بازدید 4398

حفظ اشتغال یکی از اولویت‌ها در دولت است

کد خبر: ۴۸۳۱۹۶
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۴ 12 March 2015
نماینده مردم شهرستان‌های خرم‌دره، ابهر و سلطانیه گفت: در حال حاضر حفظ اشتغال یکی از اولویت‌ها در دولت است.

به گزارش ایسنا، محمدرضا خان‌محمدی در جمع اصناف و بازاریان شهرستان خرم‌دره با اشاره به این‌که «چارچوب اقتصادی کشور نیاز به ترمیم دارد» اظهار کرد: از وضعیت اقتصادی فعلی کشور علاوه بر بیکاران، اصناف نیز متضرر می‌شوند، زیرا هم فروش آن‌ها نصف شده و هم درآمدشان توزیع می‌شود.

وی در ادامه با بیان این‌که «10 درصد بودجه کشور به حوزه عمرانی اختصاص‌ یافته است» تصریح کرد: یکی از دلایل عمده اینکه کشورهای پیشرفته درآمد بالایی دارند این است که یکی از منابع درآمدی آن‌ها مالیات بر درآمد است که به ‌صورت پلکانی می‌تواند کشور را اداره کند.

وی، پرداختن به حرفه‌های صنعتی مختلف را یکی از دلایل توفیق نیافتن کشورمان در برخی حرفه‌ها دانست و افزود: در حال حاضر 250 حرفه صنعتی در کشور در حال فعالیت است که مانع موفقیت در برخی زمینه‌ها شده است که می‌توان این حرفه‌ها را بر حسب مزیت‌های کشور مانند کشور کره‌جنوبی احصا کرد.

خان‌محمدی با تأکید بر این‌که «به دلیل شرایط اقتصادی حاکم بر کشور ایجاد اشتغال به ‌ندرت صورت می‌گیرد» گفت: یکی از مسائلی که در این حیطه به آن توجه ویژه شده است حفظ اشتغال است که با اقدامات صورت گرفته خوشبختانه استان زنجان جزو استان‌هایی است که بیشترین میزان حفظ اشتغال در آن صورت گرفته است.

وی با اشاره به این‌که «بودجه خوبی در اختیار وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی قرار داده ‌شده است» از سفر نایب‌ رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در آینده نزدیک به این منطقه خبر داد و افزود: پیگیر حل مسائل و مشکلات شهرستان در همه بخش‌ها هستیم، ولی متأسفانه مشکل کمبود اعتبار در کشور مانع اجرای بعضی از طرح‌ها می‌شود.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر