بازدید 2062

رکورد بد رونالدو در 8 دیدار اخیر رئال مادرید

کد خبر: ۴۸۱۹۷۸
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۷ 08 March 2015
مهاجم پرتغالی قوهای سپید در 8 دیدار اخیر تیمش میانگین بسیار بدی در زدن شوت به سمت دروازه حریفان داشته است.

به گزارش ایسنا، کریستیانو رونالدو در چهار دیدار از هشت دیدار اخیر تیمش نتوانسته شوتی به سمت دروازه حریفان بزند. او مقابل تیم‌های اسپانیول، کوردوبا، آتلتیکو مادرید و بیلبائو نتوانست یک شوت داخل چهارچوب هم بزند که آماری بسیار بد برای این بازیکن به حساب می‌آید. تعداد گل‌هایی که او در این هشت دیدار نیز به ثمر رسانده، به عدد چهار می‌رسد.

رئال مادرید از آغاز سال 2015 یازده بار در لیگ فوتبال اسپانیا به میدان رفته است. این تیم در دو دیدار مقابل رئال سوسیداد و سویا رونالدو را به دلیل اخراج در دیدار با کوردوبا در اختیار نداشته است. پس از شکست رئال در نخستین دیدار فصل در سال جاری مقابل والنسیا که تک گل رونالدو برای جلوگیری از باخت تیمش کافی نبود، رئال در هشت دیدار دیگر به میدان رفته است.

پس از آن و در رویارویی رئال مادرید با اسپانیول که به برتری سه بر صفر رئال انجامید، رونالدو نتوانست گلزنی کند. در دیدار با ختافه اما رونالدو دو بار گلزنی کرد تا تیمش سه بر صفر پیروز شود اما در پیروزی دو بر یک رئال مقابل کوردوبا رونالدو هرگز نتوانست یک شوت به سمت دروازه حریف بزند و در نهایت هم از زمین مسابقه اخراج شد. پس از گذراندن دو جلسه محرومیت از همراهی تیمش به خاطر آن اخراج، رونالدو در دیدار با آتلتیکو مادرید به ترکیب تیمش بازگشت اما همان رکورد بد گلزنی‌اش را ادامه داد تا رئال هم در آن دیدار با نتیجه چهار بر صفر شکست بخورد. میگل آنخل مویا، دروازه‌بان روخی‌بلانکو در آن دیدار به هیچ وجه توسط رونالدو به دردسر نیفتاد.

در سه دیدار اخیر رئال مادرید، رونالدو فقط یک شوت در هر دیدار به سمت دروازه حریفان زده است. در دیدار نخست، رئال میزبان دپورتیوو لاکرونیا بود که رونالدو یک شوت به سمت دروازه حریف زد اما موفق به گلزنی نشد. رئال آن دیدار را با حساب دو بر صفر به سود خود پایان داد. در پیروزی دو بر یک رئال در خانه الچه نیز رونالدو یک شوت به سمت دروازه زد که یکی از آنها گل شد. در تساوی یک بر یک هفته گذشته رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو مقابل ویارئال، رونالدو 6 شوت به سمت دروازه حریف زد که تنها یکی از آنها در چهارچوب بود و وارد دروازه زیر دریایی‌های زرد شد. در دیدار پایانی هم که به شکست یک بر صفر رئال مقابل بیلبائو انجامید، رونالدو در حالی سن مامس را ترک کرد که هیچ شوتی به سمت دروازه نزده بود.

رونالدو در سال 2015 تنها پنج گل در لیگ فوتبال اسپانیا زده که این تعداد، هفت گل کمتر از لیونل مسی است. با این حال، رونالدو هنوز هم با 30 گل در صدر جدول رده بندی بهترین گلزنان قرار دارد و تنها سه گل بیشتر از مسی زده است.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل