بازدید 2585
۲
از دفعه بعد همه چیز را می‌گویم

واکنش کبیر به حکم کمیته انضباطی

کد خبر: ۴۸۱۶۲۸
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۸:۴۶ 07 March 2015
سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان در واکنش به حکم کمیته انضباطی گفت: اگر آقایان اینطور دوست دارند، لیگ را بدون تیم شهرداری گرگان برگزار کنند.

به گزارش تسنیم، اسدا... کبیر در مورد اینکه اعلام شده کمیته انضباطی فدراسیون بسکتبال به دلیل اتفاقات رخ داده در دیدار دو تیم شهرداری گرگان و مهرام در هفته ششم لیگ برتر بسکتبال، شهرداری را به محرومیت از 3 بازی خانگی و 5 میلیون تومان جریمه نقدی محکوم کرده است اظهار داشت: من از عملکرد فدراسیون بسکتبال و کمیته انضباطی آن تعجب می‌کنم چون هیچکدام از طرفین را به جلسه کمیته انضباطی دعوت نکردند. ما خودمان از مهرام و ناظر بازی شکایت کردیم و شکایت خود را با عکس و فیلم به فدراسیون ارسال خواهیم کرد.

وی ادامه داد: به فدراسیون اعلام کرده بودیم که اگر نماینده ما در جلسه حضور نداشته باشد، هیچ حکمی برای ما قابل قبول نیست. کجای دنیا لیگ را بدون تماشاگر برگزار می‌کنند؟! به نظر ما مقصر اصلی تیم مهرام بوده و ناظری که از همان اول برای ما خط و نشان می‌کشید و ما را مقصر می‌دانست. قبول دارم که تماشاگران ما هم اشتباه کردند ولی هر چیزی هم حدی دارد. اگر آقایان اینطور دوست دارند، لیگ را بدون تیم شهرداری گرگان برگزار کنند.

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان گفت: وقتی بازیکن ملی پوش مهرام به بازیکن ما فحاشی می‌کند چه می‌توان کرد؟! ما تا حالا حرمت نگه داشتیم ولی حس می‌کنم از این اخلاق ما سوءاستفاده می‌شود. با این اوضاع از دفعات بعدی همه حقایق را در مورد اتفاقاتی که می‌افتد، می‌گویم.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
1
1
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار