بازدید 4810
وزارت خارجه آمریکا:

ایمیل‌های‌کلینتون‌در‌اختیار‌عموم‌قرار‌خواهد‌گرفت

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا اعلام کرد هزاران ایمیل وزیر خارجه سابق این کشور در دست بررسی است تا برای انتشار آماده شوند.
کد خبر: ۴۸۱۳۵۵
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۲:۵۷ 06 March 2015
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا اعلام کرد هزاران ایمیل وزیر خارجه سابق این کشور در دست بررسی است تا برای انتشار آماده شوند.

 به گزارش تسنیم، ماری هارف، سخنگوی وزارت خارجه آمریکا، در کنفرانس خبری روزانه خود، حمله امروز (جمعه) به صهیونیست‌ها در اراضی اشغالی فلسطین را که منجر به زخمی شدن تعدادی از آنها شد را، محکوم کرد.

امروز رسانه‌های رژیم صهیونیستی از زخمی شدن 7 صهیونیست که توسط خودروی یک فلسطینی در نزدیکی ایستگاه قطار در شهر قدس زیر گرفته شدند، خبر دادند‎.

هارف در بخش دیگری از سخنان خود به سؤالات درباره ایمیل‌های هیلاری کلینتون، وزیر خارجه سابق آمریکا، پاسخ داده و اعلام کرد که ایمیل‌های وی در دوران تصدی بر پست وزارت خارجه اکنون در حال بررسی است تا در دسترس عموم قرار بگیرد.

گزارش‌ها حاکی از این است که کلینتون بر خلاف مقررات دولت فدرال آمریکا از ایمیل‌ شخصی خودش برای امور اداری استفاده کرده است.

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا همچنین با اشاره به حمله به سفیر این کشور در کره جنوبی ضمن رضایت بخش خواندن وضعیت جسمانی وی اعلام کرد که هنوز انگیزه فرد مهاجم که با ضربات چاقو سفیر آمریکا را زخمی کرده بود مشخص نیست.

وی درباره نقش ایران در مقابله با تروریست‌ها در عراق بار دیگر تأکید کرد که هیچ گونه هماهنگی بین تهران و واشنگتن درباره این اقدامات صورت نمی‌گیرد.

ماری هارف درباره مذاکرات هسته‌ای ایران و گروه 1+5 گفت که توافق خوب با ایران قابل دسترسی است "اما با این برداشت که توافق انجام گرفته است" موافق نیست.

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا گفت که گروه 1+5 در مذاکرات واحد است. "همه در این مذاکرات دیدارهای دو جانبه انجام می‌دهند و دیدارهای دو جانبه تنها بین ایران و آمریکا صورت نمی‌گیرد."
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل