بازدید 1959

والنسیا از شیاطین سرخ عذرخواهی کرد

کد خبر: ۴۸۲۹۹۰
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۸ 11 March 2015
 هافبک اکوادوری تیم فوتبال منچستریونایتد بابت اشتباه خود در بازی خانگی تیمش برابر آرسنال از هواداران عذرخواهی کرد.

به گزارش تسنیم، آنتونیو والنسیا از هم‌تیمی‌های خود و هواداران منچستریونایتد بابت اشتباهی که در بازی دوشنبه شب گذشته شیاطین سرخ برابر آرسنال در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی انگلیس داد و باعث باخت خانگی تیمش شد عذر خواست.

اشتباه والنسیا در ارسال یک پاس رو به عقب، عملاً آخرین فرصت شیاطین سرخ را برای کسب جام در فصل جاری گرفت و آن زمانی که بود که پاس او را دنی ولبک در نیمه راه قطع کرد و گل دوم پیروزی 2 بر یک آرسنال را زد. پیش از این هم والنسیا در نیمه اول با ارائه یک عملکرد ضعیف به الکس چمبرلین اجازه داد پاس گل اول توپچی‌ها را به مونرئال بدهد.

به همین دلیل والنسیای 29 ساله در صفحه شخصی خود در یکی از شبکه‌های اجتماعی از هواداران منچستریونایتد عذرخواهی کرد و نوشت: می‌خواهم از هم‌تیمی‌هایم و هواداران منچستریونایتد عذرخواهی کنم. فردا یک روز دیگر است و من به کارم ادامه می‌دهم.

بازی بعدی شیاطین سرخ که تنها هدف باقی‌مانده‌شان در این فصل ماندن در جمع 4 تیم بالای جدول رده‌بندی لیگ برتر تا پایان فصل و کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپای فصل آینده است، جدال با تاتنهام در اولدترافورد در هفته بیست و نهم لیگ برتر است.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل