بازدید 3896

تأثیر فضای مجازی برای ترویج مد و لباس ایرانی

کد خبر: ۴۸۲۶۰۸
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۱ 10 March 2015
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: بخش های دانشگاهی می توانند با طراحی های علمی نقش بسزایی در افزایش کیفیت لباس هایی با طرح ایرانی و اسلامی باشند.

سید رمضان شجاعی کیاسری در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به اهمیت برگزاری جشنواره های مد و لباس گفت: جشنواره های مد و لباس با الگوی ایرانی و اسلامی می تواند صحنه رقابت را برای طراحان ایجاد کند.

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی در ادامه به فعالیت های صداوسیما جهت ترویج مد و لباس ایرانی اشاره و عنوان کرد: تا کنون مؤسسه های طراحی مد عملکرد نسبتا خوبی داشته اند که البته این انتظار می رود تا منطق بر الگوهای اسلامی و ایرانی حرکت خود را ادامه دهند.

وی با تأکید بر نقش بخش های علمی و دانشگاهی در طراحی مد گفت: بخش های دانشگاهی می توانند با طراحی های علمی نقش بسزایی در افزایش کیفیت لباس هایی با طرح ایرانی و اسلامی باشند.

شجاعی کیاسری در ادامه با اشاره به روش های ترویج مد و لباس ایرانی، یادآور شد: فضای مجازی یکی از مهم ترین فضاهایی است که می تواند سهم قابل توجهی در انتقال سلیقه باشد لذا لازم است از این ظرفیت جهت ترویج طراحی های مد و لباس ایرانی استفاده شود.

وی اضافه کرد: لازم است برای دائمی کردن این جشنواره ها و یا برگزاری با فاصله زمانی کوتاه تر اقدام شود تا به طور کامل در میان مردم جایگاه خود را پیدا کند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در پایان با اشاره به یکی از مشکلات موجود در حوزه طراحی مد و لباس خاطرنشان کرد: تا کنون شاهد جزیره ای کار کردن مسئولان مختلف این حوزه از دانشگاه ها، بخش صنعتی و بخش طراحی و هنری بوده ایم که لازم است مدیران اجرایی به سمت همکاری بیشتر این دستگاه ها بروند تا نتیجه مطلوب در این زمینه کسب شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار