بازدید 7566
۱

پاسخ بانک مرکزی به مخاطب ارومیه ای

کد خبر: ۴۸۲۵۲۵
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۹ 10 March 2015
با تشکر،سرویس با بینندگان ، مطلب زیر توسط یکی از کاربران تابناک و از طریق ایمیل اختصاصی با بیینندگان ( karbar@tabnak. ir ) برای سایت ارسال شده است. تابناک بر حسب کارکرد رسانه ای خود، تلاش خود را برای پاسخگویی سازمان و مسئولان مرتبط با این درخواست به عمل آورد که نتیجه این پیگیری در قالب گزارش زیر برای اطلاع مخاطب محترم منتشر می گردد.

طرح مشکل:
با سلام
احتراماً اینجانب در تاریخ 87/09/14جهت استفاده از تسهیلات بانک مسکن (18 میلیون تومان ) حسابی با مبلغ 10 میلیون تومان در شعبه شهید امینی بانک مسکن ارومیه افتتاح کردام ودر تاریخ 88/12/11  هفت میلیون از همان مبلغ را برداشت کردم 3 میلیون از پولم در بانک باقی ماند. به هر ترتیب نتوانستم از مبلغ تسهیلات جهت خرید ساخت منزل  تا این تاریخ استفاده نمایم . به جهت نیاز به پول در تاریخ93/09/06به بانک جهت تسویه حساب مراجعه کردام و گفتند برای کل پول شما مبلغ 1200000 تومان سود تعلق می گیرد گفتم چطور زمانی که من حساب باز کردم گفتند درصورت عدم استفاده از تسهیلات برای شما سود کوتاه مدت (اگر درست خاطرم باشد 12 درصد ) منظور می کنیم . آیا این درست است و زمانی که قسط یک نفر1 یا 2 ماه عقب بیافتد به همه جا اطلاع  میدهند و مبلغ زیادی از بابت دیر کرد مطالبه می نمایند.از شما خواهشمندام اینجانب را راهنمایی فرمایید .

پاسخ:
باسلام
احتراما،بازگشت به نامه شماره113/320 درخصوص تقاضای مخاطب محترم به استحضار می رساند هدف از افتتاح حساب صندوق پس انداز مسکن استفاده از تسهیلات خرید یا ساخت مسکن می باشد که واریز وبرداشت آن (همانند حساب های کوتاه مدت عادی)بلامانع است از طرفی درصورت انصراف دارندگان این حسابها از دریافت تسهیلات،حساب فوق همانند حساب کوتاه مدت لحاظ گردیده ونسبت به محاسبه سود سپرده گذاری کوتاه مدت عادی به روش ساده اقدام می گردد که به موجب بررسی واعلام مدیریت شعب استان آذربایجان غربی بانک مسکن بابت فسخ حساب نامبرده درتاریخ93/09/17 مبلغ 24/754/377 ریال سود کوتاه مدت محاسبه وبه نامبرده پرداخت شده است.

اداره روابط عمومی
عزیز حاجی علیاری       مهدیه نعیمی تبریزی

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۱
از مسئولین میخواهیم به اوضاع بانکهای ارومیه رسیدگی کنند وقتی قسط عقب میفتد به زمین و زمان خبر میدهند این واقعا زشت است مگر با این اوضاع اقتصادی جامعه واین همه ضمانت که داده ایم اگر میلیاردها پول از سیستم بانکی می دزدند باید بیفتید به جان مردم تا کسر بودجه را تامین کنید ؟؟ من از بانکهای ارومیه ازین بابت ناراضی هستم
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس