بازدید 2520

مسئولان با سودجویان بازار شب عید برخورد کنند

امام‌جمعه نهاوند گفت: مسئولان و دستگاه‌های نظارتی در ایامی که مردم برای خرید کالاهای ضروری شب عید به بازار مراجعه می‌کنند نظارت بیشتری داشته باشند و با افراد سودجو متخلف برخورد کنند.
کد خبر: ۴۸۱۳۰۴
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۹:۰۳ 06 March 2015
 امام‌جمعه نهاوند گفت: مسئولان و دستگاه‌های نظارتی در ایامی که مردم برای خرید کالاهای ضروری شب عید به بازار مراجعه می‌کنند نظارت بیشتری داشته باشند و با افراد سودجو متخلف برخورد کنند.

 به گزارش تسنیم ، حجت‌الاسلام‌والمسلمین عباسعلی مغیثی نیا در خطبه‌های این هفته نماز جمعه نهاوند اظهار داشت: امروز تمامی دنیا به این واقعیت رسیده است که جمهوری اسلامی یک کشور بسیار قدرتمند و تأثیرگذار در منطقه خاورمیانه وجهان تبدیل‌شده است و اگر کشوری قصد خیال باطلی در سر داشته باشد با پاسخ دندان‌شکن قدرت نظامی ایران مواجه می‌شود.

وی گفت: رزمایش بسیار قدرتمند سپاه بیشتر از هر کشوری وحشت آمریکا و اسرائیل را به دنبال داشت به‌طوری‌که نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در کنگره آمریکا نتوانست این واقعیت را انکار کند بلکه به‌صراحت در مورد توان دریایی و موشکی سپاه ایران سخن گفت.

امام‌جمعه نهاوند افزود: به برکت وجود مقام معظم رهبری و جوانان توانمند و مردم مقاوم ایران امروز دشمن بر سر مسئله هسته‌ای باید با ما کنار بیاید زیرا آنها هستند که بیشترین ضررها را از تحریم ایران و کشورهای جهان اسلام می‌برند زیرا با هر حربه‌ای که وارد منطقه شدند شکست خوردند.

مغیثی اظهار داشت: آمریکا، اسرائیل و کشورهای اروپایی ابتدا با تجهیز داعش و سایر گروهای تروریستی قصد از بین بردن حزب‌الله لبنان و محور مقاومت در عراق و سوریه را داشتند که با ایمان به خدا و غیرت جوانان این کشورها امروز داعش به‌زانو درآمده است و روزبه‌روز عقب‌نشینی می‌کند.

وی بیان کرد: انشا الله به‌زودی نیروهای مردمی عراق و سوریه طومار تمامی تروریست‌های منطقه را برای همیشه در هم می‌پیچند تا سردردمداران آنها و سرویس‌های جاسوسی‌شان بدانند که همیشه قدرت مردمی بالاتر از پول، اسلحه و تجهیزات است.

امام‌جمعه نهاوند گفت: مردم نوع‌دوست با نزدیک شدن به سال جدید از چند روز گذشته به یاری محرومان در جامعه شتافته‌اند به‌طوری‌که حضور مردم درجشن احسان و نیکوکاری در آستانه سال جدید وصف‌ناپذیر است.

مغیثی از مسئولان و دستگاه‌های نظارتی خواست در ایامی که مردم برای خرید کالاهای ضروری شب عید به بازار مراجعه می‌کنند نظارت بیشتری داشته باشند و با افراد سودجو متخلف برخورد کنند.

وی تصریح کرد: امیدوارم افرادی که از بضاعت مالی خوبی برخوردارند با جلوگیری از ریخت‌وپاش‌های غیرضروری هم به اقتصاد مقاومتی کمک کنند وهم به یاری افراد کم‌درآمد و بی‌بضاعت بشتابند.

امام‌جمعه نهاوند عنوان کرد: در خرید کالا و مواد خوراکی نوروزی تلاش کنید از کالاهای ایرانی استفاده کنید زیرا با خرید یک کالای ایرانی هم به رونق کسب‌وکار کمک کرده‌اید وهم اقتصاد مقاومتی را پیش می‌بریم و به دشمنان وابسته نمی‌شویم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس