بازدید 2072

درخشان: با تیم اصلی به مسجد سلیمان می‌رویم

کد خبر: ۴۸۲۵۵۲
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۶ 10 March 2015
سرمربی تیم پرسپولیس می‌گوید با تیم اصلی مقابل نفت مسجد سلیمان به میدان می‌رود.

حمید درخشان در گفت‌وگو با ایسنا درباره شکست پرسپولیس مقابل تراکتورسازی تبریز اظهار کرد:‌ با وجود بازی خوب و منطقی که ارائه کردیم، شکست خوردیم. هر کسی بازی ما مقابل تراکتورسازی را دیده باشد به این موضوع اذعان دارد که ما فرصت‌های زیادی را به دست آوردیم اما نتوانستیم از این فرصت‌ها به خوبی استفاده کنیم.

او همچنین درباره اشتباه بابک حاتمی گفت: بابک اشتباهی در بازی انجام داد اما به اعتقاد من از این گونه اشتباهات مدافعان بزرگ دنیا هم انجام می دهند. قبول دارم شاید اعتماد به نفس تیم ما زیاد بالا رفته است ما باید خودمان را کنترل کنیم و برای کسب موفقیت تلاش کنیم.

سرمربی تیم پرسپولیس در ادامه درباره دیدار پرسپولیس مقابل نفت مسجد سلیمان اظهار کرد: حال که تاریخ این بازی را عقب نینداخته‌اند مجبوریم در تاریخ مقرر بازی کنیم اما مطمئن باشید این موضوع به تیم ما ضربه خواهد زد. ما مجبوریم با تیم اصلی مقابل نفت مسجد سلیمان قرار بگیریم. واقعاً برایم جای سوال است که چرا سازمان لیگ این بازی را به تعویق نینداخت.

درخشان همچنین درباره محرومیت عباس‌زاده نیز گفت: از باشگاه خواسته‌ام تا این موضوع را پیگیری کند. ما به عباس‌زاده نیاز داریم و محرومیت او باید هرچه زودتر برطرف شود.

سرمربی پرسپولیس در پایان به دیدار آتی این تیم برابر النصر اشاره کرد و افزود: ما بازی سختی در آنجا داریم. درست که تیم النصر انتهای جدول گروه ماست اما یکی از مدعیان صعود است. امیدوارم بتوانیم روند خوبمان در آسیا را ادامه دهیم و با دست پر از زمین مسابقه خارج شویم.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان