرفته در بورس و فرابورس خواست تا آخرین اطلاعات مربوط به تولید و فروش سال جاری را منتشر کنند تا همگان در جریان باشند. از سوی دیگر، به مدیران این شرکت‌ها اعلام شد تا با لحاظ کردن قیمت‌های اعلامی، صورت‌های مالی سال‌جاری و بودجه ۹۴ را تهیه کنند.

همچنین سازمان بورس در تلاش است که نماد این ۶ شرکت پالایشگاهی را به صورت همزمان در یک روز بازگشایی کند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار