بازدید 18551

بگم بگم این است؛ به داد مردم برسید!

بگم بگم این‌هاست، نه اینکه با تخریب و از بین بردن جناح‌های مخالف در فکر انتخابات یا بهره‌برداری‌های سیاسی از آن باشیم، هر کس تخلفی کرده، اسناد و مدارک آن را به دادگاه بدهند و قوه قضاییه به آن رسیدگی کند. اگر هم مدرک قابل قبولی بود، قانون آن را به مردم اعلام می‌کند.
کد خبر: ۴۸۲۶۹۳
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۱:۵۸ 10 March 2015
بگم بگمچند روز پیش بود که وزیر کشور نسبت به ورود «پول کثیف» به حوزه سیاست و قدرت هشدار داده‌ و گفته بود: با حضور و ورود این پول‌ها به حوزه سیاست ‌روبه‌رو هستیم.

وی همچنین تأکید کرده بود: ‌اگر این پول‌ها کنترل نشود، به همه حوزه‌ها وارد خواهد شد. اگر هشیار و مواظبت نباشیم، قاچاق و تروریست به دنبال کسب قدرت برای ایجاد حاشیه امن خواهد بود و برای این موضوع پول نیز خرج می‌کنند.

به گزارش «تابناک»، پس از این اظهارات اکبر ترکان، مشاور ارشد رئیس‌جمهور‌ گفته بود افراد دولت قبلی هر اسمی روی خودشان بگذارند و هر ائتلافی برای انتخابات‌ انجام دهند، نمی‌توانند از پول‌های کثیفی که به دست آورده‌اند، تبری بجویند. به گفته وی، آن‌ها با این پول‌های کثیف می‌خواهند در آوردگاه‌های سیاسی سال ۹۴ شرکت کنند و اینکه سال ۹۴ ما سکوت کنیم و چیزی نگوییم و نقاب از چهره کسی برنداریم، درست نیست.

در تازه‌ترین اتفاق نیز روز گذشته، محمد اشرفی اصفهانی گفته است ‌این پول‌ها فقط مربوط به دولت احمدی‌نژاد است، زیرا اگر در دولت‌های قبل چنین مسائلی بود، احمدی‌نژاد پیش‌دستی و یک کلاغ و چهل کلاغ می‌کرد. حالا نوبت ماست که بگم‌، بگم‌ها را شروع کنیم.

در زمان دولت قبلی، فضای بگم بگم در کشور به حدی بود که باعث ایجاد التهاب و تشنج در بین مردم شده بود؛ اما در آغاز دولت جدید، مسئولان این دولت قول داده بودند ‌چنین فضایی را در جامعه‌ از بین ‌ببرند و اجازه نخواهند داد، ‌کسانی در جامعه با این گونه رفتار‌ها شروع به بهره‌برداری‌های سیاسی کند.

اما امروز پس از گذشت بیش از یک سال از عمر دولت، مسئولان همین دولت، روی به تهدید و بگم بگم آورده‌اند و حتی بر این عقیده هستند که اکنون نوبت آنهاست که بگم بگم کنند.

امیر خجسته در گفت‌و‌گو با تابناک در خصوص این موضوع اظهار داشت: بگم بگم از طرف هر که باشد، پذیرفته نیست. مردم از شنیدن بگم بگم تنفر دارند، این بگم بگم‌ها بوده که امروز مشکلات جامعه ما را به اینجا رسانده است، امروز مشکل اصلی ما در جامعه معیشت مردم ماست.

به جای این گونه حرف‌ها و بگم بگم‌ها چه در گذشته و چه در آینده باید به بدبختی و فشار‌هایی که بر دوش مردم است، فکر کنیم. مردم دیگر بگم بگم نمی‌خواهند. آن‌ها از مسئولان انتظار دارند ‌مشکلات معیشتی و اقتصادی و اشتغال را در جامعه حل کنند، امروز جامعه نیاز به آرامش دارد.

وی گفت: اگر کسی تخلفی کرده، ‌خیلی راحت و رک به قوه قضاییه و مردم اعلام کند. بگم بگم کردن، یعنی ملتهب نمودن جامعه و حاشیه‌سازی و آشفته‌سازی فضای کشور. اگر راست می‌گویید بازار را کنترل کنید و به داد مردم برسید؛ این‌ها بگم بگم است.

رئیس کمیسیون امور داخلی گفت: هر ‌که تخلفی کرده ‌با آن برخورد کنند. در گذشته هر اتفاقی افتاده تمام شده ‌و کسی هم که در آینده می‌آید، باید به آرامش و وحدت جامعه فکر کند. اکنون ‌در اوضاع خاص اقتصادی قرار داریم و از سوی دیگر، در حال مذاکره با قدرت‌های جهانی برای احقاق حق خود هستیم و نیاز است که همه پشت هم بایستیم.

وی گفت: بگم بگم این‌هاست، نه اینکه با تخریب و از بین بردن جناح‌های مخالف در فکر انتخابات یا بهره‌برداری‌های سیاسی از آن باشیم، هر کس تخلفی کرده، اسناد و مدارک آن را به دادگاه بدهند و قوه قضاییه به آن رسیدگی کند. اگر هم مدرک قابل قبولی بود، قانون آن را به مردم اعلام می‌کند.

مردم هیچ رودربایستی با کسی ندارند، نیاز هم نیست ‌با این گونه گفته‌ها جامعه ملتهب شود. قانون در کشور ما وجود دارد و نباید با آبروی مسئولان بازی کرد، مسئولان نباید با ایجاد آشوب، فضای آلوده جامعه را متشنج کنند، به جای این کار‌ها، بگم بگم را در حل مشکلات مردم به کار گیرند.

کسی که در جامعه اختلاس کرده است، نباید با رأفت با او برخورد کرد. باید کسانی که تخلفی دارند، با آن‌ها برخورد جدی شود. قانون ما با کسی تعارف ندارد و به متخلف رحم نمی‌کند و با آن برخورد جدی خواهد داشت.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر