بازدید 1962

گزارش تمرین استقلال

کد خبر: ۴۸۱۶۲۰
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۸:۴۰ 07 March 2015
تمرین تیم فوتبال استقلال در غیاب سرمربی این تیم و تعدادی از بازیکنان اصلی آبی‌پوشان برگزار شد.


به گزارش فارس، تیم فوتبال استقلال که برای دیدار با نفت تهران آماده می‌شد از ساعت 16 امروز در حالی برنامه‌های تاکتیکی خود را پیگیری کرد که امیر قلعه‌نویی برای تماشای دیدار نساجی قائم‌شهر و فولادنوین اهواز راهی قائم‌شهر شده است. وی به همین دلیل در محل تمرین حاضر نبود. البته تعداد زیادی از بازیکنان  هم امروز در کمپ حجازی حاضر نشدند. امیر حسین صادقی، حنیف‌ عمران‌زاده، خسرو حیدری، امید ابراهیمی، محسن فروزان، میلاد فخرالدینی و یعقوب کریمی نفراتی بودند که در تمرین امروز تیم‌شان حضور نداشتند.

* میلاد نوری که در ترکیب اصلی استقلال در بازی دیروز حاضر بود در کمپ حاضر شد اما با آبی‌پوشان تمرین نکرد.

* هدیه عضو هیأت مدیره آبی‌پوشان به بازیکنان استقلال یکی از سوژه‌های تمرین امروز این تیم بود. کادر فنی و بازیکنان هنگامی که وارد زمین می‌شدند پیرامون این اتفاق صحبت می‌کردند. به طور مثال یکی از مربیان استقلال مدعی شد هدیه نفیس یعنی ساعت و یا گوشی موبایل اپل نه یک قاب گوشی که قیمت روی آن هم رویش حک شده بود. تعدادی از بازیکنان استقلال هم در این مورد صحبت می‌کردند و می‌گفتند ما خودمان وقتی به کشور کره جنوبی سفر کردیم این قاب‌های گوشی 3 هزار تومان بود ولی دوستان می‌گویند 500 هزار تومان بابت این بسته هزینه شده است. چرا به جای این بسته‌ها پولش را به ما ندادند.

* کریم بوستانی امروز مربی استقلال امروز با وحید طالب‌لو و فرزین گروسیان به صورت اختصاصی تمرین می‌کرد.

* فریدون زندی که در تمرینات روزهای گذشته آبی‌پوشان حاضر می‌شد امروز به کلینیک دکتر نوروزی رفت و به این دلیل در تمرین حضور نداشت.

* در ابتدای تمرین امروز جواد زرینچه چند دقیقه‌ای با بازیکنان صحبت کرد و سپس آنها در اختیار مربی بدنساز قرار داد. همچنین بازیکنان بعد از گذشت دقایقی در قالب دو گروه در نیمی از زمین فوتبال درون‌تیمی بازی کردند که ضربه محکم یکی از بازیکنان جوان را وحید طالب‌لو با مشت دفع کرد که این موضوع با تشویق سایر مربیان استقلال روبرو شد.

* حدود 50 نفر از طرفداران استقلال در تمرین امروز تیم حضور داشتند.

* آرش برهانی و رضا عنایتی که به همراه سجاد شهباز‌زاده 3 بازیکن اصلی استقلال در تمرین امروز بودند در گوشه‌ای از زمین بازی تنیس‌فوتبال انجام دادند.

* بازیکنان تیم استقلال در حین شروع تمرین پیرامون این موضوع صحبت می‌کردند که آیا بازی با نفت تهران برگزار می‌شود یا خیر.

* میرشاد ماجدی سرپرست تیم فوتبال استقلال در اواخر تمرین امروز در کمپ زنده‌یاد حجازی حاضر شد.

به گزارش فارس تمرینات تیم فوتبال استقلال فردا برای دیدار با نفت تهران پیگیری خواهد شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل