بازدید 1542

امیدواری دی متئو به بازی برگشت با رئال مادرید

کد خبر: ۴۸۱۵۳۶
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۹ 07 March 2015
سرمربی شالکه در گفت و گو با سایت یوفا به صحبت در مورد سرمربی اش در تیم ملی فوتبال ایتالیا و رویارویی با رئال مادرید در دور یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا پرداخت.

به گزارش ایسنا، شالکه پس از گذشت 23 هفته از بوندسلیگا با کسب 35 امتیاز در رده پنجم جدول رده بندی قرار گرفته است. این تیم به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا هم راه یافته و در دیدار رفت این مرحله مقابل رئال مادرید با نتیجه دو بر صفر در خانه شکست خورده است.

روبرتو دی متئو بر این باور است که تیمش با وجود چنین شکستی این توانایی را دارد که در دیدار برگشت نتیجه مناسبی گرفته و راهی مرحله یک چهارم نهایی شود. وی در این باره گفت: هنوز هم می توانیم نتیجه دلخواهمان را بگیریم اما برای به دست آوردن چیزی که می خواهیم، آن هم مقابل تیمی مانند رئال مادرید باید روز خوبی را پشت سر بگذاریم. امیدوارم آنها هم در رویارویی با ما در بهترین شرایط خود قرار نداشته باشند.

با توجه به این که شاگردان دی متئو در ورزشگاه خانگی خود نمایش خوبی مقابل رئال مادرید نداشتند اما سرمربی ایتالیایی شالکه به دفاع از آنها پرداخت. وی در این باره عنوان کرد: ما تیم خوبی هستیم و شاگردانم قصد داشتند نمایش خوبی را ارائه کنند. آنها در سانتیاگو برنابئو هم تلاش می کنند بهترین عملکردشان را به نمایش بگذارند. اگر آنها بتوانند روز خوبی را بگذرانند، تیم ما هم می تواند به نتیجه های مثبت این رویارویی فکر کند.

دی متئو که با سایت یوفا گفت و گو می کرد، سپس به صحبت در مورد خودش و دوران مربیگری پرداخت. او از آریگو ساچی به عنوان مربی ای یاد کرد که در فلسفه فوتبالی وی تاثیر ژرفی داشته است. او به رود گولیت هم اشاره کرد و شیوه وی را ستود. دی متئو که با چلسی موفق شده است در لیگ قهرمانان اروپا عنوان قهرمانی را کسب کند در این خصوص گفت: هواداران شالکه از این که تیم ما در لیگ قهرمانان اروپا مقابل تیم های بزرگ به میدان می رود احساس خوبی دارند. تیم هایی مانند رئال مادرید و چلسی به ولتینس آره نا می آیند. این موضوع برای آنها نسبت به بازی هایی که در بوندسلیگا دارند تا حدی متفاوت است.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل