بازدید 2419

آمریکا هیچ عزمی برای مقابله با داعش ندارد

کد خبر: ۴۸۳۴۸۴
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۱ 14 March 2015
عضو کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس، با بیان اینکه آمریکا و همپیمانان غربی و عربیش تنها به‌دنبال مدیریت داعش در منطقه هستند، گفت: ایالت متحده با استفاده از گروه‌های تروریستی و افراطی به‌دنبال کسب منافع خود در منطقه است و هیچ عزمی برای مقابله با این گروه‌ها ندارند.

محمدحسن آصفری در گفت‌وگو با خانه ملت، در واکنش به حمله جنگنده‌های آمریکا به مقر ارتش عراق، گفت: اقدامات آمریکا در چند ماه اخیر در کشور عراق نشان می‌دهد که آمریکا به‌جای مقابله با داعش، تنها به‌دنبال حمایت سیاسی، مالی و لجستیکی از این گروه تروریستی است.

نماینده مردم اراک و کمیجان در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: در حدود یک سال اخیر سال شاهد هستیم که آمریکا با استفاده از بالگرد و هواپیماها، محموله‌های نظامی و تسلیحاتی را به داعش رسانده و در نهایت اعلام می‌کنند که در مختصات فرود تجهیزات اشتباه کرده‌اند، این در حالی است که خطای ارتش آمریکا با اتکا به فناوری‌های نوین بسیار پایین است.

وی افزود: از طرف دیگر بر اساس اطلاعات واصله در عملیات آمرلی، آمریکا به جای بمباران مواضع داعش، حدود 200 تا 500 کیلومتر دورتر را هدف قرار داد که بر اثر این اقدام آسیب‌هایی به ارتش عراق وارد شد.

آصفری با اعلام اینکه آمریکا و همپیمانان غربی و عربیش تنها به‌دنبال مدیریت داعش در منطقه هستند، تصریح کرد: ایالت متحده با استفاده از گروه‌های تروریستی و افراطی به‌دنبال کسب منافع خود در منطقه است و هیچ عزمی برای مقابله با این گروه‌ها را ندارد.

عضو کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس، با بی اثر خواندن ائتلاف به اصلاح مبارزه با داعش، تصریح کرد: تنها راه نابودی داعش در عراق، وحدت و تلاش ملت و نیروهای نظامی این کشور است.

به گزارش خانه ملت، یک افسر ارتش عراق اخیرا اعلام کرده بود که جنگنده های آمریکا مقر «هنگ دوم از تیپ 50 از لشگر 14» ارتش عراق در الانبار را قبل از ظهر چهارشنبه هدف گرفتند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان